سفر به منطقه‌ای مرموز در تریلر فصل دوم Raised by Wolves

[ad_1] شرکت HBO Max به تازگی اولین تریلر فصل دوم Raised by Wolves را منتشر کرده است. پخش فصل جدید این سریال تحسین شده که توسط کارگردان معروف، ریدلی اسکات ساخته شده هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد. پس از چند سال شلوغ و پرکار و ساخت آثار مطرحی از جمله The Martian، Alien: Covenant و

کد خبر : 161945
تاریخ انتشار : جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
سفر به منطقه‌ای مرموز در تریلر فصل دوم Raised by Wolves

[ad_1]

شرکت HBO Max به تازگی اولین تریلر فصل دوم Raised by Wolves را منتشر کرده است. پخش فصل جدید این سریال تحسین شده که توسط کارگردان معروف، ریدلی اسکات ساخته شده هفته‌ی آینده آغاز خواهد شد.

پس از چند سال شلوغ و پرکار و ساخت آثار مطرحی از جمله The Martian، Alien: Covenant و All the Money in the World ریدلی اسکات در سکوت ساخت چند پروژه‌ی جدید را آغاز کرد و حدود سه سال شاهد هیچ اثری از سوی او نبودیم. اخیرا از ریدلی اسکات دو فیلم The Last Duel و House of Gucci را دیده‌ایم و هم‌اکنون هم او در حال ساخت فیلم Napoleon با بازی واکین فینیکس است. اسکات همچنین در بین ساخت فیلم‌های سینمایی خود به سراغ ساخت یک سریال علمی تخیلی با نام Raised by Wolves نیز رفت که در سال ۲۰۲۰ از طریق سرویس اشتراکی HBO Max پخش شد.

حالا پس از وقفه‌ای نسبتا طولانی، پخش فصل جدید این سریال از هفته‌ی دیگر آغاز خواهد شد، به همین دلیل HBO Max اولین تریلر فصل دوم Raised by Wolves را منتشر کرده است که شما در ابتدای این مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید.

در فصل دوم Raised by Wolves شخصیت‌های اصلی سریال یعنی مادر با بازی آماندا کالین و پدر با بازی ابوبکر سلیم که دو اندروید هستند، به همراه شش فرزند انسانی خود وارد یک محیط جدید و انبوهی از خطرات و تهدیدات می‌شوند.

همان طور که در خلاصه داستان رسمی فصل دوم آمده، قهرمانان داستان به یک مستعمره‌ی تازه تشکیل شده در منطقه‌ی استوایی مرموز کپلر بی ۲۲ می‌پیوندند، اما این جامعه‌ی جدید و عجیب و غریب تنها شروع مشکلات آن‌ها زیرا فرزند طبیعی مادر تهدید می‌کند که آن چه از نسل بشر باقی مانده است را به انقراض خواهد کشاند.

علاوه بر آماندا کالین و ابوبکر سلیم، بازیگران دیگر از جمله تراویس فیمل، نیام الگار، کیم انگلبرشت، وینتا مک‌گرات، جردن لوگرن، ماتیاس وارلا، فلیکس جیمسون، اتان هازارد، آسیا شاه، آیوی وانگ، پیتر کریستوفرسن، سلینا جونز، مورگان سانتو، جیمز هارکنس و جنیفر ساینگ در فصل دوم سریال Raised by Wolves به ایفای نقش پرداخته‌اند.

آرون گوزیکوفسکی (نویسنده‌ی فیلم Prisoners)، دیوید دبلیو زاکر (تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Man in the High Castle)، جردن شیهان (تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال The Terror)، آدام کولبرنر (تهیه‌کننده‌ی فیلم Prisoners) و مارک هافام (تهیه‌کننده‌ی فیلم The Martian) از جمله تهیه‌کنندگانی هستند که در ساخت این سریال با ریدلی اسکات همکاری کرده‌اند. اسکات چند قسمت از فصل اول Raised by Wolves را کارگردانی کرده بود، اما هنوز نمی‌دانیم که آیا کارگردانی فصل دوم را نیز بر عهده داشته یا خیر.

پخش فصل دوم سریال Raised by Wolves از تاریخ ۳ فوریه (۱۴ بهمن) از سرویس اشتراکی HBO Max آغاز خواهد شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.