سناتور ایالات متحده از کنگره می خواهد که لایحه کریپتو او را تصویب کند – ادعا می کند که از ورشکستگی FTX جلوگیری می کند – اخبار بیت کوین

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس معتقد است که ورشکستگی FTX تحت لایحه کریپتو لومیس-گیلیبرند اتفاق نمی افتاد. او تاکید کرد: اکنون واضح‌تر از همیشه است که ما به مقررات جامع در فضای دارایی دیجیتال نیاز داریم. سناتور لومیس توضیح می دهد که چگونه لایحه کریپتو او از فاجعه FTX جلوگیری می کند سناتور آمریکایی سینتیا لومیس

کد خبر : 282316
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
سناتور ایالات متحده از کنگره می خواهد که لایحه کریپتو او را تصویب کند – ادعا می کند که از ورشکستگی FTX جلوگیری می کند – اخبار بیت کوین


سناتور آمریکایی سینتیا لومیس معتقد است که ورشکستگی FTX تحت لایحه کریپتو لومیس-گیلیبرند اتفاق نمی افتاد. او تاکید کرد: اکنون واضح‌تر از همیشه است که ما به مقررات جامع در فضای دارایی دیجیتال نیاز داریم.

سناتور لومیس توضیح می دهد که چگونه لایحه کریپتو او از فاجعه FTX جلوگیری می کند

سناتور آمریکایی سینتیا لومیس (R-WY) دوشنبه در یک سری توییت توضیح داد که چرا اگر کنگره لایحه کریپتو او را تصویب می کرد، صرافی ارزهای دیجیتال سقوط کرده FTX ورشکست نمی شد. پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرد.

این سناتور اهل وایومینگ مدتی است که حامی بیت کوین بوده است. او شخصا مالک بیت کوین است و معتقد است که بیت کوین چیزی است که فدرال رزرو باید در ترازنامه خود نگه دارد. او بارها گفته است که ارز دیجیتال یک ذخیره عالی ارزش است.

او دوشنبه توییت کرد:

ورشکستگی FTX تحت لایحه Lummis-Gilibrand اتفاق نمی افتد.

Lummis و سناتور Kirsten Gillibrand (D-NY) قانون نوآوری مالی مسئول را در ژوئن معرفی کردند. این دو قانونگذار این لایحه را به عنوان “قانون دوحزبی برجسته ای توصیف کردند که یک چارچوب نظارتی کامل برای دارایی های دیجیتال ایجاد می کند که ضمن ادغام دارایی های دیجیتال در قوانین موجود، نوآوری مالی مسئول، انعطاف پذیری، شفافیت و حمایت قوی از مصرف کننده را تشویق می کند.”

سناتور ایالت وایومینگ در توییت‌های مختلف توضیح داد که این لایحه «حقوق مالکیت را پاک کنید ( اهرم و وام.» علاوه بر این، “حفاظت در برابر ورشکستگی برای همه مشتریان” را فراهم می کند و “شفافیت در سازمان های وابسته و مرتبط با یک صرافی” را تضمین می کند.

لومیس همچنین به Cowboy State Daily گفت که فروپاشی FTX چیزی نیست که در وایومینگ اتفاق بیفتد. این سناتور توضیح داد: «از سال 2019، ما می دانیم که تراکنش های وابسته با دارایی های دیجیتال خطرناک هستند. و به همین دلیل است که در وایومینگ غیرقانونی است… در وایومینگ، محدودیت‌های سختی برای تراکنش‌های وابسته وجود دارد که بین FTX و سازمان خواهرش به نام Alameda رخ داده است.

او توضیح داد:

برای مثال، لایحه Lummis-Gillibrand ایجاب می کند که یک صرافی از دارایی های مشتری برای تجارت اختصاصی استفاده نکند و 100٪ دارایی های مشتری را همیشه برای برداشت حفظ کند.

علاوه بر این، او گفت که این لایحه “نیازمند استفاده از یک بانک مستقل یا شرکت اعتماد به عنوان متولی است، مشابه آنچه اکنون در مورد اوراق بهادار تحت کمیسیون SEC و کمیسیون معاملات آتی کالا اتفاق می افتد.”

سناتور لومیس روز سه‌شنبه به CNBC گفت: «ما باید مطمئن شویم که نوآوری را با حمایت از مصرف‌کننده متعادل می‌کنیم… خریداران مراقب باشید، این شرکت‌های مستقر در خارج از کشور تحت قوانین کشورهای مختلف فعالیت می‌کنند زیرا برای آن شرکت‌ها سود بیشتری دارند.»

پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، لومیس توییت کرد:

اکنون واضح‌تر از همیشه است که ما به مقررات جامع در فضای دارایی دیجیتال نیاز داریم.

او تاکید کرد: من و سناتور گیلیبراند آماده راه حل هستیم. زمان آن فرا رسیده است که کنگره قانون نوآوری های مالی مسئول را برای محافظت از پول آمریکایی ها به تصویب برساند.

لایحه‌های ارز دیجیتال دیگری که امسال در کنگره معرفی شدند، «قانون حمایت از مصرف‌کننده کالاهای دیجیتال 2022» و «قانون مبادله کالاهای دیجیتال سال 2022» هستند.

نظر شما در مورد نظرات سناتور سینتیا لومیس چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.