سمینار جدیدترین یافته‌های تمدنی خلیج فارس برگزار شد

[ad_1] ایسنا/بوشهر سمینار یک روزه جدیدترین یافته‌های تمدنی خلیج فارس صبح امروز(شنبه ۹ اردیبهشت) در شهر بوشهر با حضور اساتید استانی و کشوری در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد. مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در این سمینار به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه پس از سالهای کاوشهای خوبی را در

کد خبر : 352653
تاریخ انتشار : شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
سمینار جدیدترین یافته‌های تمدنی خلیج فارس برگزار شد

[ad_1]

ایسنا/بوشهر سمینار یک روزه جدیدترین یافته‌های تمدنی خلیج فارس صبح امروز(شنبه ۹ اردیبهشت) در شهر بوشهر با حضور اساتید استانی و کشوری در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در این سمینار به خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه پس از سالهای کاوشهای خوبی را در استان بوشهر شروع شد و پنج نقطه کرانه‌ای و پس کرانه‌ای خلیج فارس شامل عامری(شهرستان دیلم)، سیراف(شهرستان کنگان)، شغاب و تل‌پی‌تل (شهر بوشهر) و شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گرفت.

اسماعیل سجادی‌منش اضافه کرد: امروز سرپرستان هیات‌های کاوش از جمله عباس مقدم (عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری)، پروفسور عبدالمجید ارفعی (ایلام‌شناس)، عبدالکریم مشایخی (رئیس بنیاد ایران‌شناسی استان بوشهر)، نصرالله ابراهیمی (سرپرست پایگاه‌های زنجیره‌ای خلیج فارس)، محمد اسمعیلی‌جلودار (رئیس انجمن باستان‌شناسی ایران)، مصطفی ده‌پهلوان (رئیس موسسه باستان‌شناسی دانشگاه تهران)، نوروز رجبی (سرپرست کاوش‌های باستان‌شناس در بندر بوشهر و لیان باستانی و ریشهر) به سخنرانی پرداختند.

وی یادآور شد: اواخر اردیبهشت ماه پارسال سمیناری با محوریت خلیج فارس از نگاه باستان شناسی در روستای نخل غانم شهرستان عسلویه با حضور اساتید کشوری برگزار شد، در ادامه نیز این سمینار با موضوع جدیدترین یافته‌های تمدنی خلیج فارس برگزار شد. بنا داریم در ادامه نیز سالانه نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع “خلیج فارس” و با حضور علما و اندیشمندان حوزه تاریخ کرانه‌ خلیج‌فارس برگزار کنیم.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، برنامه رونمایی از اشیاء تازه کاوش شده‌ خلیج فارس نیز به‌زودی به سمع و نظر علاقمندان خواهیم رساند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.