سریال God of War برای سرویس پرایم ویدیو ساخته می‌شود

طبق گزارش خبرگزاری آنلاین Deadline، سرویس پرایم ویدیو برای اقتباس از بازی God of War، به‌عنوان یک سریال تلویزیونی لایو اکشن، با پلی‌استیشن مذاکره می‌کند. خالقان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Expanse، مارک فرگوس (Mark Fergus) و هاک اوستبی (Hawk Ostby) و همچنین راف جودکینس (Rafe Judkins)، تهیه‌کننده سریال The Wheel of Time، همگی به دنبال

کد خبر : 176262
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
سریال God of War برای سرویس پرایم ویدیو ساخته می‌شود


طبق گزارش خبرگزاری آنلاین Deadline، سرویس پرایم ویدیو برای اقتباس از بازی God of War، به‌عنوان یک سریال تلویزیونی لایو اکشن، با پلی‌استیشن مذاکره می‌کند. خالقان و تهیه‌کنندگان اجرایی سریال Expanse، مارک فرگوس (Mark Fergus) و هاک اوستبی (Hawk Ostby) و همچنین راف جودکینس (Rafe Judkins)، تهیه‌کننده سریال The Wheel of Time، همگی به دنبال پیوستن به پروژه ساخت سریال گاد آف وار هستند.

بدون احتساب برخی از بازی‌های شناخته‌شده دیگر که برای تبدیل به سریال‌های به‌یاد ماندنی از آن‌ها اقتباس شده، مانند فیلم Uncharted و فیلم Ghost of Tsushima، اگر پروژه ساخت سریال God of War نهایی شود، بازی گاد آف وار به بازی‌هایی از جمله The Last of Us و Twisted Metal به‌عنوان جدیدترین بازی انحصاری‌های پلی استیشن که دارای سریال تلویزیونی هستند، می‌پیوندد. سریال The Last of Us از شبکه HBO پخش خواهد شد، در حالی که سریال Twisted Metal برای شبکه Peacock برنامه‌ریزی شده است.

با این حال، سریال God of War تنها ساخته آمازون با اقتباس از یک بازی ویدیویی نخواهد بود. استودیو آمازون در حال حاضر در حال ساخت سریال تلویزیونی برای بازی Fallout به رهبری سازندگان سریال Westworld با بازی والتون گوگینز (Walton Goggins) است و همچنین، یک مجموعه تلویزیونی Mass Effect نیز در برنامه‌ریزی پرایم ویدیو وجود دارد.

بازی God of War یک بازی انحصاری طولانی‌مدت برای پلی استیشن است و در سریال God of War کاراکتر کریتوس، یک اسپارتی سابق که علیه خدایان یونان جنگ می‌کند، حضور دارد. پس از پایان سه‌گانه اصلی، کریتوس زندگی جدیدی را در اسکاندیناوی آغاز کرد که در آنجا با مجموعه جدیدی از خدایان نورس و مشکلات ناشی از آن‌ها روبرو می‌شود.

بازی God of War در زمان عرضه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و یکی از موفق‌ترین فرنچایزهای اخیر بود. دنباله God of War: Ragnarok اواخر امسال برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد. دنباله هر دو حماسه نورس را ادامه خواهد داد و ظاهراً داستان کریتوس و پسرش آترئوس را به پایان خواهد رساند.

در همین حال، آمازون در حال آماده‌سازی اقتباس‌های ژانرهای بزرگ است و فعلا مراحل آماده‌سازی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تاریخ، مجموعه‌ای جدید بر اساس آثار J.R.R. تالکین، با عنوان ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت را طی می‌کند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.