سقوط سهام آسیا، دلار تحت تأثیر ریسک نرخ های ایالات متحده قرار گرفت

[ad_1] بازارها به سرعت به سمت قیمتی در حدود 70 درصد حرکت کردند که فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ های بهره را 75 واحد پایه افزایش خواهد داد و بازدهی دو ساله را 20 واحد در روز جمعه افزایش داد و منحنی را بیشتر معکوس کرد. داده‌های پرفروش تنها باعث افزایش ریسک گزارش قیمت‌های

کد خبر : 238870
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸
سقوط سهام آسیا، دلار تحت تأثیر ریسک نرخ های ایالات متحده قرار گرفت

[ad_1]

بازارها به سرعت به سمت قیمتی در حدود 70 درصد حرکت کردند که فدرال رزرو در ماه سپتامبر نرخ های بهره را 75 واحد پایه افزایش خواهد داد و بازدهی دو ساله را 20 واحد در روز جمعه افزایش داد و منحنی را بیشتر معکوس کرد.

داده‌های پرفروش تنها باعث افزایش ریسک گزارش قیمت‌های مصرف‌کننده آمریکا در ماه جولای شد که قرار است در روز چهارشنبه منتشر شود، که می‌تواند شاهد عقب نشینی جزئی در رشد اصلی باشد، اما احتمالاً باعث شتاب بیشتر در تورم اصلی خواهد شد.

بروس کاسمن، رئیس تحقیقات اقتصادی در JPMorgan گفت: علیرغم رشد کند و کاهش پیش بینی شده به 0.2 درصد افزایش شاخص قیمت مصرف کننده در ماه جولای، فدرال رزرو احتمالاً در نشست سپتامبر خود نرخ های سیاستی را 75 واحد در ثانیه افزایش خواهد داد.

وی هشدار داد: «سوال کلیدی این است که آیا تصمیم خواهد گرفت که افزایش مادی در نرخ بیکاری برای دستیابی به اهدافش ضروری است یا خیر؟» اگر چنین باشد، راهنمایی آن در مورد نرخ ها به طور قابل توجهی بالاتر خواهد رفت، همراه با پیامی مبنی بر اینکه احتمالاً نسبت به ناامیدی های رشد کوتاه مدت حساسیت کمتری دارد.»

این ریسک بازارهای سهام را تحت تاثیر قرار داد و معاملات آتی S&P 500 و معاملات آتی نزدک هر دو 0.2 درصد کاهش یافتند.

گسترده ترین شاخص سهام آسیا-اقیانوسیه ام اس سی آی در خارج از ژاپن پس از سه جلسه افزایش، 0.5 درصد کاهش یافت. نیکی ژاپن ثابت بود و KOSPI کره جنوبی 0.2 درصد کاهش یافت در حالی که بلو چیپ چین 0.1 درصد کاهش یافت.

معاملات آتی EUROSTOXX 50 بهتر عمل کرد و 0.4% افزایش یافت در حالی که معاملات آتی FTSE 0.2% افزایش یافت.

واکنش آشکار بازار به اخباری مبنی بر اینکه سنای ایالات متحده روز یکشنبه لایحه 430 میلیارد دلاری را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی پس از برخی مصالحه ها در مورد مالیات در توافق تصویب کرد، وجود نداشت.

تحلیلگران گلدمن ساکس می‌گویند: «تغییرات بعید به نظر می‌رسد که تأثیر خالص مالی قانون را تغییر دهد، زیرا به نظر می‌رسد تا چند سال آینده کمتر از 0.1 درصد تولید ناخالص داخلی باشد، زیرا هزینه‌های جدید و مالیات‌های جدید تقریباً جبران می‌شوند». .

دلار استثنایی

بازدهی خزانه داری دو ساله به 3.25 درصد رسید، کاملاً 40 واحد پایه بالاتر از بازدهی 10 ساله.

اوراق قرضه همچنین به دلیل ناآرامی از حمله پکن در برابر تایوان، در حالی که چین تمرینات نظامی چهار روزه خود را در اطراف جزیره انجام می دهد، پیشنهاد پناهگاهی را دریافت کرد.

داده های چین در آخر هفته نشان داد که صادرات به طور غیرمنتظره ای در ماه ژوئیه با افزایش 18 درصدی افزایش یافت در حالی که واردات تنها با افزایش 2.3 درصدی عقب بود.

رونق مشاغل همراه با جهش بازدهی برای تقویت دلار آمریکا، که در برابر سبدی از ارزها که روز جمعه 0.8 درصد افزایش یافته بود، به 106.640 افزایش یافت. [FRX/]

آلن راسکین، رئیس جهانی استراتژی G10 FX در دویچه بانک می‌گوید: «این نقطه داده‌های کلیدی یک میلیون مایل از رکود فعلی فاصله دارد، هم بر اساس تغییر اشتغال و هم بر اساس سطوح بیکاری.

«داده‌های این چنینی هر گونه تفکری در مورد «استثناگرایی ایالات متحده» را بیشتر می‌کند و برای دلار آمریکا در برابر همه ارزها بسیار مثبت است.

دلار پس از جهش 1.6 درصدی در روز جمعه در 135.27 ین باقی ماند، در حالی که یورو در 1.0173 دلار و نه چندان دور از حمایت نمودار در حدود 1.0095 دلار دست و پنجه نرم می کرد.

اخباری که مودیز چشم انداز ایتالیا را منفی کرده بود، به ارز واحد کمک نکرد زیرا استعفای نخست وزیر ماریو دراگی چشم انداز سیاسی این کشور را تکان داد.

افزایش ارزش دلار یک شکست برای طلا بود، اگرچه طلا توانست از پایین ترین سطح خود در روز جمعه جهش کند و به 1773 دلار برسد. [GOL/]

قیمت نفت پس از تحمل بدترین هفته از آوریل به دلیل نگرانی ها در مورد توقف تقاضای جهانی در حالی که بانک های مرکزی به سخت گیری ادامه می دهند، به کاهش اخیر خود ادامه داد. [O/R]

برنت با 11 سنت کاهش به 94.81 دلار رسید، در حالی که نفت خام آمریکا با 13 سنت کاهش به 88.88 دلار در هر بشکه رسید.

(ویرایش توسط سام هلمز و ژاکلین ونگ)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.