سقوط یورو پس از ECB، داده های تورم ایالات متحده یک ریسک کلیدی برای EUR/USD است. چه انتظاری داشته باشیم؟

[ad_1] پیش بینی یورو: پس از اینکه تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا انتظارات تندروها را ناامید کرد، یورو در روز پنجشنبه کاهش یافت بانک مرکزی اروپا 25 bps افزایش ژوئیه را اعلام می کند و درها را برای افزایش بیشتر در سپتامبر باز می گذارد، اما رئیس جمهور لاگارد در طول کنفرانس مطبوعاتی به

کد خبر : 214682
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹
سقوط یورو پس از ECB، داده های تورم ایالات متحده یک ریسک کلیدی برای EUR/USD است.  چه انتظاری داشته باشیم؟

[ad_1]

پیش بینی یورو:

  • پس از اینکه تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا انتظارات تندروها را ناامید کرد، یورو در روز پنجشنبه کاهش یافت
  • بانک مرکزی اروپا 25 bps افزایش ژوئیه را اعلام می کند و درها را برای افزایش بیشتر در سپتامبر باز می گذارد، اما رئیس جمهور لاگارد در طول کنفرانس مطبوعاتی به چرخه انقباض جلویی متعهد نشد.
  • اگر داده‌های تورم ماه مه ایالات متحده افزایش پیدا کند، EUR/USD می‌تواند زیان را تسریع کند

بیشترین خوانده شده: تنظیمات اقدام قیمت دلار آمریکا قبل از CPI – EUR/USD، GBP/USD و USD/JPY

بانک مرکزی اروپا خود را منتشر کرد تصمیم سیاست پولی ژوئن امروز، اما جزئیات بیشتر قابل توجه نبودند و علیرغم واکنش مثبت اولیه منجر به کاهش شدید ارزش یورو در برابر دلار شد. در بعدازظهر نیویورک، EUR/USD پس از افزایش بیش از 0.2 درصدی در معاملات اولیه، با 0.6% کاهش به 1.6050 رسید.

از نظر اقدامات، موسسه به رهبری کریستین لاگارد نشان داد که پایان خواهد یافت خرید دارایی خالص (APP) در 1 ژوئیه، اما این اقدام از قبل تلگراف شده بود، بنابراین برای هیچ کس تعجب آور نبود.

دوم، بانک مرکزی اروپا نرخ بهره کلیدی خود را بدون تغییر نگه داشت، اما نشان داد که آن را تغییر داده است قصد دارد در نشست ماه آینده آنها را 25 واحد افزایش دهد. هاکس که در هنگام بلند شدن انتظار یک صعود بزرگ را داشتند، از این موضوع ناامید شدند راهنماییاما پس از اینکه بانک درها را برای واکنش سیاستی در ماه سپتامبر باز گذاشت، در صورتی که چشم انداز تورم بدتر شود، کاملاً ناامید نشدیم.

یورو در ابتدا پس از اعلامیه بانک مرکزی اروپا افزایش یافت، اما پس از آن در جریان کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهور لاگارد کاهش یافت. لاگارد نتوانست به مسیر سختگیرانه از پیش تعیین شده متعهد شود، و از انعطاف پذیری کامل و اختیاری حمایت کرد، نشانه ای از این که سیاست گذاران ممکن است به طور کامل از ایده تعدیل های تهاجمی در پاییز یا بعدا فروخته نشوند، در میان بادهای مخالف چندپاره فزاینده و کند شدن سریع رشد اقتصادی (منعکس شده است. در پیش بینی های کلان جدید).

با نگاهی به آینده، به نظر می‌رسد که تعادل ریسک‌ها به سمت پایین برای یورو/دلار آمریکا متمایل شده است، با یک رویداد پرتأثیر در تقویم ایالات متحده در روز جمعه: آخرین مورد گزارش شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا

دفتر تحلیل اقتصادی آمریکا فردا منتشر خواهد شد داده های تورم برای ماه گذشته پیش‌بینی می‌شود که CPI ماه مه 0.7% در مادر و 8.2% سالانه افزایش یابد. در همین حال، گیج هسته، که اجزای فرار را حذف می‌کند، 0.5 درصد در مادر و 5.9 درصد سالانه افزایش یافته است.

انتظار می‌رود که هر دو شاخص به صورت سالانه نسبت به ماه آوریل اندکی کاهش پیدا کنند، اما بهبود جهت‌دهی ناچیز خواهد بود، به ویژه برای شاخص کل به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی و مواد غذایی. با این حال، اگر نتایج با یک حاشیه بالا شگفت‌زده شود، بازدهی خزانه‌داری ایالات متحده می‌تواند در روزها و هفته‌های آتی به شدت افزایش یابد، زیرا فدرال رزرو همچنان به افزایش نرخ‌ها با 50 واحد افزایش پس از ماه جولای ادامه می‌دهد و ارزش دلار آمریکا را در برابر دلار تقویت می‌کند. یورو.

تجزیه و تحلیل فنی EUR/USD

EUR/USD روز پنجشنبه تلاش کرد تا صعود کند، اما بار دیگر توسط مقاومت خوشه ای در منطقه 1.0735/1.0786 دفع شد. به دنبال این رد، جفت به طور ناگهانی به سمت حمایت بحرانی سقوط کرد که از 1.0650 تا 1.6030 متغیر بود. اگر این کف در جلسات آتی شکسته شود، فروشندگان می توانند جرأت پیدا کنند تا به دسته روانی 1.0500 حمله کنند و به دنبال آن پایین ترین سطح ماه می نزدیک به 1.0350 قرار گیرد.

از سوی دیگر، اگر خریداران کاهش قیمت بازگشته و موفق شوند جرقه بازگشت صعودی را نسبت به سطوح فعلی ایجاد کنند، مقاومت اولیه در 1.0735/1.0786 ظاهر می شود. اگر حرکتی قاطع در بالای این مانع ببینیم، فشار صعودی می‌تواند سرعت خود را افزایش دهد و یورو/دلار آمریکا را به سمت سقف بعدی در حدود 1.0922 سوق دهد، که توسط اصلاح فیبوناچی 50 درصدی کاهش سال 2022 تعریف شده است.

نمودار فنی EUR/USD

سقوط یورو پس از ECB، داده های تورم ایالات متحده یک ریسک کلیدی برای EUR/USD است.  چه انتظاری داشته باشیم؟

نمودار EUR/USD با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و پیدا کنید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.