سناتورهای آمریکایی قانون پاسخگویی به ارزهای دیجیتال در السالوادور (ACES) را مجدداً معرفی کردند – اخبار بیت کوین

[ad_1] سناتورهای آمریکایی جیم ریش و باب منندز «قانون پاسخگویی در مورد ارزهای دیجیتال در السالوادور» را که به عنوان «قانون ACES» شناخته می‌شود، برای بحث در مجلس سنا مجدداً معرفی کرده‌اند. این قانون به دنبال بررسی سطح پذیرش بیت کوین به عنوان یک پول قانونی در السالوادور و چگونگی تأثیر آن بر ثبات مالی

کد خبر : 359366
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
سناتورهای آمریکایی قانون پاسخگویی به ارزهای دیجیتال در السالوادور (ACES) را مجدداً معرفی کردند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

سناتورهای آمریکایی جیم ریش و باب منندز «قانون پاسخگویی در مورد ارزهای دیجیتال در السالوادور» را که به عنوان «قانون ACES» شناخته می‌شود، برای بحث در مجلس سنا مجدداً معرفی کرده‌اند. این قانون به دنبال بررسی سطح پذیرش بیت کوین به عنوان یک پول قانونی در السالوادور و چگونگی تأثیر آن بر ثبات مالی کشور است.

قانون پاسخگویی به ارزهای دیجیتال در السالوادور (ACES) مجدداً در سنای ایالات متحده معرفی شد

سناتورهای آمریکایی، جیم ریش و باب منندز، «قانون پاسخگویی برای ارزهای دیجیتال در السالوادور» را که به عنوان «قانون ACES» نیز شناخته می‌شود، دوباره معرفی کرده‌اند تا در مجلس سنای ایالات متحده مورد بحث قرار گیرد. این قانون که قبلاً در 23 مارس 2022 به کنگره ارائه شده بود، به دنبال بررسی روند اعمال شده برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در السالوادور و همچنین تأثیر آن بر اقتصاد کشور است.

هنگام معرفی مجدد قانون ACES، سناتور آمریکایی جیم ریش نیاز درک شده برای ارزیابی اثرات احتمالی استفاده از رمزارز به عنوان پول قانونی را تقویت کرد. او بیان کرد:

ما باید به دنبال شفافیت بیشتری در مورد اینکه چگونه پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی ممکن است بر ثبات مالی و اقتصادی السالوادور و همچنین ظرفیت السالوادور برای مبارزه موثر با پولشویی و امور مالی غیرقانونی تأثیر بگذارد، باشیم.

عناصر قانون

در صورت تصویب، این قانون وزیر امور خارجه و وزیر خزانه داری را مجبور می کند تا گزارشی درباره پذیرش بیت کوین و ارز قانونی در السالوادور تهیه کنند. این شامل ارزیابی قانونی است که به آن اجازه می دهد، تأثیری که بر اقتصاد شخصی مردم سالوادور می گذارد، و همچنین شکاف هایی که این اجرا می تواند در مورد انطباق با دستورالعمل های صادر شده توسط گروه ویژه اقدام مالی (FATF) در مورد پول ایجاد کند. فعالیت های پولشویی و تامین مالی تروریسم

این گزارش همچنین باید شامل چگونگی تاثیر معرفی بیت کوین بر روابط السالوادور با سازمان های مالی چندجانبه مانند بانک جهانی و صندوق بین المللی پول و همچنین ثبات مالی بین المللی آن باشد.

در نهایت، همچنین باید بررسی کند که چگونه پذیرش بیت کوین ممکن است بر جریان حواله بین السالوادور و ایالات متحده تأثیر بگذارد و چگونه ممکن است استفاده از دلار در کشور را تضعیف کند.

نایب بوکله، رئیس جمهور سالوادور، پیش از این ناباوری خود را نسبت به متن قانون ACES ابراز کرده بود و اظهار داشت:

هرگز در رویاهای وحشیانه ام فکر نمی کردم که دولت ایالات متحده از کاری که ما اینجا انجام می دهیم بترسد.

نظر شما در مورد معرفی مجدد «قانون پاسخگویی برای ارزهای دیجیتال در السالوادور (ACES)» در کنگره ایالات متحده چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.