سناتور آمریکایی با سم بنکمن-فرید تماس گرفت تا به دلیل شکست تحقیقات FTX و Alameda پاسخ دهد – بیت کوین نیوز

دو جلسه استماع کنگره در هفته آینده درباره سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX برگزار خواهد شد و قانونگذاران آمریکایی از سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX خواسته اند تا شهادت دهد. به عنوان بنیانگذار FTX و Alameda Research، “شما باید پاسخگوی شکست هر دو نهاد باشید که حداقل تا حدی ناشی از سوء استفاده

کد خبر : 291477
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۳۰
سناتور آمریکایی با سم بنکمن-فرید تماس گرفت تا به دلیل شکست تحقیقات FTX و Alameda پاسخ دهد – بیت کوین نیوز


دو جلسه استماع کنگره در هفته آینده درباره سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX برگزار خواهد شد و قانونگذاران آمریکایی از سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX خواسته اند تا شهادت دهد. به عنوان بنیانگذار FTX و Alameda Research، “شما باید پاسخگوی شکست هر دو نهاد باشید که حداقل تا حدی ناشی از سوء استفاده آشکار از سرمایه مشتری و از بین بردن میلیاردها دلار بدهی به بیش از یک میلیون طلبکار بوده است.” شرود براون به بانکمن-فرید گفت.

2 جلسه استماع کنگره در مورد FTX برای هفته آینده تنظیم شده است

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان و کمیته امور بانکی، مسکن و شهرسازی مجلس سنا به طور جداگانه جلسه استماع خود را در مورد سقوط صرافی کریپتو FTX در هفته آینده برگزار می کنند.

سناتور آمریکایی شرود براون (دی-اوهایو)، رئیس کمیته امور بانکی، مسکن و شهری، چهارشنبه نامه ای به سام بانکمن-فرید (SBF) مدیر عامل سابق FTX ارسال کرد و از او خواست در جلسه استماع کمیته خود با عنوان «سقوط کریپتو: چرا حباب FTX ترکید و آسیب به مصرف کنندگان» که در 14 دسامبر برگزار می شود. در نامه آمده است:

به عنوان موسس و مدیر عامل FTX Trading Ltd. در زمان سقوط آن و موسس، مالک اصلی و مدیر عامل سابق Alameda Research، باید پاسخگوی شکست هر دو نهاد باشید که حداقل تا حدی توسط سوء استفاده آشکار از وجوه مشتریان و از بین بردن میلیاردها دلار بدهی به بیش از یک میلیون طلبکار.

این سناتور ادامه داد: «هنوز سؤالات بی‌پاسخ مهمی در مورد چگونگی سوء استفاده از وجوه مشتریان، نحوه برداشت مشتریان از پول خود و نحوه سازماندهی پنهان‌کاری وجود دارد».

براون توضیح داد که “به طور سنتی، شاهدانی که برای حضور در کمیته دعوت می شوند، داوطلبانه در دسترس هستند.” او از Bankman-Fried خواست تا ساعت 5 بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت شرق به کارکنان خود پاسخ دهد تا در مورد مشارکت خود در جلسه استماع صحبت کند.

این نماینده مجلس هشدار داد:

اگر تصمیم گرفتید که ظاهر نشوید، من به همراه پت تومی، عضو رتبه بندی، آماده هستم تا احضاریه ای برای اجبار شهادت شما صادر کنم.

FTX در 11 نوامبر اعلام ورشکستگی کرد و Bankman-Fried از سمت مدیرعاملی کنار رفت. این شرکت اکنون به دلیل سوء استفاده از وجوه مشتریان در حال بررسی است. مدیر عامل جدید FTX، جان ری، به دادگاه ورشکستگی گفت: «هرگز در دوران حرفه‌ای خود چنین شکست کامل کنترل‌های شرکتی و فقدان کامل اطلاعات مالی قابل اعتماد را ندیده‌ام که در اینجا اتفاق افتاده است.»

در همین حال، نماینده ماکسین واترز، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، از بنکمن-فرید دعوت کرده است تا در جلسه استماع کمیته خود در 13 دسامبر شرکت کند. او چندین بار به یکی از بنیانگذاران FTX توییت کرده است اما احضاریه ای برای او صادر نکرده است. شهادت دادن.

این نماینده کنگره به دلیل رویکرد مودبانه اش در دعوت از بنکمن-فرید به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. او حتی در توییتی نوشت که از صراحت او در بحث هایش در مورد آنچه با FTX اتفاق افتاده قدردانی می کند. واترز چهارشنبه توییت کرد:

دروغ هایی در CNBC منتشر می شود که من حاضر نیستم @SBF_FTX را احضار کنم. از وی برای شهادت در جلسه 22 آذر درخواست شده است. احضاریه قطعا روی میز است. گوش به زنگ باشید.

بنکمن-فرید هفته گذشته به واترز گفت که زمانی شهادت خواهد داد که “یادگیری و مرور اتفاقات رخ داده را به پایان رساند”، چیزی که انتظار ندارد تا 13 دسامبر اتفاق بیفتد.

برچسب ها در این داستان

کنگره، کنگره SBF، جلسات استماع کنگره، جلسات استماع کنگره SBF، ftx، نماینده ماکسین واترز SBF، نماینده ماکسین واترز، سم بنکمن-فرید، جلسه استماع سنا، جلسه استماع سنا SBF، سناتور شرود براون، سناتور شرود براون SBF، سناتورها، سناتورهای SBF

آیا فکر می کنید قانونگذاران ایالات متحده می توانند سم بنکمن-فرید را برای شهادت در جلسات استماع کنگره در هفته آینده جذب کنند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.