سناتور ماساچوست لایحه ای را با هدف مجبور کردن استخراج کنندگان کریپتو به گزارش انتشار گازهای گلخانه ای ارائه می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] در 8 دسامبر 2022، سه سیاستمدار دموکرات از ماساچوست، اورگان، و کالیفرنیا قوانینی را با هدف مبارزه با عملیات استخراج ارزهای دیجیتال «انرژی بر» فاش کردند. لایحه ارائه شده توسط سناتور اد مارکی (D-MA) ادعا می کند که استخراج کریپتو “شبکه را فشار می دهد” و صنعت “اهداف آب و هوایی ایالات متحده را

کد خبر : 291587
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
سناتور ماساچوست لایحه ای را با هدف مجبور کردن استخراج کنندگان کریپتو به گزارش انتشار گازهای گلخانه ای ارائه می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

در 8 دسامبر 2022، سه سیاستمدار دموکرات از ماساچوست، اورگان، و کالیفرنیا قوانینی را با هدف مبارزه با عملیات استخراج ارزهای دیجیتال «انرژی بر» فاش کردند. لایحه ارائه شده توسط سناتور اد مارکی (D-MA) ادعا می کند که استخراج کریپتو “شبکه را فشار می دهد” و صنعت “اهداف آب و هوایی ایالات متحده را تضعیف می کند.”

3 بوروکرات ایالات متحده معتقدند استخراج کنندگان کریپتو باید انتشار کربن و ارزیابی های زیست محیطی را گزارش کنند.

سناتورهای Ed Markey (D-MA)، Jeff Merkley (D-ORE) و Jared Huffman (D-CA) لایحه‌ای ارائه کرده‌اند که مستلزم یک مطالعه بین سازمانی در مورد اثرات زیست‌محیطی و انرژی استخراج دارایی‌های کریپتو است. بیانیه مطبوعاتی مارکی در مورد “قانون شفافیت زیست محیطی دارایی های رمزنگاری” جزئیاتی را ارائه می دهد که آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) این مطالعه را هدایت خواهد کرد.

علاوه بر این، EPA فعالیت استخراج کریپتو در ایالات متحده را ارزیابی می کند و عملیات برای گزارش انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) مورد نیاز است. جزئیات بیانیه مطبوعاتی، شرکت‌های استخراج کریپتو که باید انتشار گازهای گلخانه‌ای را گزارش کنند، «عملیاتی هستند که بیش از 5 مگاوات برق مصرف می‌کنند».

“پول گنده [crypto mining] شرکت‌ها در حال تضعیف چندین دهه پیشرفت ما در مبارزه با تغییرات آب و هوایی با قرار دادن سود بر وعده آینده انرژی‌های پاک ما هستند – که قابلیت اطمینان و ایمنی شبکه ما را در این فرآیند به خطر می‌اندازد و احتمال افزایش قیمت انرژی را برای شرکت‌ها در حین کار افزایش می‌دهد. سناتور مارکی روز پنجشنبه گفت.

نماینده جارد هافمن گفت این لایحه در نهایت “پرده این صنعت را از بین خواهد برد.” هافمن افزود:

اکنون زمان شفافیت، نظارت و پاسخگویی فرا رسیده است.

هدف این لایحه بوروکرات ها مبارزه با تغییرات اقلیمی است، روایتی که سیاستمداران و رهبران ایالات متحده در سراسر جهان سال هاست بر آن تاکید کرده اند. نظرات مارکی به دنبال تعدادی از مطالعات و گزارش‌های تحقیقاتی است که نشان می‌دهد عملیات‌هایی مانند استخراج بیت کوین (BTC) در واقع سودمند هستند، نه تنها برای تسکین شبکه‌های تحت نفوذ، بلکه همچنین برای حذف انتشار کربن.

به عنوان مثال، دانیل باتن، تحلیلگر محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) گزارشی منتشر کرد که ادعا می کند استخراج بیت کوین می تواند انتشار کربن در جهان را تا 5.32 درصد کاهش دهد. در 29 نوامبر 2022، شورای قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس (ERCOT) گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد استخراج بیت کوین برای شبکه تگزاس مفید است. مطالعه ERCOT نشان می دهد که عملیات استخراج بیت کوین در تگزاس می تواند 1.7 گیگاوات (GW) انرژی را در زمستان تگزاس کاهش دهد.

استخراج بیت کوین همچنین برای کاهش گاز فلر (انتشار گاز خام در جو) و گاز دفن زباله شناخته شده است. با این حال، در بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز پنجشنبه، سناتور آمریکایی مرکلی استدلال کرد که «استخراج دارایی‌های کریپتو مقادیر زیادی برق مصرف می‌کند» و تأکید کرد که «بیشتر آن از سوزاندن سوخت‌های فسیلی تولید می‌شود». با این حال، مطالعات مختلف در طول سال ها نشان می دهد که اکثر عملیات استخراج بیت کوین توسط منابع انرژی تجدید پذیر هدایت می شود.

این اقدام بوروکرات ها توسط باشگاه سیرا، عدالت زمین، کارگروه محیط زیست و نگهبان دریاچه سنکا تایید شده است. اسکات فابر، معاون ارشد امور دولتی در کارگروه محیط زیست در بیانیه‌ای گفت: «دارایی‌های دیجیتالی که بر اثبات کار متکی هستند، از نظر طراحی هدر می‌روند». مندی دروش، وکیل انرژی پاک Earthjustice افزود: «مقررات فدرال قوی باید به این وضعیت رسیدگی کند».

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، عملیات استخراج بیت کوین، بوروکرات ها، کالیفرنیا، انتشار کربن، تغییرات آب و هوا، بحران آب و هوا، سیاستمداران دموکرات، عدالت زمین، اد مارکی (D-MA)، انرژی، گروه کاری محیط زیست، EPA، گاز شعله ور، انتشار گازهای گلخانه ای، گازهای گلخانه ای، شبکه ، جرد هافمن (D-CA)، جف مرکلی (D-ORE)، قانون گذاری، ماساچوست، عملیات معدن، اورگان، انرژی های تجدید پذیر، Seneca Lake Guardian، Sierra Club

نظر شما در مورد لایحه بوروکرات های ایالات متحده که هدف آن تنظیم استخراج کریپتو و مجبور کردن عملیات به گزارش انتشار گازهای گلخانه ای است چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.