سناتورهای دموکرات مخالف ایده متا برای آوردن متاورس به نوجوانان هستند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1] متا، شرکت شبکه اجتماعی، در حال دریافت برخی از طرح های خود برای بازاریابی و ارائه Horizon Worlds، برنامه متاورس پرچمدار خود، به نوجوانان است. سناتورهای دموکرات، اد مارکی و ریچارد بلومنتال، با اشاره به نگرانی در مورد تعاملاتی که نوجوانان می توانند در دنیای مجازی متا داشته باشند، نامه ای به شرکت ارسال

کد خبر : 329757
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
سناتورهای دموکرات مخالف ایده متا برای آوردن متاورس به نوجوانان هستند – اخبار بیت کوین متاورس

[ad_1]

متا، شرکت شبکه اجتماعی، در حال دریافت برخی از طرح های خود برای بازاریابی و ارائه Horizon Worlds، برنامه متاورس پرچمدار خود، به نوجوانان است. سناتورهای دموکرات، اد مارکی و ریچارد بلومنتال، با اشاره به نگرانی در مورد تعاملاتی که نوجوانان می توانند در دنیای مجازی متا داشته باشند، نامه ای به شرکت ارسال کردند تا این اقدامات را متوقف کند.

متا مخالف برنامه های متاورس برای پذیرش نوجوانان است

دو سناتور دموکرات نامه ای نوشته اند و از متا خواسته اند تا از طرحی که اخیراً گزارش شده برای گشودن دنیای متاورز خود به روی نوجوانان متوقف کند. اد مارکی و ریچارد بلومنتال، سناتورهای دموکرات از ماساچوست و کانکتیکات، از ایده باز کردن Horizon Worlds، اپلیکیشن متاورس شاخص متا برای نوجوانان 13 سال به بالا انتقاد می کنند و به عوامل مختلفی اشاره می کنند که ممکن است آنها را از طریق تعاملات موجود در این دنیای مجازی به خطر بیندازند.

این نامه بین تجربیات استاندارد واقعیت مجازی و Horizon Worlds تفاوت قائل می‌شود و توضیح می‌دهد که «مجموعه انباشته تجربیات واقعیت مجازی همهجانبه‌ای که یک نوجوان در دنیای اجتماعی محور Horizon با استفاده از هدست واقعیت مجازی برای بازی کردن متفاوت است. یک بازی تک نفره خاص بنابراین دعوت نوجوانان جوان به این محیط، خطرات جدی به همراه دارد.»

مارکی و بلومنتال خواستار توقف طرح حفاظت از سلامت این کاربران جوان و حریم خصوصی آنها در متاورس هستند و از این شرکت به خاطر اشتباهات قبلی خود در مورد این آمار جمعیتی درخواست می کنند.

فشار پذیرش نوجوان متا

وال استریت ژورنال در مورد برنامه متا برای گنجاندن نوجوانان در متاورس خود در 7 فوریه گزارش داد. بر اساس یک یادداشت داخلی که توسط این رسانه خبری به دست آمده است، استراتژی جدید این شرکت شامل باز کردن تجربه دنیای Horizon برای نوجوانان 13 ساله به بالا است. این تغییری را نسبت به سیاست‌های فعلی برنامه ایجاد می‌کند که فقط به کاربران 18 ساله اجازه می‌دهد در دنیای مجازی پرسه بزنند.

به گفته WSJ، یادداشت متا نیاز به ارائه این خدمات به کاربران جوان را برای ادامه رشد تقویت می کند. گابریل اول، نایب رئیس Horizon Worlds گفته است:

امروزه رقبای ما کار بسیار بهتری را انجام می دهند تا نیازهای منحصر به فرد این گروه ها را برآورده کنند. برای موفقیت Horizon باید اطمینان حاصل کنیم که در درجه اول به این گروه خدمت می کنیم.

در حالی که Horizon Worlds در مراحل اولیه خود رشد سریعی را تجربه کرد و تعداد کاربران خود را بلافاصله پس از انتشار در دسامبر 2021 ده برابر کرد، این برنامه به دلیل وضعیت باگ خود حتی توسط کارمندان خود متا مورد انتقاد قرار گرفته است. در ماه اکتبر، معاون Metaverse Vishal Shah اذعان کرد که مشکلات موجود در برنامه تجربه کاربران آن را با مشکل مواجه کرده است و حتی کارمندان شرکت زمان زیادی را برای استفاده از آن صرف نمی‌کنند.

برچسب ها در این داستان

دموکرات، اد مارکی، گابریل اول، متا، متاورس، حریم خصوصی، ریچارد بلومنتال، خطرات، سناتورها، نوجوانان، ویشال شاه، وال استریت ژورنال

نظر شما در مورد مخالفتی که متا در رابطه با آوردن Horizon Worlds به نوجوانان دارد چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.