سناتور ایالات متحده می گوید که شرکت های رمزنگاری بیش از حد قادر به کلاهبرداری از مشتریان هستند – از SEC می خواهد که تنظیم کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سناتور آمریکایی الیزابت وارن می‌گوید: «بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری توانسته‌اند از مشتریان کلاه‌برداری کنند و سرمایه‌گذاران عادی را در حالی که خودی‌ها با پول‌هایشان پول می‌گیرند، نگه دارند.» او بر نیاز به قوانین قوی‌تر تاکید کرد و از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کنگره خواست تا در مورد مقررات ارز دیجیتال اقدام

کد خبر : 230746
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سناتور ایالات متحده می گوید که شرکت های رمزنگاری بیش از حد قادر به کلاهبرداری از مشتریان هستند – از SEC می خواهد که تنظیم کند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سناتور آمریکایی الیزابت وارن می‌گوید: «بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری توانسته‌اند از مشتریان کلاه‌برداری کنند و سرمایه‌گذاران عادی را در حالی که خودی‌ها با پول‌هایشان پول می‌گیرند، نگه دارند.» او بر نیاز به قوانین قوی‌تر تاکید کرد و از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کنگره خواست تا در مورد مقررات ارز دیجیتال اقدام کنند.

سناتور آمریکایی می گوید رمزارز به مقررات قوی تری نیاز دارد

سناتور آمریکایی الیزابت وارن (D-MA) هفته گذشته در مصاحبه ای با Yahoo Finance Live نگرانی های خود را در مورد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ابراز کرد، پس از آن که چندین شرکت رمزنگاری درخواست حمایت از ورشکستگی دادند.

وی با درخواست از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) برای اقدام، تاکید کرد:

کنگره باید اقدام کند، اما SEC موظف است از اختیارات خود برای قرار دادن حفاظ ها و سرکوب بازیگران ارزهای دیجیتال که قوانین را زیر پا می گذارند، استفاده کند.

این سناتور افزود: “من زنگ خطر را برای ارزهای دیجیتال و نیاز به قوانین قوی تر برای محافظت از مصرف کنندگان و ثبات مالی به صدا درآورده ام.”

هفته گذشته، وام دهنده رمزارز Celsius Network پس از توقف برداشت ها، درخواست حفاظت از ورشکستگی را ارائه کرد. یک هفته قبل، یکی دیگر از وام دهندگان رمزارز، وویجر دیجیتال، درخواست حمایت از ورشکستگی را ارائه کرد. این شرکت سرایت در بازارهای کریپتو و ورشکستگی صندوق تامینی کریپتو ورشکسته وام Three Arrows Capital را دلیل آن ذکر کرد.

وارن تاکید کرد:

بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری توانسته‌اند از مشتریان کلاه‌برداری کنند و سرمایه‌گذاران عادی را رها کنند تا کیف را در دست داشته باشند، در حالی که خودی‌ها با پول‌هایشان پول‌هایشان را ترک می‌کنند.

کمیسیونر SEC، هستر پیرس، در ماه مه ابراز نگرانی کرد که ناظر اوراق بهادار، نظارت بر ارزهای دیجیتال را رها کرده است. ما می‌توانیم به دنبال تقلب برویم و می‌توانیم نقش مثبت‌تری در بخش نوآوری ایفا کنیم، اما باید به آن برسیم، باید دست به کار شویم… من تاکنون ندیده‌ام که مایل به انجام آن کار باشیم. او نظر داد.

گری جنسلر، رئیس SEC، به دلیل اتخاذ رویکردی اجرا محور برای مقررات ارزهای دیجیتال مورد انتقاد قرار گرفته است. در ماه مه، سازمان نظارت بر اوراق بهادار اعلام کرد که اندازه واحد رمزنگاری بخش اجرایی خود را تقریباً دو برابر خواهد کرد. هفته گذشته، Gensler آنچه را که سرمایه‌گذاران می‌توانند از SEC در بخش نظارتی ارزهای دیجیتال انتظار داشته باشند، بیان کرد.

سناتور وارن چندین بار به جنسلر فشار آورده است تا نظارت بر ارزهای دیجیتال را افزایش دهد. در ژوئیه سال گذشته، او در مورد خطرات فزاینده معاملات ارزهای دیجیتال هشدار داد و از رگولاتور اوراق بهادار خواست تا از اختیارات کامل خود برای مقابله با این خطرات استفاده کند. او همچنین گفت که تامین مالی غیرمتمرکز (defi) خطرناک‌ترین بخش کریپتو است، و از قانون‌گذاران خواست تا «پیش از اینکه خیلی دیر شود»، استیبل‌کوین‌ها و پلتفرم‌های defi را محدود کنند.

در ماه مه، او از شرکت خدمات مالی Fidelity Investments در مورد تصمیم این شرکت برای اجازه سرمایه گذاری بیت کوین در طرح های 401K درخواست پاسخ داد. این اقدام فیدلیتی، وزارت کار را دچار مشکل کرده است. علی خاور، معاون سرپرست اداره امنیت مزایای کارکنان وزارت کار، گفت: «ما نگرانی های شدیدی نسبت به کاری که فیدلیتی انجام داده است داریم. این سناتور همچنین بارها از تأثیر زیست محیطی بیت کوین انتقاد کرده است.

برچسب ها در این داستان

کنگره، الیزابت وارن، الیزابت وارن رمزارز، مقررات الیزابت وارن، ارز دیجیتال الیزابت وارن، الیزابت وارن گری جنسلر، الیزابت وارن ثانیه، گری گنسلر، گری جنسلر کریپتو، SEC، رمز ارز ثانیه

نظر شما در مورد اظهارات سناتور آمریکایی الیزابت وارن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.