سناتور ایالات متحده می گوید “من دوست دارم که بیت کوین را نمی توان متوقف کرد” با اشاره به نگرانی های مربوط به بدهی ملی و تورم – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سناتور آمریکایی سینتیا لومیس می گوید که دوست دارد بیت کوین را نمی توان متوقف کرد و دولت ها نمی توانند فقط ارز دیجیتال را مصادره کنند. او با اشاره به نگرانی ها در مورد بدهی ملی و تورم گفت: «در واقع مایه آرامش است که بدانیم بیت کوین وجود دارد. سناتور آمریکایی: بیت

کد خبر : 262580
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سناتور ایالات متحده می گوید “من دوست دارم که بیت کوین را نمی توان متوقف کرد” با اشاره به نگرانی های مربوط به بدهی ملی و تورم – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس می گوید که دوست دارد بیت کوین را نمی توان متوقف کرد و دولت ها نمی توانند فقط ارز دیجیتال را مصادره کنند. او با اشاره به نگرانی ها در مورد بدهی ملی و تورم گفت: «در واقع مایه آرامش است که بدانیم بیت کوین وجود دارد.

سناتور آمریکایی: بیت کوین چیزی است که دولت ها نمی توانند آن را قبول کنند

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس (R-WY) در مصاحبه ای با ناتالی برونل از هارد مانی که هفته گذشته منتشر شد، درباره بیت کوین صحبت کرد.

سناتور اهل وایومینگ با بحث در مورد شایستگی های بیت کوین، از جمله اینکه چگونه نمی توان رمزارز را متوقف کرد، گفت:

من دوست دارم که نمی توان جلوی آن را گرفت، به خصوص به دلیل اینکه نگران بدهی های ملی خود هستم. من نگران تورم هستم.

او ادامه داد: “من افرادی را در ایالت من در وایومینگ می بینم که اکنون به بانک های مواد غذایی مراجعه می کنند زیرا به سوخت نیاز دارند، به بنزین نیاز دارند تا به شغل خود برسند، و اکنون باید بین بنزین گران قیمت و غذا یکی را انتخاب کنند. برای غذای خود به بانک های مواد غذایی مراجعه می کنند.

این سناتور در ادامه توضیح داد: «بنابراین وقتی چیزهایی را می‌بینیم که تورم‌زا هستند، وقتی می‌بینیم ارزش دلار کاهش می‌یابد وقتی به خواربارفروشی می‌روید و با یک کیسه غذا بیرون می‌آیید و قبلاً به همان قیمت بیرون می‌آمدید. دوم، ما واقعاً باید به دارایی‌هایی نگاه کنیم که در بلندمدت وجود دارند.» وی خاطرنشان کرد:

به همین دلیل است که برای من واقعاً راحت است که بدانم بیت کوین وجود دارد.

او در ادامه توضیح داد که در برخی از کشورهایی که دولت در آنها بی ثبات است، می تواند خانه ها و اموال مردم را بگیرد. این سناتور تاکید کرد:

بیت کوین چیزی است که دولت نمی تواند آن را قبول کند.

سناتور گفت: «برای افرادی که در کشورهای خارجی در مکان‌های بسیار ناامن زندگی می‌کنند، این قطعاً یک راه حل است و چیزی است که می‌توانند به راحتی شب به رختخواب بروند و بدانند که صبح آنجا خواهد بود».

سناتور از وایومینگ یک لایحه رمزنگاری با عنوان “قانون نوآوری مالی مسئول Lummis-Gilibrand” در ماه ژوئن با سناتور کرستن گیلیبراند (D-NY) ارائه کرد.

لومیس با ارائه به روز رسانی در مورد این لایحه، توضیح داد: “این یک قانون بسیار جامع است، احتمالاً با توجه به زمان باقی مانده در سال 2022 برای تصویب این لایحه، بسیار جامع است.” او افزود: “اما کاری که انجام می دهد این است که به ما زمان بیشتری می دهد تا نظرات بیشتری در مورد این لایحه داشته باشیم و ما می خواهیم از آن استقبال کنیم. ما از مردم می‌خواهیم که ورودی‌ها و ایده‌ها و افکار بیشتری ارائه دهند.»

نظر شما در مورد نظرات سناتور سینتیا لومیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.