سناتور آمریکایی رند پل نسبت به از دست دادن وضعیت ارز ذخیره شده دلار هشدار می دهد – می گوید “این یک پیش بینی بی اساس نیست” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] سناتور رند پل هشدار داده است که دلار آمریکا ممکن است جایگاه خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست بدهد. این نماینده مجلس گفت: به دلایل مختلف، هم در سیاست خارجی و هم عدم مسئولیت مالی، بله، دلار در وضعیت نامطمئنی قرار دارد. سناتور رند پل در مورد وضعیت ارز از دست

کد خبر : 352902
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۰
سناتور آمریکایی رند پل نسبت به از دست دادن وضعیت ارز ذخیره شده دلار هشدار می دهد – می گوید “این یک پیش بینی بی اساس نیست” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

سناتور رند پل هشدار داده است که دلار آمریکا ممکن است جایگاه خود را به عنوان ارز ذخیره جهانی از دست بدهد. این نماینده مجلس گفت: به دلایل مختلف، هم در سیاست خارجی و هم عدم مسئولیت مالی، بله، دلار در وضعیت نامطمئنی قرار دارد.

سناتور رند پل در مورد وضعیت ارز از دست دادن دلار آمریکا

سناتور آمریکایی رند پل (R-KY) نگرانی های خود را در مورد روند رو به رشد دلارزدایی و از دست دادن وضعیت ارز ذخیره جهانی دلار در مصاحبه با فاکس بیزینس در پنجشنبه بیان کرد.

از او پرسیده شد: «آیا شاه دلار به دلیل سیاست‌های بد مالی و پولی از تاج و تختش کنار گذاشته می‌شود؟ آیا در قضاوت شما وضعیت ذخیره جهانی خود را از دست خواهد داد؟» سناتور کنتاکی پاسخ داد:

من نگران آن هستم.

“من فکر می کنم سیاست خارجی ما با آن ارتباط دارد… ما همه دشمنان خود را از خود دورتر و دورتر و به هم نزدیکتر و نزدیکتر کرده ایم. این فقط روسیه و چین نیست که توسط سیاست خارجی به هم سوق داده می‌شوند و بدیهی است که برخی از آنها کار خودشان است و این پاسخی است به کارهایی که آنها انجام داده‌اند و ما دوست نداریم.»

وی افزود: کره شمالی نیز در این سبد قرار دارد. ایران در آن سبد است. اما اکنون ما کشورهایی مانند عربستان سعودی را داریم که به نوعی با هم به سمت این ائتلاف غیرمتعهد یا غیر متعهد سوق داده شده اند که می خواهد تجارت خود را به چیزهایی غیر از دلار اختصاص دهد. بنابراین فکر می کنم در حال آمدن است. و همچنین اگر با دلار خود مانند کاغذ قراضه رفتار کنید و به خرید مقادیر هنگفتی از بدهی های ایالات متحده ادامه دهید، دلار شما نیز بی ارزش می شود.

سناتور پل ادامه داد:

بنابراین، به دلایل مختلف، هم در سیاست خارجی و هم بی‌مسئولیت مالی، بله، دلار در وضعیت نامطمئنی قرار دارد، و من فکر می‌کنم این پیش‌بینی بی‌اساس نیست که بگوییم، بله، احتمالاً می‌توانیم جایگاه خود را به عنوان یک ارز ذخیره از دست بدهیم. .

پل علاوه بر این هشدار داد: “ما باید مراقب داشتن نوعی سیاست تجاری صفر باشیم زیرا فکر می کنم که این جهان را به جای بدتری تبدیل می کند.” این سناتور در پایان گفت:

وقتی تجارت با آن کشور را رها می کنید، اساساً در حال جنگ با کشوری هستید.

آیا با سناتور رند پل در مورد از دست دادن جایگاه دلار به عنوان ارز ذخیره جهان موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.