سناتورهای ایالات متحده لایحه تحریم های رمزنگاری را معرفی می کنند – کارشناس می گوید این لایحه بیش از حد گسترده و غیرقانونی است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سناتور ایالات متحده الیزابت وارن و 10 قانونگذار دیگر “قانون افزایش انطباق با تحریم های دارایی دیجیتال 2022” را معرفی کرده اند. یک کارشناس گفت: «این لایحه محدودیت‌های گسترده‌ای را برای افرادی ایجاد می‌کند که شبکه‌های ارزهای دیجیتال را می‌سازند، کار می‌کنند و از آنها استفاده می‌کنند، حتی اگر دانش یا قصدی برای فرار

کد خبر : 180734
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۳۰
سناتورهای ایالات متحده لایحه تحریم های رمزنگاری را معرفی می کنند – کارشناس می گوید این لایحه بیش از حد گسترده و غیرقانونی است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سناتور ایالات متحده الیزابت وارن و 10 قانونگذار دیگر “قانون افزایش انطباق با تحریم های دارایی دیجیتال 2022” را معرفی کرده اند. یک کارشناس گفت: «این لایحه محدودیت‌های گسترده‌ای را برای افرادی ایجاد می‌کند که شبکه‌های ارزهای دیجیتال را می‌سازند، کار می‌کنند و از آنها استفاده می‌کنند، حتی اگر دانش یا قصدی برای فرار از تحریم‌ها نداشته باشند».

قانون‌گذاران قانون افزایش انطباق با تحریم‌های دارایی دیجیتال را رونمایی کردند

سناتور آمریکایی الیزابت وارن لایحه ای را با عنوان “قانون افزایش انطباق با تحریم های دارایی های دیجیتال 2022” در جلسه استماع کمیته بانکی سنا در روز پنجشنبه ارائه کرد. این لایحه توسط 10 سناتور دموکرات دیگر از جمله مارک وارنر، جک رید و جان تستر حمایت می شود.

سناتورها در یک بیانیه مطبوعاتی مشترک توضیح دادند که هدف از این لایحه این است که “اطمینان حاصل شود که ولادیمیر پوتین و نخبگان روسیه از دارایی های دیجیتال برای تضعیف تحریم های اقتصادی جامعه بین المللی علیه روسیه پس از تهاجم روسیه به اوکراین استفاده نمی کنند.”

سناتور وارن با اشاره به اینکه این لایحه «برنامه تحریم‌های ما را تقویت می‌کند و راه‌های فرار روسیه را می‌بندد»، ادعا می‌کند:

پوتین و دوستانش می توانند ثروت خود را با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده جابجا کنند، ذخیره کنند و پنهان کنند و به طور بالقوه به آنها اجازه می دهد از تحریم های اقتصادی تاریخی که ایالات متحده و شرکای آن در سراسر جهان در پاسخ به جنگ روسیه علیه اوکراین وضع کرده اند فرار کنند.

با این حال، بسیاری از مردم اشاره کرده‌اند که ارزهای دیجیتال به روسیه برای دور زدن تحریم‌ها کمک نمی‌کند، از جمله کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌آی، که هفته گذشته گفت که توانایی روس‌ها برای دور زدن تحریم‌ها با ارز دیجیتال «بسیار بیش از حد برآورد شده است». کارول هاوس، مدیر امنیت سایبری شورای امنیت ملی، اخیراً گفته است که رمزارز ابزاری ناکارآمد برای دور زدن تحریم ها است.

قانون افزایش انطباق با تحریم‌های دارایی دیجیتال، رئیس‌جمهور را قادر می‌سازد تا شرکت‌های ارز دیجیتال خارجی را که با نهادهای تحریم‌شده روسیه تجارت می‌کنند، تحریم کند، تراکنش‌های آنها با افراد آمریکایی را ممنوع کرده و دارایی‌های آنها را مسدود کند. همچنین به وزیر خزانه داری اجازه می دهد تا پلتفرم های رمزنگاری و تسهیل کننده های تراکنش های فعال در ایالات متحده را از تراکنش با کاربران روسی رمزارز منع کند. خزانه داری ملزم به شناسایی پلتفرم های تجارت ارزهای دیجیتال خارجی است که ریسک بالایی برای فرار از تحریم ها و پولشویی دارند. این لایحه همچنین مالیات دهندگان آمریکایی را ملزم می کند که هرگونه تراکنش ارزهای دیجیتال خارج از کشور بیش از 10 هزار دلار را گزارش کنند.

جری بریتو، مدیر اجرایی اندیشکده کوین سنتر مستقر در دی سی، توضیح داد که این لایحه «محدودیت‌های گسترده‌ای را بر روی اکوسیستم ارزهای دیجیتال به بهانه تقویت تحریم‌ها علیه روسیه به دلیل تهاجم غیرموجه این کشور به اوکراین اعمال می‌کند». وی به تفصیل گفت:

این لایحه محدودیت‌های گسترده‌ای را برای افرادی ایجاد می‌کند که شبکه‌های ارزهای دیجیتال را می‌سازند، کار می‌کنند و از آنها استفاده می‌کنند، حتی اگر دانش یا قصدی برای فرار از تحریم‌ها نداشته باشند.

بر اساس متن این لایحه، اصطلاح تسهیل کننده معاملات دارایی دیجیتال به هر شخص یا گروهی از افراد که خرید، فروش، اعطای وام، استقراض، مبادله، نگهداری، نگهداری، اعتبارسنجی یا ایجاد دارایی های دیجیتال به حساب دیگران، از جمله هرگونه پروتکل ارتباطی، فناوری مالی غیرمتمرکز، قرارداد هوشمند یا نرم افزارهای دیگر، از جمله کدهای کامپیوتری منبع باز.

با اشاره به اینکه “ماینرها، اپراتورهای گره، توسعه دهندگان قرارداد هوشمند و غیره.” بریتو تاکید کرد که بر اساس لایحه جدید سناتور وارن مشمول تحریم خواهد شد:

[The bill] خواستار تحریم فن‌آوران و کاربران صرفاً به دلیل انتشار نرم‌افزار منبع باز یا تسهیل ارتباط بین شرکت‌کنندگان در شبکه است. این غیر ضروری، گسترده و خلاف قانون اساسی است.

نظر شما در مورد قانون افزایش انطباق با تحریم‌های دارایی دیجیتال چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.