سقوط استیبل کوین – LUNA و UST ارزش قابل توجهی از دست می دهند، موج رکود در سرتاسر اقتصاد کریپتو – اخبار بیت کوین

در چند روز گذشته، اقتصاد کریپتو پرفراز و نشیب بوده است زیرا میلیاردها نفر در جستجوی امنیت از بازار فرار کرده اند. مشکلات مربوط به LUNA باعث فروش قابل توجهی شد زیرا ارزش دارایی دیجیتال بومی Terra در 24 ساعت 97 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. Terrausd 67% کمتر از برابری 1 دلار

کد خبر : 205588
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
سقوط استیبل کوین – LUNA و UST ارزش قابل توجهی از دست می دهند، موج رکود در سرتاسر اقتصاد کریپتو – اخبار بیت کوین


در چند روز گذشته، اقتصاد کریپتو پرفراز و نشیب بوده است زیرا میلیاردها نفر در جستجوی امنیت از بازار فرار کرده اند. مشکلات مربوط به LUNA باعث فروش قابل توجهی شد زیرا ارزش دارایی دیجیتال بومی Terra در 24 ساعت 97 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافت. Terrausd 67% کمتر از برابری 1 دلار سقوط کرده است و در ساعت 9:00 صبح (ET) با 0.299 دلار به ازای هر واحد معامله می شد.

توکن بومی Terra’s LUNA 97٪ ضرر می کند، در حالی که UST 67٪ در 24 ساعت ضرر می کند.

اکوسیستم بلاک چین Terra توسط رویدادهایی که در چند روز گذشته رخ داد، زمانی که الگوریتمی استیبل کوین terrausd (UST) شبکه شروع به از دست دادن ارزش دلاری خود کرد، ویران شده است. بنیانگذار پروژه دو کوون و گارد بنیاد لونا (LFG) همچنین توضیح دادند که تیم 1.5 میلیارد دلار به صورت بیت کوین (BTC) و terrausd (UST) وام داده است تا به دفاع از میخ کمک کند. این تلاش یک تلاش بی‌ثمر بود و UST به 0.66 دلار برای هر سکه سقوط کرد، اما پس از آن، در بیشتر ساعات روز سه‌شنبه، UST توانست به بالای منطقه 0.90 دلاری صعود کند.

عصر سه‌شنبه، UST دوباره شروع به کاهش کرد و به پایین‌ترین سطح خود در 0.299 دلار در هر واحد ادامه داد. توکن بومی LUNA حتی بیشتر از UST آسیب دیده است، زیرا در 24 ساعت گذشته 97٪ از ارزش خود را از دست داده است. LUNA محدوده قیمتی 24 ساعته بین 33.93 دلار در هر واحد تا 0.810 دلار به ازای هر سکه داشته است. علاوه بر این، پس از اینکه دو کوون گفت قوی بمانم و برنامه ای در راه بود، بنیانگذار Terra خطاب به مردم در توییتر.

کوون گفت: «قبل از هر چیز، تنها راه رو به جلو جذب عرضه استیبل کوین است که می‌خواهد قبل از اینکه UST شروع به بازگشت کند، خارج شود. “هیچ راه حلی در این مورد نیست. ما چندین اقدام اصلاحی را برای کمک به مکانیسم میخ برای جذب عرضه پیشنهاد می کنیم. اول، ما پیشنهاد انجمن 1164 را برای افزایش بیسپول از 50 میلیون به 100 میلیون SDR تأیید می کنیم *) کاهش PoolRecoveryBlock از 36 به 18 این کار ظرفیت ضرب را از 293 میلیون دلار به 1200 میلیون دلار افزایش می دهد.

Kwon همچنین گفت که Terra می تواند پس از فروپاشی دوباره بازگردد و خاطرنشان کرد که این پروژه به جایی نمی رسد. کوون در توییتر خود نوشت: «بازگشت ترا به فرم یک منظره دیدنی خواهد بود. بنیانگذار ترا افزود:

ما اینجا هستیم برای ماندن. و ما به سروصدا کردن ادامه می دهیم.

“بدتر از Bitconnect”

البته تحت شرایط بسیاری از افراد از دست دادن پول و برخی از آنها از دست دادن همه چیزبسیاری از مردم از پاسخ بنیانگذار Terra انتقاد کردند. پیتر مک کورمک مجری پادکست پرسید Kwon “چند درصد شانس به آن می دهید که دوباره همان اتفاق تکرار نشود؟” حامی بیت کوین هاسو گفت رویداد UST “بدتر از Bitconnect” بود. هاسو افزود: «حداقل Bitconnect به عنوان یک استیبل کوین ظاهر نشد. وقتی پونزی شما سبد پس انداز (نه سرمایه گذاری) مردم را هدف قرار می دهد، مکان خاصی در جهنم برای شما محفوظ است.

