سقف قیمت گاز اتحادیه اروپا همچنان گریزان است زیرا رهبران دوباره در مورد بحران انرژی ملاقات می کنند

[ad_1] انتظار می رود که این 27 از یک معیار قیمت جایگزین برای گاز طبیعی مایع و خرید مشترک گاز حمایت کنند، پس از توافق قبلی با کاهش مصرف و اعمال عوارض بر سودهای بادآورده در صنعت انرژی. اما پس از اینکه روسیه جریان گاز را پس از تهاجم روسیه به اوکراین کاهش داد، آن‌ها

کد خبر : 269779
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۷:۰۶
سقف قیمت گاز اتحادیه اروپا همچنان گریزان است زیرا رهبران دوباره در مورد بحران انرژی ملاقات می کنند

[ad_1]

انتظار می رود که این 27 از یک معیار قیمت جایگزین برای گاز طبیعی مایع و خرید مشترک گاز حمایت کنند، پس از توافق قبلی با کاهش مصرف و اعمال عوارض بر سودهای بادآورده در صنعت انرژی.

اما پس از اینکه روسیه جریان گاز را پس از تهاجم روسیه به اوکراین کاهش داد، آن‌ها مانند ماه‌های پیش در مورد اینکه آیا و چگونه قیمت گاز را برای مهار تورم بالا و جلوگیری از رکود محدود کنند، تقسیم شده‌اند.

در حالی که 15 کشور از جمله فرانسه و لهستان به نوعی محدودیت را اعمال می کنند، اما با مخالفت شدید آلمان و هلند – به ترتیب بزرگترین اقتصاد و خریدار گاز اروپا و قطب بزرگ تجارت گاز اروپا – روبرو هستند.

یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا پیش از مذاکرات روز پنجشنبه گفت: “توافق بسیار بعید است… به نظر می رسد که نظرات واقعاً از هم دور هستند.”

آنها همچنین در مورد هزینه های اضطراری برای کاهش اثرات بحران حاد انرژی بر اقتصاد آنها و 450 میلیون شهروند بحث خواهند کرد.

در حالی که برخی از کشورها خواستار صدور بدهی مشترک جدید برای تامین مالی این اتحادیه هستند، اعضای مقتصدتر می گویند صدها میلیارد یورو استفاده نشده از برنامه های قبلی باید ابتدا هزینه شود.

اختلاف نظر دیگر این است که آیا کمک فوری از طریق یارانه مستقیم به خانوارها و مشاغل ارائه شود یا در انرژی سبز سرمایه گذاری شود که بلوک را در آینده انعطاف پذیرتر کند.

رئیس اجلاس سران، رئیس شورای اروپا، شارل میشل، گفت: «تقسیم یک کالای لوکس نیست که بتوانیم از عهده آن برآییم.

اما با توجه به ترکیب انرژی و منافع متنوع کشورهای اتحادیه اروپا، این نشست خطر کوتاهی در اقدام مشخص را دارد، و نگرانی‌های دیگر این است که آیا سقف گاز بریتانیا را قادر می‌سازد انرژی ارزان‌تری خریداری کند یا ثبات منابع را به خطر بیاندازد.

E3G، اندیشکده ای که به انتقال تغییرات آب و هوایی اختصاص دارد، گفت: «وحدت بین کشورهای عضو به طور خطرناکی تحت فشار است و تصمیمات ملی یکجانبه بدون چارچوب اتحادیه اروپا برای حفظ آنها اعلام می شود.

این چندپارگی… می‌تواند اعتبار واکنش اتحادیه اروپا را تضعیف کند.»

وزرای انرژی اتحادیه اروپا هفته آینده بار دیگر با یکدیگر دیدار خواهند کرد، اما یک دیپلمات ارشد دیگر اتحادیه اروپا گفت که آنها انتظار تصمیمات دقیق تری را قبل از نوامبر ندارند.

جنگ در اوکراین

رهبران اتحادیه اروپا همچنین گزینه‌هایی را برای حمایت بیشتر از اوکراین، از جمله تامین تجهیزات انرژی، کمک به بازگرداندن برق و تامین مالی طولانی‌مدت برای بازسازی کشور مورد بحث قرار خواهند داد.

در رابطه با کشاندن افراد مسئول جنایات جنگی ادعایی در اوکراین به عدالت، برخی از کشورهای اتحادیه اروپا خواهان ایجاد سریع دادگاه اختصاصی هستند، در حالی که برخی دیگر به دنبال اجرای آهسته تر برای اطمینان از حداکثر حمایت بین المللی هستند.

رهبران بر اساس پیش نویس بیانیه خود می گویند: «شورای اروپا (اتحادیه) حملات موشکی و پهپادی اخیر روسیه را به شدت محکوم می کند که غیرنظامیان و اشیاء غیرنظامی و زیرساخت ها را در کیف و سراسر اوکراین هدف قرار می دهد.

آنها بلاروس را به دلیل فعال کردن جنگ روسیه متمایز می کنند، اما انتظار نمی رود از تحریم های بیشتر علیه مسکو در روز پنجشنبه حمایت کنند.

این بلوک در حال حاضر در حال حرکت برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران به دلیل استفاده از پهپادهای ساخت ایران در حملات روسیه به اوکراین است.

(گزارش توسط Jan Strupczewski، Charlotte van Campenhout، John Chalmers، Kate Abnett، Gabriela Baczynska و Philip Blenkinsop، نویسنده: Gabriela Baczynska؛ ویرایش توسط John Stonestreet)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.