سناتور آمریکایی می‌گوید کریپتو به «اجرای تهاجمی‌تر» نیاز دارد – «من همچنان به SEC برای اجرای قانون فشار می‌آورم» – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1] سناتور آمریکایی الیزابت وارن می گوید که انفجار صرافی رمزارز FTX نشان می دهد که صنعت کریپتو به «اجرای تهاجمی تر» نیاز دارد. او تاکید کرد: “من به SEC برای اجرای قانون برای محافظت از مصرف کنندگان و ثبات مالی ادامه خواهم داد.” با این حال، بسیاری از مردم خاطرنشان کردند که کمیسیون بورس

کد خبر : 279222
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
سناتور آمریکایی می‌گوید کریپتو به «اجرای تهاجمی‌تر» نیاز دارد – «من همچنان به SEC برای اجرای قانون فشار می‌آورم» – مقررات بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

سناتور آمریکایی الیزابت وارن می گوید که انفجار صرافی رمزارز FTX نشان می دهد که صنعت کریپتو به «اجرای تهاجمی تر» نیاز دارد. او تاکید کرد: “من به SEC برای اجرای قانون برای محافظت از مصرف کنندگان و ثبات مالی ادامه خواهم داد.” با این حال، بسیاری از مردم خاطرنشان کردند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در ارائه مقررات شفاف رمزنگاری شکست خورده است، که منجر به استفاده سرمایه‌گذاران آمریکایی از مبادلات فراساحلی مانند FTX شده است.

سناتور الیزابت وارن خواهان مقررات سخت‌تر رمزنگاری است

به دنبال بحران در صرافی ارزهای دیجیتال FTX، سناتور ایالات متحده الیزابت وارن (D-MA) تاکید کرد که صنعت کریپتو به مقررات تهاجمی‌تری نیاز دارد. او چهارشنبه در توییتی نوشت:

فروپاشی یکی از بزرگترین پلتفرم‌های رمزنگاری نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد بخش زیادی از صنعت دود و آینه است. ما به اجرای تهاجمی‌تر نیاز داریم و من همچنان به SEC فشار می‌آورم تا قانون را برای محافظت از مصرف‌کنندگان و ثبات مالی اجرا کند.

بسیاری از مردم در توییتر با سناتور ماساچوست مخالف بودند. برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی رمزارز کوین بیس فهرست شده نزدک، به وارن پاسخ داد:

FTX.com یک بورس خارج از کشور بود که توسط SEC تنظیم نمی شد. مشکل این است که SEC نتوانست وضوح نظارتی را در اینجا در ایالات متحده ایجاد کند، بنابراین بسیاری از سرمایه گذاران آمریکایی (و 95٪ از فعالیت های تجاری) به خارج از کشور رفتند. تنبیه شرکت های آمریکایی به خاطر این امر بی معنی است.

چندین مدیر دیگر Coinbase با آرمسترانگ هم عقیده بودند. فریار شیرزاد، مدیر ارشد سیاست Coinbase، در توییتی نوشت: «حمله به شرکت‌های آمریکایی به دلیل شکست آن‌های خارج از کشور، منطقی نیست. اجرا مهم است، اما ما باید با قوانین روشن شروع کنیم. این برای بازارها و سرمایه گذاران خوب است.» پل گروال، مدیر ارشد حقوقی کوین بیس، اظهار داشت: «اینها آمریکایی هستند. آنها در صرافی های غیرقانونی فراساحلی در معرض دید قرار می گیرند. آیا آنها نباید اولویت دولت ما باشند؟»

پیتر برانت تاجر کهنه کار به وارن گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار سرمایه گذاران آمریکایی را شکست داده است و در توییتی نوشت:

سناتور وارن، SEC سرمایه گذاران آمریکایی را کاملاً شکست داده است، نه منبع شفافیت نظارتی. گلوله های ترسیم سریع شما به موجودیت های اشتباه برخورد می کنند.

جرمی آلر، مدیر عامل Circle نیز با آرمسترانگ موافق بود و اظهار داشت: “من در این مورد با برایان هستم. فقدان یک چارچوب نظارتی روشن و صحیح برای بازارهای رمزنگاری ایالات متحده، مردم را در معرض قدرت‌های نظارتی باهاما قرار داده است. لطفاً سناتور وارن کمک کنید تا خط مشی درستی بنویسید، این را صرفاً به اجرا درآورید.»

نظر شما در مورد اظهارات سناتور الیزابت وارن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.