سفرهای دلار آمریکا پیش از داده های تورم ایالات متحده، USD/JPY حمایت فیبوناچی را افزایش داد

[ad_1] پیش بینی دلار آمریکا: را دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در روز دوشنبه کاهش یافت و زیان روز جمعه را به دنبال داده های کمتر از حد انتظار اشتغال ایالات متحده افزایش داد. USD/JPY همچنین عقب نشینی خود را عمیق تر می کند و به طور پیوسته به حمایت

کد خبر : 373029
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
سفرهای دلار آمریکا پیش از داده های تورم ایالات متحده، USD/JPY حمایت فیبوناچی را افزایش داد

[ad_1]

پیش بینی دلار آمریکا:

  • را دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری شد، در روز دوشنبه کاهش یافت و زیان روز جمعه را به دنبال داده های کمتر از حد انتظار اشتغال ایالات متحده افزایش داد.
  • USD/JPY همچنین عقب نشینی خود را عمیق تر می کند و به طور پیوسته به حمایت فیبوناچی نزدیک به 140.92 نزدیک می شود
  • همه نگاه ها به آمریکا خواهد بود تورم گزارش این هفته

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: EUR/USD سودهای پس از حقوق و دستمزد را حفظ می کند، بازار شانس افزایش نرخ را می سنجد

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری می‌شود، در روز دوشنبه اندکی کاهش یافت و به دنبال ارقام پایین‌تر از حد انتظار حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، زیان جمعه گذشته را افزایش داد. هیچ کاتالیزور اصلی در آغاز هفته جدید وجود نداشت، اما معامله گران پیش از انتشار کلیدی اقتصادی در روز چهارشنبه تا حدودی محتاط بودند: آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا

پیش‌بینی می‌شود که CPI سرفصل جولای 0.3 درصد نسبت به ماه قبل افزایش داشته باشد و نرخ سالانه را از 4.0 درصد قبلی به 3.1 درصد برساند که یک بهبود قابل توجه در روند است. گیج اصلی نیز ماهانه 0.3 درصد افزایش می یابد، اما پیش بینی می شود که قرائت 12 ماهه تا حدودی ثابت بماند و از 5.3 درصد در ماه می تنها به 5.0 درصد کاهش یابد.

داده های اقتصادی ورودی ایالات متحده

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

معامله گران باید اعداد تورم را برای بینشی از نقشه راه سیاست پولی فدرال رزرو و مسیر احتمالی دلار آمریکا زیر نظر داشته باشند.

گزارش درون خطی برای ممانعت از شرط‌بندی برای افزایش یک چهارم امتیازی دیگر در نشست FOMC در ماه ژوئیه کافی نخواهد بود، اما برای جلوگیری از ادامه انتظارات برای تغییر مسیر در جهت جنگ‌طلبانه‌تر کافی خواهد بود. در این زمینه، مورد دوم می تواند تا حدودی برای ارز ایالات متحده نزولی باشد.

از سوی دیگر، اگر داده‌ها با حاشیه وسیعی افزایش پیدا کنند، چشم‌انداز نرخ بهره می‌تواند تهاجمی‌تر شود و معامله‌گران را به انقباض بیشتر قیمت‌ها پس از این ماه سوق دهد. این به طور بالقوه می تواند به معنای افزایش 25 امتیازی دیگر در ماه سپتامبر باشد. در صورت تحقق این سناریو، دلار آمریکا به احتمال زیاد در برابر همتایان برتر خود، به ویژه در برابر ین ژاپنی که بازدهی پایینی دارند، افزایش خواهد یافت.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی دلار آمریکا (DXY).

پس از عقب نشینی روز دوشنبه، شاخص DXY در بالای سطح حمایت مهم در نزدیکی سطح روانی 102.00 قرار دارد. اگر خرس‌ها بتوانند قیمت‌ها را به زیر این کف برسانند، باید شاهد حرکت به سمت پایین‌ترین سطح ۲۰۲۳ در حدود ۱۰۰.۷۵ باشیم. در ضعف بیشتر، تمرکز به 99.50 تغییر می کند.

در سوی دیگر، اگر خریداران دوباره کنترل بازار را به دست بگیرند و یک چرخش صعودی را آغاز کنند، مقاومت اولیه در 103.25 ظاهر می شود، یک مانع فنی کلیدی که توسط خط روند نزولی میان مدت ایجاد شده و از اوج های سپتامبر 2022 ادامه یافته است. اگر این سقف برداشته شود، دلار آمریکا ممکن است به سمت میانگین متحرک ساده 200 روزه خود حرکت کند.

نمودار فنی دلار آمریکا (DXY).

یک عکس از صفحه نمایش یک نمودار توضیحات به طور خودکار تولید می شود

نمودار دلار آمریکا (DXY) با استفاده از TradingView تهیه شد

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

تحلیل فنی USD/JPY

دلار آمریکا در روزهای اخیر به شدت در برابر ین کاهش یافته است. با این حال، این افت ممکن است بخشی از یک اصلاح موقت باشد تا تغییر روند، زیرا دلار آمریکا چشم انداز سازنده ای را در برابر همتای ژاپنی خود حفظ می کند.

وقتی یک دارایی به سرعت افزایش می‌یابد و بیش از حد خرید می‌شود، مستعد عقب‌نشینی سالم است زیرا معامله‌گرانی که موقعیت‌های لانگ را گرفته‌اند شروع به باز کردن آن‌ها برای کسب سود می‌کنند. این ممکن است در حال حاضر، پس از افزایش 3.5 درصدی USD/JPY در ژوئن رخ دهد.

با توجه به اینکه این جفت هنوز هم در حال حاضر به سمت صعود است، ضعف ممکن است به زودی محو شود. نمودار روزانه نشان می‌دهد که آخرین افت، نرخ ارز به نظر می‌رسد به حمایت مهم نزدیک به 140.92 نزدیک می‌شود، که مربوط به اصلاح فیبوناچی 23.6 درصدی پیش‌برد ژانویه 2023/ژوئن 2023 است.

USD/JPY احتمالاً قبل از از سرگیری مسیر صعودی خود، پایه ای را در حدود 140.02 ایجاد می کند، با گاوها احتمالاً ابتدا 142.50 و سپس سطح روانی 145.00 را هدف قرار می دهند. برعکس، اگر قیمت ها کاهش خود را گسترش دهند و قاطعانه به زیر 140.92 برسند، احتمالاً فشار فروش افزایش می یابد و زمینه را برای حرکت احتمالی به سمت 139.00 فراهم می کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

نحوه معامله USD/JPY

نمودار فنی USD/JPY

نموداری از توضیحات بازار سهام به طور خودکار ایجاد شد

نمودار USD/JPY با استفاده از نمای معاملاتی ایجاد شد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.