سناتور لوئیزیانا بانک های مدرن را با “طرح های پیچیده پونزی” مقایسه می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] جان کندی، سناتور جمهوری‌خواه لوئیزیانا، اخیراً در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، اظهار داشت که فدرال رزرو آمریکا ممکن است برای مقابله با فشارهای تورمی این کشور، نیاز به افزایش نرخ وجوه فدرال به 8 تا 10 درصد داشته باشد. اظهارات کندی پس از آن بیان می شود که او در اواسط ماه

کد خبر : 356448
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
سناتور لوئیزیانا بانک های مدرن را با “طرح های پیچیده پونزی” مقایسه می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

جان کندی، سناتور جمهوری‌خواه لوئیزیانا، اخیراً در مصاحبه‌ای که روز چهارشنبه منتشر شد، اظهار داشت که فدرال رزرو آمریکا ممکن است برای مقابله با فشارهای تورمی این کشور، نیاز به افزایش نرخ وجوه فدرال به 8 تا 10 درصد داشته باشد. اظهارات کندی پس از آن بیان می شود که او در اواسط ماه مارس از دولت بایدن به دلیل نجات بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنچر انتقاد کرد و تاکید کرد که تصمیم برای کامل کردن تمام سپرده گذاران صرف نظر از اینکه چه نامی داشت، “یک وثیقه” بود.

سناتور جان کندی: پاول باید نرخ ها را بسیار بالاتر از حد معمول افزایش دهد.

جان کندی، سناتور جمهوری‌خواه لوئیزیانا در مصاحبه‌ای اخیر با CNBC ابراز عقیده کرد که بانک مرکزی ایالات متحده برای مبارزه با تورم باید نرخ بهره بانکی را از سطح فعلی 5 درصد به حدود 8 تا 10 درصد افزایش دهد. کندی در ادامه اظهار داشت که اگر کنگره هزینه های محرک خود را کاهش ندهد، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو باید نرخ بهره را بسیار بالاتر از حد معمول افزایش دهد.

در همان روزی که سناتور جان کندی سخنان خود را بیان کرد، فدرال رزرو ایالات متحده نرخ بهره بانکی را 25 واحد پایه (bps) افزایش داد و دهمین افزایش متوالی نرخ بهره را رقم زد و نرخ را به بالاترین سطح خود در حدود 16 سال اخیر رساند.

کندی علاوه بر بحث در مورد تورم، به موضوع سقف بدهی نیز پرداخت و از رئیس جمهور بایدن خواست تا گفتگوی جدی با کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان (R-CA) درباره نحوه تخصیص منابع و کاهش تورم داشته باشد. به گفته کندی، زمان آن فرا رسیده است که رهبران درباره این موضوع مهم «بحث بزرگسالان» داشته باشند.

کندی افزود:

من فکر نمی کنم که بتوانید بدون کاهش هزینه و بدهی این کار را انجام دهید.

کندی موسسات مالی مدرن را با طرح های هرمی مقایسه می کند

سناتور جان کندی همچنین به نگرانی‌ها در مورد صنعت بانکداری ایالات متحده اشاره کرد و هشدار داد که فناوری مدرن می‌تواند به سرعت یک اختلال کوچک را به یک وحشت تمام عیار تبدیل کند. به گفته کندی، بانک‌ها امروزه به شدت به اعتماد متکی هستند و نسبت به گذشته قوی‌تر هستند. در واقع، کندی تا آنجا پیش رفت که مؤسسات مالی مدرن را با طرح‌های هرمی مقایسه کرد و اظهار داشت که آنها اساساً «طرح‌های پونزی پیچیده» هستند.

کندی تاکید کرد: “آنها واقعاً … هستند و این را اشتباه نگیرید… طرح های پیچیده پونزی.”

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا اخیرا هشدار داد که این کشور ممکن است در ماه ژوئن با نکول بالقوه محدودیت بدهی خود مواجه شود که می تواند عواقب اقتصادی و مالی وخیمی داشته باشد. با توجه به اینکه ایالات متحده در حال حاضر دارای بدهی خیره کننده 31 تریلیون دلاری است، خطرات بسیار زیاد است.

با این حال، جمهوری خواهان از افزایش سقف بدهی خودداری می کنند مگر اینکه برخی از دستورات مربوط به انرژی سبز و تغییرات آب و هوایی از قانون کاهش تورم لغو شود. اظهارات اخیر سناتور جان کندی در مورد این موضوع پس از انتقاد وی از نحوه مدیریت رئیس جمهور بایدن در مورد سقوط بانک سیلیکون ولی و بانک امضا در اواسط ماه مارس منتشر شد.

برچسب ها در این داستان

بانک ها، بایدن، اولین بانک جمهوری، جو بایدن، جان کندی، لوئیزیانا، فناوری مدرن، پونزی، طرح های هرمی، جمهوری خواه، سناتور، بانک امضا، بانک سیلیکون ولی، طرح های پیچیده پونزی، تراست، بانک های ایالات متحده

نظر شما در مورد نظرات سناتور کندی چیست؟ آیا با ارزیابی او موافق هستید یا مخالف؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.