سقط جنین بریتنی اسپیرز هنگام رابطه با جاستین تیمبرلیک

[ad_1] جاستین تیمبرلیک پیش از انتشار خاطرات بریتنی به نام «زن درون من» نگران جزئیات خاصی بود که در کتاب فاش شده بود و اکنون می‌دانیم چرا. اسپیرز در این کتاب به اشتراک گذاشته است که در زمان رابطه با ستاره انسینک باردار شده و مجبور شده است که سقط جنین داشته باشد. بریتنی و

کد خبر : 420030
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
سقط جنین بریتنی اسپیرز هنگام رابطه با جاستین تیمبرلیک

[ad_1]

سقط جنین بریتنی اسپیرز در طول رابطه با جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک پیش از انتشار خاطرات بریتنی به نام «زن درون من» نگران جزئیات خاصی بود که در کتاب فاش شده بود و اکنون می‌دانیم چرا. اسپیرز در این کتاب به اشتراک گذاشته است که در زمان رابطه با ستاره انسینک باردار شده و مجبور شده است که سقط جنین داشته باشد.

بریتنی و جاستین دو ستاره عاشق بودند

بریتنی و جاستین دو ستاره عاشق بودند

بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک معروف‌ترین زوج اوایل دهه 2000 بودند. این دو بت پاپ بین سال‌های 1999 تا 2002 با هم رابطه داشتند، رابطه‌ای که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده بود. این دو در کودکی در سال 1992 و حین فیلمبرداری باشگاه میکی ماوس با هم آشنا شده بودند.

در اواخر دهه 90، بریتنی و جاستین به عنوان ستاره‌های پاپِ در حال ظهور، دوباره با هم وارد رابطه شدند و طبیعتاً رابطه عاشقانه ای را آغاز کردند. رسانه‌ها هر قدم آنها را دنبال می‌کردند و طرفداران‌شان چنین عشقی را برای خود نیز آرزو می‌کردند، اما رابطه این زوج دوام زیادی نداشت و پس از سه سال آشنایی از هم جدا شدند. جالب اینجاست که بیشتر جزئیات خصوصی در مورد زندگی عاشقانه آنها پس از جدایی‌شان آشکار شد.

رابطه آنها هنوز هم یک موضوع داغ است

حتی پس از گذشت نزدیک به دو دهه، بریتنی و جاستین هنوز هم علناً به موضوع رابطه عاشقانه خود اشاره می‌کردند. در سال 2020، اسپیرز جدایی آنها را “یکی از بزرگترین جدایی‌های جهان” نامید. سپس، در سال 2021، تیمبرلیک از اسپیرز به دلیل رفتارش در زمان جدایی شان علنا عذرخواهی کرد. او اعتراف کرد که “نامناسب” صحبت کرده و به فرهنگ زن ستیزی کمک کرده است. جاستین همچنین حمایت کامل خود را از بریتنی در جریان محاکمه او در همان سال نشان داد.

حقایق جالب در مورد مارگو رابی، بازیگر فیلم باربی

با این حال، اکنون نگاهی نزدیک‌تر و دقیق‌تر به رابطه آنها داریم، آن هم به لطف انتشار کتاب خاطرات اسپیرز که مدت‌ها منتظرش بوده‌ایم. این کتاب حاوی نکات متعددی از زندگی پر فراز و نشیب این ستاره پاپ است که یکی از آنها افشای باردار شدن بریتنی در زمان رابطه با جاستین است.

اسپیرز به تازگی چیزهایی درباره گذشته خود فاش کرد

اسپیرز به تازگی چیزهایی درباره گذشته خود فاش کرد

خاطرات اسپیرز به موضوعات داغ زندگی او می‌پردازد، اما این یکی شوکه کننده بود. او نوشت که بارداری آنها را غافلگیر کرد اما از این بابت ناراحت نشده است، “من جاستین را خیلی دوست داشتم. همیشه انتظار داشتم روزی با هم خانواده داشته باشیم.» اما تیمبرلیک از تعهد احتمالی فراری بود. به گفته بریتنی، “جاستین گفت که ما برای بچه دار شدن هنوز آماده نیستیم، به این دلیل که خیلی جوان هستیم.”

بریتنی می‌گوید اگر فقط به او بستگی داشت بچه را نگه می‌داشت، اما جاستین نمی‌خواست پدر شود، بنابراین آنها تصمیم گرفتند سقط جنین کنند. متأسفانه، این تجربه روی بریتنی اثر زیادی داشت. او می‌گوید: “تا به امروز، این یکی از دردناک ترین چیزهایی است که تا به حال در زندگی خود تجربه کرده ام.”

بنا بر گزارش‌ها جاستین احساس بدی نسبت به این کتاب دارد

جالب اینجاست که چند روز قبل از انتشار کتاب اسپیرز، بسیاری از منابع ادعا کردند که تیمبرلیک در مورد این کتاب احساس خوبی ندارد. گزارش‌ها می‌گفتند که او در مورد چیزهایی که بریتنی ممکن بود در مورد رابطه‌شان فاش کند”نگران” بوده است.

با این حال، شخصی که با ناشران اسپیرز مرتبط بود، گفت که این کتاب راهی برای به اشتراک گذاشتن داستان منحصر به فردش است. همچنین تاکید شده است که قصد بریتنی هرگز این نبود که شخصاً کسی را “خراب کند”، به خصوص جاستین تیمبرلیک را!

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.