سفارش موشن گرافیک میتواند فروش شما را افزایش دهد!

سفارش موشن گرافیک یکی از بهترین راهکارها برای شروع یک فروش طوفانی است. شما میتوانید با استفاده از موشن گرافیک خدمات و محصولات خودتان را معرفی و تبلیغات کرده و به کسب درآمد بپردازید. با سفارش موشن گرافیک ارزان در سایت تک تیزر به آسانی با هزینه پایین یک موشن گرافیک برای کسب و کار

کد خبر : 183206
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۷:۳۷
سفارش موشن گرافیک میتواند فروش شما را افزایش دهد!

سفارش موشن گرافیک یکی از بهترین راهکارها برای شروع یک فروش طوفانی است. شما میتوانید با استفاده از موشن گرافیک خدمات و محصولات خودتان را معرفی و تبلیغات کرده و به کسب درآمد بپردازید. با سفارش موشن گرافیک ارزان در سایت تک تیزر به آسانی با هزینه پایین یک موشن گرافیک برای کسب و کار خودتان سفارش دهید.

موشن گرافیک یا موشن گرافی چیست؟

بسیاری از افراد می گویند موشن گرافی درصورتی که بهتر است موشن گرافیک گفته شود. موشن گرافیک به انیمیشن کوتاهی گفته می شود که عموما با اهداف تبلیغاتی در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه ساخته می شود. این نوع از انیمیشن ها عموما گرافیک خیلی خاص و پیشرفته ای ندارند و با استفاده از کاراکترهای عجیب و روانشناسی رنگ ها سعی در جذب نگاه مخاطب دارد. در اصل موشن گرافیک  یا همان گرافیک متحرک یکی از بروزترین و بهترین روش های برای داشتن تبلیغی ویدئویی و جذاب است شما در اصل با سفارش موشن گرافیک میتوانید هر هدفی را به مخاطبین خود منتقل کنید. عموم مردم به اشتباه می گویند موشن گرافی اما در اصل باید موشن گرافیک گفته شود. در موشن گرافیک با استفاده از المان های انیمیشنی و رنگ های شاد تلاش می کنیم تا اهداف تبلیغ کننده را در ذهن مخاطبین منتقل کنیم. موشن گرافیک ساده ترین و البته به صرفه ترین روش تبلیغات ویدئویی است که برای هر کسب و کاری نتیجه بخش خواهد بود. تعرفه موشن گرافیک عموما ثابت نیست و بسته به نیاز مشتری تغییر می کند.

تفاوت موشن گرافیک با تیزر تبلیغاتی در انیمیشنی بودن آنها است. درواقع ما در تیزرهای تبلیغاتی از واقعیت محتوا تولید می کنیم اما در موشن گرافیک همه چیز طراحی شده و انیمیشنی خواهد بود. کاربرد موشن گرافیک بیشتر برای فروش و جذب فوری است برای مثال اگر تصمیم دارید در پیج اینستاگرام بقیه تبلیغ محصولات و خدمات خودتان را انجام دهید پیشنهاد می شود از موشن گرافیک استفاده نمایید.

نکات مهم سفارش موشن گرافیک!

به هنگام سفارش موشن گرافیک حتما باید به نکاتی که در ادامه به کمک کارشناس محترم تک تیزر برای شما آماده کرده ایم دقت کنید. در سفارش موشن گرافیک ارزان باید دقت کنید که کیفیت فدای قیمت نشود! به طور مثال به دنبال ارزانی بیش از حد نروید که موشن گرافیست به دلیل پول کمی که به دست می آورد کیفیت را نیز کاهش دهد و کار بی کیفیتی را برای شما بزند. موشن گرافیک انواع مختلفی دارد که میتوانید از طریق سایت تک تیزر به آدرس اختصاصی https://www.taktizer.ir/ بخش موشن گرافیک تمامی موارد را بررسی نمایید. دقت کنید در نوشتن سناریوهای موشن گرافیک حتما باید از ترفند ۱۵/۱۵/۳۰ استفاده کنید. یادتان باشد موشن گرافیک طولانی مخاطب را خسته کرده و بازدهی آن را به شدت کاهش می دهد لذا به شما پیشنهاد میکنیم حتما سناریو تبلیغاتی خودتان را به گونه ای تنظیم کنید که تا ۶۰ ثانیه به اتمام برسد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با نکات مهم سفارش موشن گرافیک آشنا کنیم.

هزینه سفارش موشن گرافیک چقدر است؟

بسیاری از افراد می گوینده هزینه موشن گرافیک اصلا مشخص نیست و باید سناریو بررسی شود! درصورتی که شما میتوانید در تک تیزر به آسانی تعرفه ثابت سفارش موشن گرافیک را مشاهده کنید و درصورتی که علاقمند بودید به کارشناسان خبره تک تیزر سفارش خودتان را منتقل کنید. در تک تیزر میتوانید به آسانی موشن گرافیک های مختلف را با تعرفه های گوناگون خریداری کنید. تک تیزر هوای تمامی کسب و کارها از کوچک تا بزرگ را دارد و بازه های قیمتی متنوعی در سطوح موشن گرافیک خودش قرار داده است.

مدت زمان ساخت موشن گرافیک

مدت زمان طراحی و ساخت موشن گرافیک بسته به مون طراحی آن متفاوت است برای مثال موشن گرافیک المان آماده در تک تیزر عموما بین ۵ الی ۱۴ روز کاری طول می کشد که از صفر (سناریو نویسی) تا صد (تحویل پروژه) را با مشتری قدم به قدم پیش برده و موشن گرافیک را به مخاطب تحویل دهند. توجه داشته باشید در پروژه های اختصاصی عموما این زمان بیشتر از ۲۰ روز کاری می شود.

چگونه سفارش موشن گرافی بدهم؟

اگر علاقمند شده اید که یک موشن گرافیک حرفه ای و جذاب برای کسب و کارتان داشته باشید پیشنهاد میکنیم همین الان به سایت تک تیزر سر بزنید و یا با شماره 02128424521 تماس بگیرید و با کارشناسان حرفه ای تک تیزر درباره انواع سطوح موشن گرافیک و هزینه های آن ها صحبت کنید.

دیگران سرچ کرده اند: سفارش موشن گرافیک – موشن گرافیک – موشن گرافی – موشن – l,ak ‘vhtd; – sthva l,ak ‘vhtd; – سفارش موشن گرافیک ارزان – سفارش موشن گرافی – تعرفه موشن گرافیک – تعرفه ساخت موشن گرافیک – طراحی موشن – قیمت موشن گرافیک – نمونه موشن گرافیک – نمونه کار موشن گرافیک اختصاصی – سفارش ساخت موشن گرافیک – سفارش طراحی استاپ موشن – ساخت استاپ موشن – hsjhm l,ak

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.