سفر بیش از ۵ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر

ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از ۵.۸ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر خبر داد. حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان ورود زائران به مشهد اظهار کرد: از ابتدای اربعین تا پایان شب گذشته بیش از ۵.۸ میلیون زائر وارد

کد خبر : 260667
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
سفر بیش از ۵ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر



ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از سفر بیش از ۵.۸ میلیون زائر به مشهد در دهه پایانی صفر خبر داد.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان ورود زائران به مشهد اظهار کرد: از ابتدای اربعین تا پایان شب گذشته بیش از ۵.۸ میلیون زائر وارد مشهد شده‌اند که ورود زائران به مشهد تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در این مدت ۷۱ درصد تمام ظرفیت اسکان مشهد تکمیل شد؛ ظرفیت واحدهای اقامتی رسمی ۸۲ درصد، واحدهای اسکان موقت ۱۰۰ درصد، واحدهای اسکان اضطراری ۴۵ درصد اشغال شدند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۸۷ درصد زائران از طریق خودروهای شخصی، ۶ درصد از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی، ۵ درصد از طریق ناوگان حمل‌ونقل ریلی و ۲ درصد از طریق ناوگان حمل‌ونقل هوایی در این مدت وارد مشهد شده‌اند.

گنابادی‌نژاد یادآور شد: در حال حاضر مسئله اصلی ما سازماندهی و تسهیل‌گری برای بازگشت زائران است تا با کمترین مشکل با سلامت و امنیت کامل به شهر خود بازگردند.

ارائه خدمات بازگشت به زائران تا پایان هفته ادامه خواهد داشت

محمود شهامت، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز در خصوص بازگشت زائران خاطرنشان کرد: روز گذشته ۲۳۵۴ اتوبوس، مینی‌بوس و سواری از مشهد برای بازگشت بیش از ۶۰ هزار زائر سرویس‌دهی کرده است. همچنین حدود ۴۹۰ هزار زائر با ۱۲۲ هزار خودروی شخصی از مشهد خارج شده‌اند.

وی گفت: تا پایان هفته سرویس‌ها روی سامانه safar۷۲۴ و payaneh.ir باز و سامانه لیست انتظار کماکان موجود است و سرویس‌های فوق‌العاده نیز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.