سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا

موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می پردازیم. سفر به آمریکا شاید یکی

کد خبر : 285886
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا


موسسه حقوقی و بین المللی آتیه نگر سام با داشتن 16 سال تجربه و صد ها نمونه موفق اخذ کارت اقامت، ضمن ارائه مشاوره رایگان، به روز ترین و کامل ترین قوانین مهاجرتی را در اختیار متقاضیان مهاجرت قرار می دهد. در این مقاله به بررسی سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا می پردازیم.

سفر به آمریکا شاید یکی از معدود مسافرت ‌هایی است که هرکسی تمایل داشته باشد برای یک ‌بار هم که شده آن را امتحان کند. همه می‌دانند که سفر به این کشور نیازمند ویزا است. اگر شما هم تمایل به این سفر دارید، می‌توانید از راه‌ های میان ‌بری استفاده کنید که شرایط را برای شما آسان‌تر می‌کنند. سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا یکی از این روش ‌ها است.

شاید برای شما این سؤال پیش‌آمده باشد که چگونه می‌توان از طریق پاسپورت دومینیکا به آمریکا سفر کرد و اصلاً چگونه می‌توان پاسپورت دومینیکا را به دست آورد. مؤسسه بین‌المللی سام می‌تواند شما را در این زمینه راهنمایی و کمک کند؛ اما بهتر است پیش از آن، این مقاله را از دست ندهید.

شرایط سفر به آمریکا برای دارندگان پاسپورت دومینیکا

با دریافت پاسپورت دومینیکا شما می توانید به راحتی برای اخذ ویزای آمریکا، کانادا و استرالیا اقدام نمائید. اگر در نظر دارید تا سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا را امتحان کنید، قبل از هر کار باید مشخص کنید که هدف شما از رفتن به ایالات‌ متحده تنها بازدید از آنجا است یا تمایل دارید به آنجا مهاجرت کنید. تفاوت این دو در نوع ویزایی است که برای دریافت آن اقدام می‌کنید. برای این ‌که بتوانید با قصد تجارت، گردشگری یا پزشکی به آمریکا بروید، باید مجوزی تحت عنوان B1/B2 تهیه کنید. این گزینه برای مهاجرت به شما تعلق نمی‌گیرد.

ویزای B1/B2 که به دارندگان پاسپورت دومینیکا تعلق می‌گیرد تا ده سال اعتبار دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید؛ اما نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که در هر بازدید تنها می‌توانید ۱۸۰ روز در آمریکا مستقر شوید. بیایید با هم شرایط دریافت این ویزا را بررسی کنیم.

اگر پاسپورت دومینیکا دارید، آماده شوید

اگر شما هم توانسته‌اید تابعیت دومینیکا را به دست آورید پس به ‌سادگی می‌توانید به ایالات‌ متحده سفر کنید؛ اما قبل از هر کار باید دولت را قانع کنید که قصد شما از سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا تنها یک بازدید ساده است و تصمیم ندارید آنجا اقامت دائم داشته باشید.

اولین گام این است که درخواست ویزای DS_160 را تکمیل و سپس آن را ارسال کنید. زمانی که درخواست شما به دست اداره مورد نظر رسید، قرار ملاقاتی با شما تنظیم می‌شود تا در یک مصاحبه شرکت کرده و بتوانید هزینه مورد نیاز را بپردازید. فراموش نکنید که حضور شما در وقت تعیین‌شده بسیار حائز اهمیت خواهد بود‌. در زمان مقرر به کنسولگری ایالات ‌متحده در دومینیکا مراجعه کنید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید، این است که نامه‌ای که در آن مشخص شده چه زمانی باید به کنسولگری بروید را با خود همراه داشته باشید. علاوه بر این مدارک، تأییدیه ویزا، عکس و پاسپورت دومینیکا را همراه برده و رسیدی را به آن‌ها تسلیم کنید که نشان دهد هزینه را پرداخت کرده‌اید.

