سناتورهای ایالات متحده از لایحه جدید کریپتو رونمایی کردند – کارشناسان آن را “مستقیم ترین حمله” به آزادی شخصی و حریم خصوصی کاربران کریپتو می نامند – مقررات بیت کوین نیوز

دو سناتور آمریکایی، از جمله الیزابت وارن، لایحه ای دو حزبی برای تنظیم ارزهای دیجیتال ارائه کرده اند. به گفته مدافعان رمزارز، این لایحه با عنوان «قانون ضد پولشویی دارایی‌های دیجیتال»، «مستقیم‌ترین حمله به آزادی شخصی و حریم خصوصی کاربران و توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال است که تاکنون دیده‌ایم». قانون مبارزه با پول شویی دارایی های

کد خبر : 293777
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
سناتورهای ایالات متحده از لایحه جدید کریپتو رونمایی کردند – کارشناسان آن را “مستقیم ترین حمله” به آزادی شخصی و حریم خصوصی کاربران کریپتو می نامند – مقررات بیت کوین نیوز


دو سناتور آمریکایی، از جمله الیزابت وارن، لایحه ای دو حزبی برای تنظیم ارزهای دیجیتال ارائه کرده اند. به گفته مدافعان رمزارز، این لایحه با عنوان «قانون ضد پولشویی دارایی‌های دیجیتال»، «مستقیم‌ترین حمله به آزادی شخصی و حریم خصوصی کاربران و توسعه‌دهندگان ارزهای دیجیتال است که تاکنون دیده‌ایم».

قانون مبارزه با پول شویی دارایی های دیجیتال 2022 راه اندازی شد

سناتورهای آمریکایی الیزابت وارن (D-MA) و راجر مارشال (R-KS) قانون جدیدی را برای تنظیم بخش ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه معرفی کردند. لایحه آنها با عنوان “قانون ضد پولشویی دارایی های دیجیتال 2022” به دنبال سرکوب پول شویی در صنعت کریپتو است.

سناتور وارن روز چهارشنبه در توییتی نوشت:

با بستن برخی از راه‌ها و اعمال برخی قوانین عقل سلیم، می‌توانیم روش‌هایی را که کشورهای سرکش، الیگارش‌ها و اربابان مواد مخدر از رمزارزها برای پولشویی میلیاردها دلار، فرار از تحریم‌ها و تامین مالی تروریسم استفاده می‌کنند، سرکوب کنیم. من یک لایحه دو حزبی برای آن دارم.

این قانون به شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری (FinCEN) دستور می دهد تا «ارائه دهندگان کیف پول نگهدارنده و بدون میزبانی، استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال، اعتبار سنجی ها، یا سایر گره هایی را که ممکن است برای تأیید یا ایمن سازی تراکنش های شخص ثالث، شرکت کنندگان مستقل شبکه، از جمله جستجوگران MEV، اقدام کنند، تعیین کند. و سایر اعتباردهنده‌ها با کنترل پروتکل‌های شبکه به‌عنوان کسب‌وکارهای خدمات پولی، طبق متن لایحه.

اندیشکده سیاست رمزنگاری Coin Center توضیح داد که قانون سناتور وارن «هرکسی را که به حفظ زیرساخت بلاک چین عمومی، چه از طریق توسعه نرم‌افزار یا اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه کمک می‌کند، مجبور می‌کند تا به عنوان یک موسسه مالی (FI) ثبت نام کند. گروه حمایت از کریپتو اضافه کرد:

به عنوان FI، آنها موظفند اطلاعات شخصی هر فردی را که از نرم افزار آنها استفاده می کند یا تراکنش ها را از طریق رایانه های متصل به اینترنت خود ارسال می کند، شناسایی و ثبت کنند.

علاوه بر این، این قانون هر FI را از انجام تراکنش‌های مربوط به ابزارهای حفظ حریم خصوصی، مانند Tornado Cash یا سکه‌های حریم خصوصی مانند zcash و monero منع می‌کند، بدون در نظر گرفتن هرگونه شواهدی مبنی بر جرم‌انگاری مرتبط با آن تراکنش‌ها.

سناتور وارن از لایحه جدید کریپتو انتقاد کرد

بسیاری از مردم در توییتر سناتور وارن را به دلیل لایحه جدید کریپتو او مورد انتقاد قرار دادند. سینتیا لومیس، سناتور طرفدار بیت کوین در توییتی نوشت: «آیا توسعه دهندگان منبع باز را ملزم به ساخت AML/KYC در نرم افزارهای نود و کیف پول های سخت افزاری هستید؟ آن سگ شکار نمی‌کند.»

پروفسور حقوق بلاک چین، جی دبلیو ورت، به توییت وارن پاسخ داد: «این لایحه ردیابی تراکنش ها را برای مجرمان آسان تر می کند و بسیار بدتر از تلاش برای جلوگیری از حقوق مدنی توسط نظارت بر اهداکنندگان است. اظهارات شما در مورد میزان استفاده غیرقانونی بر خلاف شهادت وزارت خزانه داری است. فشار شما به اینجا اساساً فریبنده است.»

نیراج آگراوال، مدیر ارتباطات مرکز سکه، اظهار داشت: «لایحه جدید وارن یک فاجعه است. هیچ کاری برای جلوگیری از FTX بعدی انجام نمی دهد. جری بریتو، مدیر اجرایی مرکز کوین، در مورد صورت‌حساب کریپتو وارن، توییت کرد:

قانون مبارزه با پولشویی دارایی دیجیتال دو حزبی که امروز توسط سنسور وارن و مارشال معرفی شد، مستقیم ترین حمله به آزادی شخصی و حریم خصوصی کاربران و توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال است که تاکنون دیده ایم.

نظر شما در مورد لایحه جدید کریپتو ارائه شده توسط سناتور الیزابت وارن چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.