علاوه بر انتقاد مردم بوده است تلاش برای خرید دیپ زیرا آنها معتقدند یک بازگشت قوی اتفاق خواهد افتاد. با این حال، در حالی که این کار را انجام می دهند، بسیاری از معامله گران کریپتو به دلیل نوسانات قیمت از بین می روند. علاوه بر این، اینفلوئنسرهای رمزنگاری توییتر (CT) هستند پاک کردن توییت ها که بحث و گفتگو UST و LUNA در یک نور مثبت. علاوه بر این، نقدینگی ارز دیجیتال Genesis را فراهم کرد توضیح داد این شرکت “هیچ مواجهه مستقیم با UST و LUNA” ندارد. افراد همچنین ادعا می کنند که سقوط LUNA و UST یک “حمله هماهنگ” بوده است. یک فرد “دستکاری بازار در بهترین حالت”. توییت کرد.

سایر حامیان Terra ربات‌ها را در توییتر تماشا کرده‌اند و دارند اظهار داشت آنها مطمئن هستند که مسائل Terra نتیجه یک حمله آشکار بوده است. مشاهده‌های عجیبی از ربات‌ها یا حساب‌های توییتر وجود دارد که همین عبارت را تکرار می‌کنند، که می‌توان آنها را یافت اینجا، اینجا، اینجا، اینجا، و اینجا. در حالی که LUNA و UST هنوز به صفر نرسیده‌اند، مردم یا شرط می‌بندند که این کار را خواهند کرد یا به Do Kwon اعتقاد دارند و فکر می‌کنند که یک معکوس عظیم در کار است. تا ساعت 10:45 صبح (ET)، UST 0.504 دلار در هر واحد معامله می شد.

مدیر عامل Sator می گوید بنیاد لونا و دو کوون ممکن است همچنان ذخایر بیت کوین را نگه دارند

Isla Perfito، مدیر عامل Sator، اولین پلتفرم تعامل محتوای Web3 در جامعه، گفت که ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که بنیاد Luna Guard (LFG) همچنان بیت کوین را در اختیار داشته باشد. پرفیتو در بیانیه ای به Bitcoin.com News گفت: «مردم تصور می کنند LFG قبلاً بیت کوین خود را فروخته است. به همین دلیل است که UST 0.40 دلار قیمت گذاری شده است. در صورتی که BTC داشته باشند، پشتوانه آنها بهتر است. Do Kwon باید یک عکس فوری از تعادل BTC خود برای صرفه جویی در UST ارائه دهد. اعداد CPI امروز بالاتر از حد انتظار بود. مدیرعامل ساتور افزود:

به نظر من تورم به اوج رسیده است. سرمایه گذاران در حال حاضر منتظرند تا بازار سهام به پایین ترین سطح خود برسد. با UST، 1 LUNA را می توان با 1 UST تعویض کرد و بالعکس. به همین دلیل است که ما سقوط لونا را مشاهده کردیم – وقتی آنها تصمیم گرفتند که میخ را نگه ندارند، سکه های لونا را می فروختند. با این گفته، این احتمال وجود دارد که آنها ذخایری برای نجات UST داشته باشند.

الکس تاپسکات، مدیر عامل گروه دارایی دیجیتال در Ninepoint Partners، روز چهارشنبه به Bitcoin.com News توضیح داد که موضوع Terra شبیه به انفجار صندوق تامینی است. تاپسکات در ایمیلی توضیح داد: «این بی شباهت به اتفاقی نیست که یک صندوق تامینی بزرگ «منفجر می‌شود» و مجبور می‌شود موقعیت‌های خود را باز کند. “این یک قیمت گیرنده می شود و باعث می شود که دارایی های خودش آسیب ببیند (البته اغلب فقط به طور موقت). تاپسکات ادامه داد:

در دراز مدت، تز در مورد بیت کوین و کریپتو دست نخورده باقی می ماند. بیت کوین اولین پول بومی دیجیتالی برای اینترنت است و دارایی های رمزنگاری به طور کلی نشان دهنده دومین دوره اینترنت – یک اینترنت با ارزش – است که به تغییر و بازنگری بسیاری از صنایع ادامه خواهد داد.

برچسب ها در این داستان

Parity 1$، Alex Tapscott، Anchor، Binance، Bitcoin Wallet، مدیر عامل Sator، Crash، do kwon، Dollar Peg، Hasu، Isla Perfito، lfg، کیف پول LFG، LUNA، LUNA down، محافظ پایه لونا، Ninepoint Partners، Stablecoin، Stablecoin UST، Terra، Terra (LUNA)، USDC، USDT، UST

نظر شما در مورد شکست LUNA و UST چیست و اوضاع چگونه پیش می‌رود؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.