سلین دیون تصویری جدید از خود منتشر کرد و تحسین طرفدارانش را برانگیخت!

[ad_1] چنانچه می‌دانید، سلین دیون یکی از برترین خوانندگان جهان، که صدای افسانه‌ایش مورد علاقه افراد زیادی در سراسر دنیاست، مدت زیادی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. این خواننده پرطرفدار همچنان در مواجهه با سندرم استیف پرسن (SPS) تاب آوری نشان می دهد و به نظر می‌رسد که باید او را

کد خبر : 476745
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۲۴
سلین دیون تصویری جدید از خود منتشر کرد و تحسین طرفدارانش را برانگیخت!

[ad_1]

سلین دیون و بیماری اش

چنانچه می‌دانید، سلین دیون یکی از برترین خوانندگان جهان، که صدای افسانه‌ایش مورد علاقه افراد زیادی در سراسر دنیاست، مدت زیادی است که با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند. این خواننده پرطرفدار همچنان در مواجهه با سندرم استیف پرسن (SPS) تاب آوری نشان می دهد و به نظر می‌رسد که باید او را نماد مقاومت و پایداری خطاب کنیم. این خواننده که در پاییز 2022 بیماری اش تشخیص داده شد، عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و به دنبال آن یک پیام بسیار ویژه منتشر کرد که باعث شد مردم به خاطر قدرت و مقاومت او تحت تاثیر قرار بگیرند.

عکس جدید سلین دیون

در 16 مارس 2024، این بانوی 55 ساله تصمیم گرفت با انتشار پستی ویژه در اینستاگرام، از روز جهانی آگاهی از SPS صحبت کند. سلین با خوشحالی در کنار سه پسرش، رنه چارلز آنجلیل، 23 ساله، و دوقلوهایش ادی و نلسون، 13 ساله عکس گرفت و در مورد تجربه خود از زمان تشخیص این بیماری چیزهایی نوشت. او گفت: «تلاش برای غلبه بر این اختلال خودایمنی یکی از سخت ترین تجربیات زندگی من بوده است، اما مصمم هستم که روزی به صحنه بازگردم و تا حد امکان زندگی عادی داشته باشم.»

علاوه بر این، او از این فرصت استفاده کرد و نه تنها به کسانی که از او حمایت می‌کردند ادای احترام کرد، بلکه سخنان اطمینان‌بخشی را برای هر کسی که در شرایط مشابهی قرار داشت به اشتراک گذاشت. او افزود: «من عمیقا از محبت و حمایت فرزندانم، خانواده و همه شما سپاسگزارم. دوست دارم تشویق و حمایت خود را برای همه کسانی که در سراسر جهان تحت تأثیر SPS قرار گرفته اند بیان کنم. می خواهم بدانی که می توانی بر این بیماری غلبه کنی! ما می توانیم بر این بیماری غلبه کنیم!»

سلین دیون و پسرانش

در کامنت‌ها، مردم نمی‌توانستند دست از تعریف و تمجید او بردارند و تحسین خود را از اینکه چقدر خوب در این لحظات سخت می‌جنگد ابراز نکنند. یک نفر در اینستاگرام برای او نوشته بود «قدرتی که از طریق مبارزاتت به من دادی، بسیار زیاد است، سلین! تو به من آموختی که با نگرش مثبت، انعطاف پذیر و مصمم باشم، زیرا می دانم که بر تمام مشکلاتم غلبه خواهم کرد. بی نهایت سپاسگزارم.»

شخص دیگری نوشته بود: «سلین عزیز، تو یک اسطوره در موسیقی هستی و یک مبارز در زندگی که برای همه عشق و حمایت می فرستد. نمی توانم برای روزی که به صحنه برگردی صبر کنم،»

در طول مراسم گرمی 2024، سلین دیون نیز با حضور خود، جهان را شگفت زده کرد. او با تشویق های ایستاده مورد استقبال قرار گرفت و سخنان او همه را متاثر کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.