سناتورهای آمریکایی درباره «روش‌های تجاری بالقوه غیرقانونی» بایننس ارز دیجیتال را بررسی می‌کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سه سناتور آمریکایی از صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس و بایننس ایالات متحده درخواست کرده‌اند که اسناد و پاسخ‌هایی درباره «روش‌های تجاری غیرقانونی بالقوه» ارائه کنند. قانونگذاران به Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل Binance گفتند: “اقدامات شما مشروعیت تجارت شما و ایمنی دارایی های مشتریان شما را زیر سوال برده است.” قانونگذاران ایالات متحده بایننس

کد خبر : 328260
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
سناتورهای آمریکایی درباره «روش‌های تجاری بالقوه غیرقانونی» بایننس ارز دیجیتال را بررسی می‌کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]


سه سناتور آمریکایی از صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس و بایننس ایالات متحده درخواست کرده‌اند که اسناد و پاسخ‌هایی درباره «روش‌های تجاری غیرقانونی بالقوه» ارائه کنند. قانونگذاران به Changpeng Zhao (CZ) مدیر عامل Binance گفتند: “اقدامات شما مشروعیت تجارت شما و ایمنی دارایی های مشتریان شما را زیر سوال برده است.”

قانونگذاران ایالات متحده بایننس را بررسی می کنند

سناتورهای آمریکایی الیزابت وارن (D-MA)، کریس ون هولن (D-MD) و راجر مارشال (R-KS) نامه‌ای به Binance و Binance US ارسال کردند و از صرافی‌های رمزنگاری خواستند تا “شفافیت را در مورد غیرقانونی بالقوه ارائه دهند. شیوه های تجاری.»

سناتورها توضیح دادند که نامه خطاب به مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) و مدیر عامل BAM Trading Services، برایان شرودر، اسناد و پاسخ هایی در مورد “مالیات، مدیریت ریسک و انطباق مقرراتی” هر صرافی ارز دیجیتال درخواست می کند، زیرا با تحقیقات در مورد جرایم احتمالی مواجه است. . Binance و شعبه ایالات متحده آن، Binance US، دو نهاد مجزا هستند. BAM Trading Services به عنوان Binance US تجارت می کند.

سناتورها با استناد به گزارش‌های مختلف رسانه‌ای که ادعا می‌کنند بایننس با تحقیقات متعدد توسط مجریان قانون و تنظیم‌کننده‌ها به دنبال فروپاشی صرافی FTX مواجه است، نوشتند:

بایننس و نهادهای مرتبط با آن عمداً از رگولاتورها طفره رفته اند، دارایی ها را به مجرمان و فراریان تحریم منتقل کرده اند و اطلاعات مالی اولیه را از مشتریان و مردم پنهان کرده اند.

سناتورها تاکید کردند: «اقدامات شما مشروعیت کسب‌وکار و ایمنی دارایی‌های مشتریانتان را زیر سؤال برده و نگرانی‌هایی را در مورد تأثیر بالقوه این فعالیت‌ها بر ثبات بازار ارزهای دیجیتال و سیستم مالی گسترده‌تر ایجاد کرده است».

در این نامه همچنین اشاره شده است که بایننس شرکت حسابرسی فرانسوی Mazars را برای انجام ممیزی اثبات ذخایر (POR) در دارایی های بیت کوین خود استخدام کرده است. نامه می افزاید، با این حال، شرکت حسابرسی متعاقبا “صفحه وب حاوی گزارش را حذف کرد” و فعالیت خود را در رابطه با ممیزی های اثبات ذخیره برای شرکت های رمزنگاری متوقف کرد.

سناتورها نامه خود را با درخواست “اسناد و پاسخ” مربوط به لیست سوالات حداکثر تا 16 مارس به پایان رساندند. سیاست‌ها و رویه‌های داخلی مبارزه با پولشویی (AML)، مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) و شناخت مشتری (KYC) آنها.

یک کپی از نامه سناتورها برای گری جنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال شد. روستین بهنام، رئیس کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)؛ و مریک بی. گارلند، دادستان کل ایالات متحده در وزارت دادگستری (DOJ).

نظر شما در مورد بررسی بایننس و بایننس ایالات متحده در مورد “روش های تجاری بالقوه غیرقانونی” توسط سناتورهای آمریکایی چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.