سناتورهای ایالات متحده لایحه دو حزبی را برای معافیت تراکنش های رمزنگاری کوچک از مالیات ارائه می کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یک لایحه جدید دو حزبی در سنا ارائه شده است که استفاده از ارز دیجیتال را برای خریدهای روزمره با ایجاد معافیت مالیاتی برای تراکنش‌های رمزنگاری شخصی زیر 50 دلار و همچنین زمانی که سود سرمایه کمتر از 50 دلار باشد، ساده‌تر می‌کند. “قانون عادلانه مالیات بر ارز مجازی” جدید یک لایحه جدید دو

کد خبر : 234101
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
سناتورهای ایالات متحده لایحه دو حزبی را برای معافیت تراکنش های رمزنگاری کوچک از مالیات ارائه می کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک لایحه جدید دو حزبی در سنا ارائه شده است که استفاده از ارز دیجیتال را برای خریدهای روزمره با ایجاد معافیت مالیاتی برای تراکنش‌های رمزنگاری شخصی زیر 50 دلار و همچنین زمانی که سود سرمایه کمتر از 50 دلار باشد، ساده‌تر می‌کند.

“قانون عادلانه مالیات بر ارز مجازی” جدید

یک لایحه جدید دو حزبی، معروف به “قانون عادلانه مالیات ارز مجازی”، در کنگره سه شنبه توسط سناتورهای پت تومی (R-PA) و کیرستن سینما (D-AZ) ارائه شد.

بر اساس اعلام کمیته امور بانکی، مسکن و شهرسازی سنای ایالات متحده، این لایحه با هدف “ساده کردن استفاده از دارایی های دیجیتال برای خریدهای روزمره” با ایجاد “معافیت مالیاتی برای تراکنش های شخصی کوچک” است.

سناتور تومی اظهار داشت: «در حالی که ارزهای دیجیتال پتانسیل تبدیل شدن به بخشی عادی از زندگی روزمره آمریکایی‌ها را دارند، کد مالیاتی کنونی ما مانع است.» او اضافه کرد:

قانون منصفانه مالیات بر ارز مجازی به آمریکایی ها اجازه می دهد تا با معافیت از مالیات تراکنش های شخصی کوچک مانند خرید یک فنجان قهوه، از ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت روزمره استفاده کنند.

بر اساس قانون فعلی، هر زمان که از رمزنگاری برای پرداخت هر مبلغی برای خرید استفاده می‌شود، یک رویداد مشمول مالیات رخ می‌دهد. اگر ارزش کریپتو افزایش یابد، حتی اگر فقط کسری از یک پنی باشد، یک فرد مدیون سود سرمایه خدمات درآمد داخلی (IRS) در تراکنش خواهد بود.

در متن این لایحه آمده است: قانون جدید به دنبال اصلاح قانون درآمد داخلی سال 1986 است تا از درآمد ناخالص ناخالص حاصل از فروش یا مبادله ارز مجازی و برای اهداف دیگر حذف شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است:

قانون منصفانه مالیات بر ارز مجازی استفاده از دارایی های دیجیتال را برای تراکنش های روزمره با ایجاد یک معافیت حداقلی معقول برای سود کمتر از 50 دلار در تراکنش های شخصی و برای تراکنش های شخصی زیر 50 دلار ساده می کند.

قانون منصفانه مالیات بر ارز مجازی تومی و سینما نیز از حمایت دو حزبی در مجلس نمایندگان برخوردار است. نمایندگان سوزان دلبن (D-WA) و دیوید شویکرت (R-AZ) نسخه قبلی این قانون را در فوریه معرفی کردند. آن لایحه به دنبال معافیت از تراکنش های شخصی انجام شده با ارزهای دیجیتال زمانی بود که سود آن 200 دلار یا کمتر باشد.

برچسب ها در این داستان

تراکنش های رمزنگاری بدون مالیات، کیرستن سینما، کیرستن سینما کریپتو، پت تومی، کریپتو پت تومی، معاف از مالیات، تراکنش های رمزنگاری معاف از مالیات، قانون منصفانه مالیات بر ارز مجازی، قانون منصفانه مالیات بر ارز مجازی بیت کوین، قانون عادلانه مالیات ارز مجازی، رمزنگاری Taxrt ارز دیجیتال قانون انصاف

نظر شما در مورد قانون جدید عادلانه مالیات بر ارز مجازی چیست؟ آیا فکر می کنید تراکنش های کوچک کریپتو باید بدون مالیات باشند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.