سریال ۱۴ سال پیشِ رضا عطاران روی آنتن آی‌فیلم

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه «بزنگاه» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی از دوشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلامرضا نیکخواه، علی صادقی، نیکی نصیریان، سوسن پرور، عطیه معصومی، شهین تسلیمی و زنده‌یادان احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی، محمود بهرامی، فریده

کد خبر : 191668
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آوریل 2022 - 15:11
سریال ۱۴ سال پیشِ رضا عطاران روی آنتن آی‌فیلم

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه «بزنگاه» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی از دوشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، غلامرضا نیکخواه، علی صادقی، نیکی نصیریان، سوسن پرور، عطیه معصومی، شهین تسلیمی و زنده‌یادان احمد پورمخبر و حلیمه سعیدی، محمود بهرامی، فریده فرامرزی و بهشاد شریفیان در سریال «بزنگاه» بازی کرده‌اند.

این مجموعه طنز به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام اولین بار ماه رمضان سال ۸۷ از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

«بزنگاه» آخرین کار رضا عطاران در تلویزیون بود که داستان مردی معتاد به نام نادر (رضا عطاران) است که به همراه دخترش درسا در کرج زندگی می‌کند و از همسرش جدا شده است. او پس از فوت پدرش اوس احمد با خواهر و برادرانش بر سر تقسیم ارث و میراث پدری که یک خانه و یک نانوایی است به اختلاف برمی‌خورند.

۲۵۹۲۵۹

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.