سقوط فعالیت رمزنگاری غیرقانونی – درآمد کلاهبرداری 65٪ کمتر از سال گذشته – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] Chainalysis دریافته است که حجم کریپتوهای غیرقانونی در سال جاری کاهش یافته است و کل درآمد کلاهبرداری به 1.6 میلیارد دلار رسیده است که 65 درصد کمتر از آنچه در پایان جولای سال گذشته بود. شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین نوشت: «این اعداد نشان می دهد که افراد کمتری نسبت به

کد خبر : 243165
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
سقوط فعالیت رمزنگاری غیرقانونی – درآمد کلاهبرداری 65٪ کمتر از سال گذشته – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

Chainalysis دریافته است که حجم کریپتوهای غیرقانونی در سال جاری کاهش یافته است و کل درآمد کلاهبرداری به 1.6 میلیارد دلار رسیده است که 65 درصد کمتر از آنچه در پایان جولای سال گذشته بود. شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین نوشت: «این اعداد نشان می دهد که افراد کمتری نسبت به همیشه درگیر کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال هستند.

داده ها نشان می دهد که حجم کریپتوهای غیرقانونی کاهش یافته است

شرکت تجزیه و تحلیل داده های بلاک چین Chainalysis به روز رسانی جرایم کریپتو در اواسط سال خود را با عنوان «فعالیت غیرقانونی با بقیه بازار سقوط می کند، با برخی استثناهای قابل توجه» را روز سه شنبه منتشر کرد.

این شرکت به طور کلی نوشت:

حجم غیرقانونی سالانه فقط 15 درصد کاهش یافته است، در مقایسه با 36 درصد برای حجم های قانونی.

به طور خاص، “کل درآمد کلاهبرداری برای سال 2022 در حال حاضر 1.6 میلیارد دلار است که 65 درصد کمتر از زمانی است که تا پایان ژوئیه سال 2021 بوده است، و به نظر می رسد این کاهش با کاهش قیمت ها در ارزهای مختلف مرتبط باشد.”

علاوه بر این، این شرکت افزود: «تعداد تجمعی انتقال‌های فردی به کلاهبرداری تا کنون در سال 2022 کمترین میزان در چهار سال گذشته است».

تجزیه و تحلیل زنجیره ای به تفصیل:

این اعداد نشان می دهد که افراد کمتری نسبت به همیشه درگیر کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال هستند. یکی از دلایل این امر می تواند این باشد که با کاهش قیمت دارایی ها، کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال برای قربانیان احتمالی کمتر فریبنده هستند.

این شرکت خاطرنشان کرد که هیچ کلاهبرداری شناسایی شده در سال 2022 به سطح پلاستوکن یا فینیکو نزدیک نشده است. اولی بیش از 2 میلیارد دلار از قربانیان در سال 2019 به دست آورد در حالی که دومی بیش از 1.5 میلیارد دلار در سال 2021 به دست آورد.

علاوه بر این، درآمد بازار تاریک نت امسال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و در حال حاضر 43 درصد کمتر از زمانی است که تا جولای 2021 بوده است.

حوزه ای که در آن فعالیت غیرقانونی در سال 2022 در حال افزایش است، هک و سرقت وجوه است. شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین توضیح داد:

تا جولای 2022، 1.9 میلیارد دلار ارز دیجیتال به دلیل هک خدمات به سرقت رفته است، در حالی که در همان نقطه در سال 2021 کمتر از 1.2 میلیارد دلار بود.

Chainalysis افزود: “به نظر نمی رسد این روند به این زودی ها تغییر کند، زیرا هک 190 میلیون دلاری پل متقابل Nomad و هک 5 میلیون دلاری چندین کیف پول Solana در هفته اول آگوست رخ داده است.” بسیاری از این موارد را می توان به افزایش خیره کننده وجوه دزدیده شده از دفی نسبت داد [decentralized finance] پروتکل ها، روندی که از سال 2021 آغاز شد.

نظر شما در مورد یافته های Chainalysis چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.