وضعیت ویزای دومینیکا برای ایرانیان

به ‌عنوان یک ایرانی، حتماً به ‌خوبی می‌دانید که دریافت پاسپورت دوم برای ایرانیان کمی دشوار است و برخی از کشورها اصلاً به شما مجوز اقامت نمی‌دهند. این محدودیت زمانی بیشتر است که شما تمایل داشته باشید از طریق سرمایه‌ گذاری ویزای خود را به دست آورید. کشور دومینیکا نیز از آن دست کشورهایی است که به ‌سادگی به شما مجوز اقامت نمی‌دهد و تنها در صورتی می‌توانید از اتباع این کشور محسوب شوید که آدرس محل سکونت شما در ایران نباشد.

شما می‌توانید با مراجعه به مؤسسه بین‌المللی حقوقی سام به‌ راحتی برای دریافت پاسپورت دومینیکا اقدام کنید. با دریافت این پاسپورت مزایای زیادی را به دست می‌آورید که یکی از آن‌ها می‌تواند دریافت ویزای آمریکا باشد. در حال حاضر امکان دریافت پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان از طریق روش اهدائی دولتی امکان پذیر است و موسسه حقوقی سام شما را در این مسیر همراهی می نماید.

مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا

علاوه بر سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا داشتن این مجوز می‌تواند مزایای زیاد دیگری را برای ایرانیان به‌ همراه داشته باشد؛ به‌ عنوان‌ مثال می‌توانید با کمک این ویزا به کشورهای دیگری نظیر انگلستان و کشورهای حوزه شینگن بدون نیاز به ویزا سفر کنید.

اتباعی که مجوز اقامت در این کشور را دارند، از مالیات‌ های بسیار زیادی معاف هستند. همین امر یکی از مهم‌ترین مزایا برای ایرانیانی محسوب می‌شود که با کمک سرمایه‌گذاری به این کشور مهاجرت کرده‌اند. اگر غیر از گزینه سرمایه‌ گذاری تمایل دارید از این کشور تابعیت بگیرید، می‌توانید با روش اهدائی به دولت پاسپورت دومینیکا را دریافت نمائید. این روش به صورت اهدائی به دولت انجام می شود و مسیری مطمئن و سریع می باشد.

مؤسسه سام را فراموش نکنید

بهترین کار برای سفر به آمریکا داشتن پاسپورت دومینیکا است و دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز به کمک گرفتن از کسانی دارد که به ‌خوبی با این مسیر آشنایی داشته باشند. دانستن نکات و ظرایف این مسیر به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتر و هزینه کمتر موفق به دریافت این تابعیت شوید. موسسه حقوقی سام افتخار دارد که شما را در این زمینه به صورت تخصصی و حرفه ای راهنمایی و همراهی نماید.

جمع بندی

سفر به آمریکا می‌تواند به‌ حدی جذاب باشد که هر فردی تمایل داشته باشد برای یک ‌بار هم که شده آن را تجربه کند. آنچه در این راه کمی سختی ایجاد می‌کند، مشکل دریافت ویزا برای ایرانیان است؛ به همین دلیل هرکسی تلاش می‌کند از راهی میان ‌بر به این خواسته برسد. سفر به آمریکا با پاسپورت دومینیکا یکی از این شیوه‌ ها است که می‌تواند هیجان‌ انگیز و جذاب باشد. به علت اعتبار بالای رتبه پاسپورت دومینیکا شما به راحتی می توانید پس از اخذ این پاسپورت برای دریافت ویزای آمریکا اقدام نمائید.

نکته مهم در داشتن تابعیت دومینیکا، دشواری مسیر برای ایرانیان است. این سختی زمانی بیشتر است که شما نه ‌تنها تجربه نداشته باشید؛ بلکه از نظرات افراد متخصص نیز بهره ‌مند نشوید. شما با بهره گیری از مشاوره رایگان موسسه حقوقی سام می توانید به راحتی شرایط موجود را بررسی نموده و بهترین تصمیم را اتخاذ نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

به مقاله امتیاز دهید



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.