سناتورها خواستار توقف پروازهای چینی بر فراز روسیه در پروازهای ایالات متحده شدند

[ad_1] سناتور رابرت منندز، دموکرات، و جیمز ریش، جمهوری‌خواه ارشد کمیته، در نامه‌ای که رویترز مشاهده کرد، از دولت بایدن خواستند اطمینان حاصل کند که هیچ شرکت هواپیمایی تجاری که بر فراز خاک روسیه پرواز می‌کند، وارد یا از فرودگاه ایالات متحده خارج نمی‌شود. همچنین دولت را تشویق کرد که “به شدت و علناً افراد،

کد خبر : 324304
تاریخ انتشار : جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
سناتورها خواستار توقف پروازهای چینی بر فراز روسیه در پروازهای ایالات متحده شدند

[ad_1]

سناتور رابرت منندز، دموکرات، و جیمز ریش، جمهوری‌خواه ارشد کمیته، در نامه‌ای که رویترز مشاهده کرد، از دولت بایدن خواستند اطمینان حاصل کند که هیچ شرکت هواپیمایی تجاری که بر فراز خاک روسیه پرواز می‌کند، وارد یا از فرودگاه ایالات متحده خارج نمی‌شود.

همچنین دولت را تشویق کرد که “به شدت و علناً افراد، شهروندان و ساکنان دائم ایالات متحده را از سفر با پروازهای بر فراز خاک روسیه منع کند.”

خطوط هوایی ایالات متحده و سایر شرکت های هواپیمایی خارجی از پرواز بر فراز روسیه منع شده اند. پس از اینکه ایالات متحده پروازهای روسیه را در مارس 2022 به دنبال تهاجم این کشور به اوکراین ممنوع کرد، روسیه خطوط هوایی از ایالات متحده را از پروازهای روی هوا منع کرد.

سناتورها به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه و پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل، نوشتند: «یک محصول جانبی دیگر وضعیت فعلی این است که خطوط هوایی ایالات متحده را در شرایط رقابتی نسبت به خطوط هوایی سایر کشورهایی که مایل به تجارت با روسیه هستند، قرار می دهد. جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید.

وزارت امور خارجه از اظهار نظر خودداری کرد.

ناوهای هوایی ایالات متحده در حال حاضر از ایالات متحده از طریق توقف در اینچئون، کره جنوبی به شانگهای خدمات رسانی می کنند، در حالی که حامل های چینی مستقیماً به ایالات متحده خدمت می کنند و از طریق حریم هوایی روسیه پرواز می کنند.

سفارت چین در واشنگتن بلافاصله اظهار نظری نکرد.

خطوط هوایی آمریکا که نماینده امریکن ایرلاینز، یونایتد ایرلاینز، دلتا ایر لاین و سایر شرکت‌های هواپیمایی است، نامه را ستایش کرد که «بر نگرانی‌های دیرینه صنعت ما در مورد پروازهای روسی تاکید می‌کند، که خطوط هوایی ایالات متحده – مسافری و باری – را در یک نقطه ضعف رقابتی مستقیم قرار داده است. “

این گروه سناتورها را تکرار کرد: «از دولت می‌خواهند تا اقدامی فوری انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که شرکت‌های هواپیمایی خارجی که بر فراز روسیه پرواز می‌کنند، از فرودگاه‌های ایالات متحده خارج نمی‌شوند، فرود نمی‌آیند یا ترانزیت نمی‌کنند».

سناتورها از دولت بایدن می خواهند که پرسنل دولت ایالات متحده را در سفرهای رسمی از پروازهایی که از حریم هوایی روسیه استفاده می کنند منع کند.

خطر پرواز آمریکایی‌ها بر فراز حریم هوایی روسیه واقعی است، همانطور که جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه نشان دادند که یک پرواز خطوط هوایی مالزی را سرنگون کردند و همه 298 مسافر آن را کشتند، یا دولت بلاروس با استفاده از هشدار دروغین بمب به عنوان وانمود. به یک پرواز رایان ایر بر فراز قلمرو خود دستور فرود داد تا بتواند مسافر خاصی را توقیف و بازداشت کند.»

اقدامات پیشگیرانه ای که اکنون توسط دولت انجام می شود، آمریکایی ها را در برابر این خطرات مهم محافظت می کند، همچنین یک منبع مالی را برای دولت روسیه مسدود می کند و به نابرابری که شرکت های آمریکایی را در مقابل رقابت خارجی در مضیقه قرار می دهد، رسیدگی می کند.

(گزارش توسط دیوید شپردسون؛ ویرایش توسط لینکلن فست و شری ناواراتنام)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.