سفر وزیر میراث فرهنگی به کرمان

[ad_1] ایسنا/کرمان وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به منظور افتتاح رسمی هتل کاروانیکا وکیل، بازدید از چند پروژه تاریخی و گردشگری و حضور در پنجمین نمایشگاه گردشگری ساعاتی دیگر به کرمان سفر می‌کند. فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سفر امروز هفتم

کد خبر : 273615
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۳۴
سفر وزیر میراث فرهنگی به کرمان

[ad_1]

ایسنا/کرمان وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به منظور افتتاح رسمی هتل کاروانیکا وکیل، بازدید از چند پروژه تاریخی و گردشگری و حضور در پنجمین نمایشگاه گردشگری ساعاتی دیگر به کرمان سفر می‌کند.

فریدون فعالی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به سفر امروز هفتم مهرماه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان کرمان اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته دکتر ضرغامی حدود ساعت ۹ صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی وارد شهر کرمان شده و مورد استقبال رسمی استاندار و جمعی از نمایندگان و مسئولین استانی قرار خواهد گرفت.

وی، زیارت مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از پروژه بام کرمان، بازدید از پروژه گردشگری باغ بیرم آباد و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان را از جمله برنامه های صبح امروز سفر وزیر میراث فرهنگی به کرمان عنوان کرد و گفت: بازدید از پروژه پارک آبی، مجموعه گردشگری هنرمند، باغ تاریخی شاهزاده و شترگلوی ماهان، موزه سیم و زر و کاروانسرای گنجعلیخان را دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر در بعدازظهر امروز خواهد بود.

فعالی ادامه داد: افتتاح هتل کاروانیکا وکیل و همچنین حضور در پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان از دیگر برنامه‌های سفر سید عزت‌الله ضرغامی به این استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان در پایان خاطرنشان کرد: بررسی میدانی موضوعات مرتبط در سه حوزه ماموریتی میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی از اصلی‌ترین اهداف سفر استانی وزیر میراث‌فرهنگی به استان کرمان است .

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.