سعید نمکی: تا آخر پاییز واکسن کرونا صادر می‌کنیم

سعید نمکی ظهر امروز در پایان برنامه‌های خود در کاشان در خصوص واکسیناسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسن‌های داخلی‌مان به مرحله تجویز و مصرف داخلی رسیده است، با وجود واکسن‌های تولید داخل تا یکی دو ماه آینده، واردات واکسن را خواهیم داشت. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیون

کد خبر : 66619
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
سعید نمکی: تا آخر پاییز واکسن کرونا صادر می‌کنیم



سعید نمکی ظهر امروز در پایان برنامه‌های خود در کاشان در خصوص واکسیناسیون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسن‌های داخلی‌مان به مرحله تجویز و مصرف داخلی رسیده است، با وجود واکسن‌های تولید داخل تا یکی دو ماه آینده، واردات واکسن را خواهیم داشت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسنی که از مسیر کواکس خریداری کردیم به‌ مرور تحویل می‌شود اما واکسن‌های داخلی از مرداد به بعد تولید و آماده مصرف می‌شود، افزود: یکی از کمپانی‌ها و شرکت‌ها کار تولیدش به مرحله اجازه مصرف اضطراری رسید و در هفته آینده مجوز مجموعه پاستور هم‌ جهت مصرف اضطراری مجوز خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه ۶ پلت فرم در حال کار کردن مستمر هستند و تا پایان پاییز واکسن داخلی علاوه بر مصرف داخلی آمادگی صادرات به کشورهای دیگر را خواهد داشت، گفت: برای انتخابات علاوه بر تدوین پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی، برای تمام شعب برنامه تعیین کردیم و سعی کردیم با حداکثر رعایت فاصله‌گذاری و نظارت‌ها انتخابات برگزار شود.

نمکی در خصوص پویش «ره سلامت» مطرح کرد: برای پویش «ره سلامت» تا نیمه مردادماه و تا پایان دولت حدود ۱۴ هزار تخت بیمارستانی که تعدادی از آن به بهره‌برداری رسیده، ۱۴۰۰ مرکز بهداشتی درمانی و خانه بهداشت و تعداد قابل‌توجهی پروژه‌های رفاهی و دانشجویی را تدارک دیدیم و یکی‌یکی در استان‌های مختلف افتتاح می‌شوند و تعدادی هم چند ماه قبل افتتاح‌ شده‌اند.

۴۷۲۳۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.