سناتور ایالات متحده از کنگره می‌خواهد با راهنمایی رمزنگاری وارد عمل شود – از SEC می‌خواهد شفافیت بیشتری در مورد مقررات ارائه دهد – مقررات بیت‌کوین نیوز

سناتور آمریکایی پت تومی می گوید کنگره باید وارد عمل شود و یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال ارائه کند. او تاکید کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) چارچوب خود را برای تنظیم رمزارزها با قانونگذاران به اشتراک نمی گذارد، و خاطرنشان کرد که رئیس، گری جنسلر “به ما شفافیت بسیار

کد خبر : 256394
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
سناتور ایالات متحده از کنگره می‌خواهد با راهنمایی رمزنگاری وارد عمل شود – از SEC می‌خواهد شفافیت بیشتری در مورد مقررات ارائه دهد – مقررات بیت‌کوین نیوز


سناتور آمریکایی پت تومی می گوید کنگره باید وارد عمل شود و یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال ارائه کند. او تاکید کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) چارچوب خود را برای تنظیم رمزارزها با قانونگذاران به اشتراک نمی گذارد، و خاطرنشان کرد که رئیس، گری جنسلر “به ما شفافیت بسیار بیشتری در مورد چگونگی و چرایی اجرای مقررات SEC مدیون است.”

سناتور ایالات متحده از کنگره می خواهد که در مورد مقررات رمزنگاری وارد عمل شود

سناتور آمریکایی پت تومی (R-PA)، یکی از اعضای رده بندی کمیته بانکداری سنا، در مصاحبه ای با بلومبرگ پنجشنبه در مورد مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال بحث کرد.

وی در مورد اینکه آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تنظیم ارزهای دیجیتال بسیار کند عمل می کند، اظهار داشت: “من فکر می کنم مشکل این است که SEC چارچوبی را که آنها استفاده می کنند با ما به اشتراک نمی گذارد.”

این سناتور به گری جنسلر، رئیس SEC اشاره کرد و بیان کرد که بیشتر توکن‌های رمزنگاری اوراق بهادار هستند و بیان کرد:

گری جنسلر به طور معروف استدلال می کند که تقریباً تمام توکن های رمزنگاری اوراق بهادار هستند. من فکر می کنم افراد منطقی می توانند با آن مخالفت کنند.

این قانونگذار خاطرنشان کرد که اگرچه جنسلر «بیت‌کوین را از این طبقه‌بندی مستثنی می‌کند»، او گفت که «تقریباً هر چیز دیگری… یک امنیت است».

سناتور تومی توضیح داد که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار «به این نکته ادامه نمی‌دهد که چگونه چارچوب‌های موجود را که ما برای تنظیم صدور و تجارت اوراق بهادار استفاده می‌کنیم، در یک فناوری بسیار، بسیار جدید و بسیار متفاوت، که برخی از این چیزها مناسب نیستند، اعمال می‌کند. – مانند قوانین نگهداری، قوانین ترخیص کالا – این چیزها هیچ کاربردی ندارند. او هیچ شفافیتی در این مورد ارائه نکرده است.»

تومی نظر داد:

من فکر می کنم، در واقع، کنگره باید وارد عمل شود و راهنمایی هایی ارائه کند.

سناتور در ادامه خاطرنشان کرد: «من فکر می‌کنم ارزهای دیجیتال به اندازه کافی متفاوت است، حتی اگر بخواهید استدلال کنید که این توکن‌ها اوراق بهادار هستند. و یک چارچوب ارائه کنید.»

این نماینده مجلس در پایان گفت:

در این میان، رئیس Gensler مدیون شفافیت بسیار بیشتری در مورد چگونگی و چرایی اجرای مقررات SEC است.

جنسلر اخیرا فاش کرده است که از کارکنان کمیسیون خواسته است تا انطباق ارزهای دیجیتال را به دقت تنظیم کنند. علاوه بر این، او گفت که «از کارکنان SEC خواسته است که مستقیماً با کارآفرینان کار کنند تا توکن‌های آنها در صورت لزوم به عنوان اوراق بهادار ثبت و تنظیم شوند». رگولاتور اوراق بهادار همچنین در حال ایجاد یک دفتر اختصاصی برای بررسی پرونده های رمزنگاری است.

برچسب ها در این داستان

کنگره، رمزنگاری، مقررات ارزهای دیجیتال، مقررات ارزهای دیجیتال، پت تومی، SEC، رئیس SEC، گری جنسلر، مقررات رمزگذاری دوم، مقررات رمزنگاری آمریکا، سناتور پت تومی، سناتور سناتور پت تومی

نظر شما در مورد نظرات سناتور پت تومی چیست و آیا فکر می کنید کنگره باید وارد عمل شود و یک چارچوب نظارتی برای رمزارزها فراهم کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.