سناتور آمریکایی می گوید که نسبت به بیت کوین خوش بین است زیرا غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] سناتور آمریکایی تد کروز می گوید یکی از دلایلی که او نسبت به بیت کوین بسیار خوش بین است، غیرمتمرکز بودن و غیرقابل کنترل بودن بیت کوین است. او اضافه کرد که چین اخیرا بیت کوین را ممنوع کرده است، زیرا نمی تواند آن را کنترل کند، این دقیقاً همان دلیلی است که الیزابت

کد خبر : 171799
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
سناتور آمریکایی می گوید که نسبت به بیت کوین خوش بین است زیرا غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

سناتور آمریکایی تد کروز می گوید یکی از دلایلی که او نسبت به بیت کوین بسیار خوش بین است، غیرمتمرکز بودن و غیرقابل کنترل بودن بیت کوین است. او اضافه کرد که چین اخیرا بیت کوین را ممنوع کرده است، زیرا نمی تواند آن را کنترل کند، این دقیقاً همان دلیلی است که الیزابت وارن از بیت کوین متنفر است.

سناتور آمریکایی از بیت کوین استقبال کرد

سناتور آمریکایی تد کروز از تگزاس در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران (CPAC) در مورد بیت کوین مثبت صحبت کرد. وب سایت آن توضیح می دهد که CPAC که در سال 1974 راه اندازی شد “بزرگترین و تاثیرگذارترین گردهمایی محافظه کاران در جهان است”.

این سناتور در جریان سخنرانی خود در این مراسم گفت:

یکی از دلایلی که من نسبت به کریپتو و بیت کوین بسیار خوش‌بین هستم، این است که غیرمتمرکز و غیرقابل کنترل است.

او ادامه داد: «اجازه دهید یک مثال خارق العاده بزنم. “بنابراین جاستین ترودو گفت که من برخی از کامیون داران را دوست ندارم، بنابراین ما قصد داریم دارایی های شما را مسدود کنیم. بنابراین دادگاه تلاش کرد تا رمز ارزی را که به کامیون داران داده می شد مسدود کند.

سناتور کروز با صدای بلند نامه ای از یک شرکت کیف پول بیت کوین به نام Nunchack به قاضی دادگاه عالی انتاریو را خواند. این شرکت در 18 فوریه از دادگاه دستوری برای مسدود کردن و افشای اطلاعات مربوط به دارایی های دخیل در جنبش کاروان آزادی دریافت کرد.

در نامه‌ای به دادگاه، تیم Nunchack توضیح داد که این یک کیف پول بیت‌کوینی است که خود نگهداری می‌کند و با مشارکت چندگانه است. این شرکت با استناد به این که «ارائه‌دهنده نرم‌افزار است، نه یک واسطه مالی نگهبان»، به دادگاه گفت:

ما نمی توانیم دارایی های کاربران خود را «مجموع» کنیم. ما نمی توانیم از جابجایی آنها جلوگیری کنیم. ما از “وجود، ماهیت، ارزش و مکان” دارایی های کاربران خود اطلاعی نداریم. این بر اساس طراحی است.

این نامه با درخواست شرکت از دادگاه خاتمه می‌یابد: «لطفاً به نحوه عملکرد خود حضانت و کلیدهای خصوصی نگاه کنید».

سناتور کروز در حالی که نامه را در جیب ژاکت خود می‌گذاشت، فریاد زد: “این فوق العاده است.”

سناتور کروز سپس در مورد کنترل صحبت کرد و گفت:

چین اخیرا بیت کوین را ممنوع کرده است زیرا نمی تواند آن را کنترل کند، دقیقاً به همین دلیل است که الیزابت وارن از بیت کوین متنفر است.

کمونیست‌های چینی و الیزابت وارن، هر دو می‌خواهند شما، دارایی‌هایتان، پس‌اندازهایتان، گفتارتان، زندگی‌تان، بچه‌هایتان را کنترل کنند – هر تصمیمی را که می‌خواهند کنترل کنند، و بنابراین ما باید ابزارهای کنترل را از بین ببریم. شهروندی» تاکید کرد.

سناتور اهل تگزاس یک دارنده بیت کوین است. در ماه فوریه، او اعلام کرد که بیت کوین بین 15001 تا 50000 دلار خریداری کرده است.

سناتور وارن بارها با اشاره به مسائل زیست محیطی و حمایت از سرمایه گذار، بیت کوین را مورد انتقاد قرار داده است. او از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواسته است تا از «اقتدار کامل» برای تنظیم تجارت کریپتو استفاده کند.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین قابل کنترل، بیت کوین غیرمتمرکز، نخست وزیر کانادا، چین، عدم تمرکز، الیزابت وارن، جاستین ترودو، سناتور تگزاس، سناتور تد کروز، سناتور تد کروز بیت کوین، غیر قابل کنترل، سناتور ایالات متحده

نظر شما در مورد نظرات سناتور کروز چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.