سلطانی‌فر: نوید کسب مدال را داده بودم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین از توکیو، مسعود سلطانی فر در حاشیه دیدار تیم والیبال ایران برابر لهستان در ورزشگاه آریاک آرنا  کسب نخستین مدال طلای ایران در توکیو را تبریک گفت و اظهار داشت: ایران توانست نخستین مدال تیراندازی در تاریخ المپیک را کسب کند و تیراندزای  هم به مدال آور اضافه شد.

کد خبر : 81359
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
سلطانی‌فر: نوید کسب مدال را داده بودم



به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری خبرآنلاین از توکیو، مسعود سلطانی فر در حاشیه دیدار تیم والیبال ایران برابر لهستان در ورزشگاه آریاک آرنا  کسب نخستین مدال طلای ایران در توکیو را تبریک گفت و اظهار داشت: ایران توانست نخستین مدال تیراندازی در تاریخ المپیک را کسب کند و تیراندزای  هم به مدال آور اضافه شد.  تیراندازی تلاش کرد و مدال گرفت.

وی ادامه داد: همیشه این بحث را داشته که با وجود این همه نیروهای مسلحی و علاقه مندانی که به رشته تیراندازی داریم  از بین دها مدالی که در تیراندازی توزیع می شود  چرا ما نمی توانیم حتی یک مدال برنز بگیریم و این نکته‌ای بود که بارها اشاره کردم. خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست فروغی فرد بانگیزه و متدینی است و وی ظرفیت مدال آوری داشت. من در مراسم بدرقه با فروغی گفت‌وگو می‌کردم به وی نوید کسب مدال را داده بودم.

فروغی امروز و در نخستین تجربه حضورش در المپیک که صاحب رنکینگ نخست دنیا در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی است در اولین دوره رقابت ها با امتیاز ۵۸۰.۲۵ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت و در نهایت با امتیاز ۲۴۴.۸ ضمن شکستن رکورد المپیک، به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مردادماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد. ژاپن پیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.

ایران در سی و دومین دوره بازی‌ها المپیک ۶۸ سهمیه (۱۱ زن و ۵۷ مر ) در ۱۶ رشته ورزشی کسب کرده است که از بین همین ۶۸ سهمیه ۴۴ سهمیه در بخش انفرادی و در ۱۴ رشته تصاحب شده است. از ۴۴ سهمیه انفرادی ۳۴ نماینده ( ۹ زن و ۲۵ مرد) برای نخستین بار به المپیک راه یافتند.

۲۵۶ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.