سفته بازان و معامله گران رمزارز مقصر سقوط نایرا هستند، به مؤسسات کنیایی گفته شد که به معاملات با فین تک های نیجریه پایان دهند، فروش توکن خودرو به آرامی آغاز شد – اخبار بیت کوین آفریقا

در اخبار مهم این هفته آفریقا، بانک مرکزی نیجریه، سفته بازان را به دلیل افت ارزش پول محلی به پایین ترین سطح تاریخ در بازار موازی سرزنش می کند. در کنیا، بانک مرکزی به موسسات مالی گفته است که معامله با دو فین‌تک نیجریه‌ای، فلاترویو و چیپر کش را متوقف کنند. فروش توکن جمهوری آفریقای

کد خبر : 237477
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
سفته بازان و معامله گران رمزارز مقصر سقوط نایرا هستند، به مؤسسات کنیایی گفته شد که به معاملات با فین تک های نیجریه پایان دهند، فروش توکن خودرو به آرامی آغاز شد – اخبار بیت کوین آفریقا


در اخبار مهم این هفته آفریقا، بانک مرکزی نیجریه، سفته بازان را به دلیل افت ارزش پول محلی به پایین ترین سطح تاریخ در بازار موازی سرزنش می کند. در کنیا، بانک مرکزی به موسسات مالی گفته است که معامله با دو فین‌تک نیجریه‌ای، فلاترویو و چیپر کش را متوقف کنند. فروش توکن جمهوری آفریقای مرکزی با کمتر از 13 میلیون سکه سانگو در پنج روز اول آغاز شده است.

ارزش پول نیجریه به پایین ترین حد خود رسید – سفته بازان و معاملات ارزهای دیجیتال مقصر شدند

بانک مرکزی نیجریه (CBN) پس از مشاهده سقوط ارزش پول محلی به پایین ترین سطح تاریخ 710 نایرا برای هر دلار، سفته بازان را به کاهش سریع ارزش پول متهم کرد. با این حال، یکی از رهبران اتحادیه فروشندگان ارز خارجی گفته است که تجارت کریپتو مقصر سقوط نایرا است. در همین حال، سخنگوی CBN از ساکنان درخواست کرده است که به بانک مرکزی در تلاش هایش برای توقف ریزش ارز کمک کنند.

ادامه مطلب

به موسسات مالی کنیا گفته شد که به معامله با دو فین تک نیجریه ای پایان دهند

بانک مرکزی کنیا (CBK) اخیراً نامه‌ای به مدیران عامل مؤسسات مالی نوشت و از آنها خواست که از معامله با دو فین‌تک نیجریه‌ای، فلاترویو و چیپر کش، خودداری کنند. CBK هر دو Flutterwave و Chipper Cash را به فعالیت در کشور بدون مجوز متهم کرد. بر اساس این نامه، انتظار می‌رود تمامی مؤسسات مالی ظرف مدت هفت روز پایبندی خود را با این بخشنامه تأیید کنند.

ادامه مطلب

شروع آهسته فروش نمادهای جمهوری آفریقای مرکزی

به نظر می رسد فروش نمادهای جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) پس از فروخته شدن کمتر از 13 میلیون سکه از 210 میلیون سکه سانگو از زمان شروع فروش در 25 ژوئیه، شروعی کند داشته است. تبلیغ سکه سانگو CAR روشن کرد که این توکن به صورت جزئی توسط بیت کوین پشتیبانی می شود. این بدان معناست که خزانه CAR از یک صندوق ذخیره بیت کوین تشکیل خواهد شد.

ادامه مطلب

ایمیل خود را اینجا ثبت کنید تا به‌روزرسانی هفتگی اخبار آفریقا را به صندوق ورودی خود دریافت کنید:

نظر شما در مورد خبرنامه این هفته با محوریت آفریقا چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.