سفارشات کالاهای سرمایه ای ایالات متحده در ماه فوریه افزایش یافت، اما ژانویه کاهش یافت

[ad_1] خلاصه گزارش کالاهای بادوام سفارشات برای کالاهای سرمایه ای کلیدی ساخت ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه فوریه 0.2 درصد افزایش یافت، اگرچه سفارشات ژانویه برای نشان دادن افزایش 0.3 درصدی کاهش یافت. این نشان می‌دهد که هزینه‌های کسب‌وکار برای تجهیزات ممکن است در سه ماهه اول دوباره با مشکل مواجه شود.

کد خبر : 337887
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
سفارشات کالاهای سرمایه ای ایالات متحده در ماه فوریه افزایش یافت، اما ژانویه کاهش یافت

[ad_1]

خلاصه گزارش کالاهای بادوام

سفارشات برای کالاهای سرمایه ای کلیدی ساخت ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه فوریه 0.2 درصد افزایش یافت، اگرچه سفارشات ژانویه برای نشان دادن افزایش 0.3 درصدی کاهش یافت.

این نشان می‌دهد که هزینه‌های کسب‌وکار برای تجهیزات ممکن است در سه ماهه اول دوباره با مشکل مواجه شود. سفارشات کالاهای سرمایه ای اصلی در ماه فوریه 4.3 درصد افزایش یافت.

قراردادهای تولید ایالات متحده برای دومین سه ماهه متوالی

تولیدات ایالات متحده برای دو سه ماهه متوالی منقبض شده است زیرا هزینه های استقراض باعث کاهش تقاضا برای کالاهای خریداری شده با اعتبار می شود.

هزینه ها نیز از کالاها به خدمات تغییر می کند، در حالی که چرخه موجودی کالا کند می شود و افزایش ارزش دلار در گذشته و رشد کند جهانی صادرات را محدود می کند.

فدرال رزرو روز چهارشنبه نرخ بهره یک شبه خود را یک چهارم درصد افزایش داد، اما ممکن است به دنبال استرس اخیر بازار مالی، افزایش بیشتر را متوقف کند.

سفارشات برای تجهیزات الکتریکی، لوازم و قطعات، محصولات فلزی ساخته شده و فلزات اولیه افزایش یافت، اما سفارشات برای رایانه، محصولات الکترونیکی و ماشین آلات کاهش یافت.

سرمایه گذاری تجهیزات تجاری ایالات متحده ممکن است دوباره در سه ماهه اول کاهش یافته باشد زیرا محموله های کالاهای سرمایه ای بدون تغییر باقی می مانند

بر اساس این گزارش، محموله‌های کالاهای سرمایه‌ای اصلی پس از افزایش 0.9 درصدی در ژانویه بدون تغییر در ماه فوریه باقی مانده است. محموله های کالاهای سرمایه اصلی برای محاسبه هزینه تجهیزات در اندازه گیری تولید ناخالص داخلی استفاده می شود. اندرو هانتر، اقتصاددان هشدار می دهد که با فرض عدم وجود ضعف قابل توجه در سفارشات در ماه مارس، سرمایه گذاری واقعی تجهیزات تجاری ممکن است دوباره در سه ماهه اول کاهش یابد. این کاهش می تواند به دلیل رویدادهای اخیر که باعث کاهش سرمایه گذاری شده است، به ویژه برای شرکت های کوچکی که به شدت به تامین مالی بانکی متکی هستند، قابل توجه تر باشد.

این گزارش همچنین نشان می دهد که هزینه های تجاری برای تجهیزات در سه ماهه چهارم 2018 کاهش یافته است که به کاهش رشد تولید ناخالص داخلی به نرخ سالانه 2.7 درصد کمک کرده است. سفارشات کالاهای بادوام، از جمله اقلامی مانند هواپیما و توستر که قرار است سه سال یا بیشتر دوام بیاورند، در ماه فوریه 1.0 درصد کاهش یافت، به دنبال کاهش 5.0 درصدی در ژانویه. رده هواپیماهای غیرنظامی پس از افت 56.3 درصدی در ژانویه، 6.6 درصد کاهش یافت. سفارشات تجهیزات حمل و نقل 2.8 درصد کاهش یافت در حالی که سفارشات وسایل نقلیه موتوری 0.9 درصد کاهش یافت.

سفارشات تکمیل نشده در تولیدکنندگان در ماه فوریه 0.1 درصد کاهش یافت و موجودی ها در کارخانه ها 0.2 درصد افزایش یافت. این ارقام نوید خوبی برای تولید کارخانه نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.