سریال جنایی The Irregulars پس از تنها یک فصل متوقف شد

وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش اختصاصی اعلام کرد سریال جنایی The Irregulars به انتهای خود رسیده و ادامه نخواهد داشت. تام بیدول (Tom Bidwell) فیلمنامه‌نویس بریتانیایی است که فعالیت حرفه‌ای خود را با نوشتن نمایشنامه آغاز کرد. او با اثبات توانایی‌‌های خود توانست به بی‌بی‌سی راه پیدا کرده و در آنجا مشغول به

کد خبر : 50551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
سریال جنایی The Irregulars پس از تنها یک فصل متوقف شد


وب سایت Deadline با انتشار یک گزارش اختصاصی اعلام کرد سریال جنایی The Irregulars به انتهای خود رسیده و ادامه نخواهد داشت.

تام بیدول (Tom Bidwell) فیلمنامه‌نویس بریتانیایی است که فعالیت حرفه‌ای خود را با نوشتن نمایشنامه آغاز کرد. او با اثبات توانایی‌‌های خود توانست به بی‌بی‌سی راه پیدا کرده و در آنجا مشغول به کار شود. از آثاری که در ساختشان مشارکت داشت می‌توان Doctors و Eastenders را نام برد. بیدول سپس سری جدید Watership Down را تولید کرد که محصول مشترک بی‌بی‌سی و نتفلیکس به شمار می‌رود. از آن‌جایی که سریال انیمیشنی توانست بازخوردهای مثبتی را دریافت کرده و ارقام قابل‌توجهی را در زمینه بازدید به ثبت برساند، مدیران نتفلیکس خواهان همکاری دوباره با بیدول شدند. نتیجه همکاری، سریالی به نام The Irregulars بوده است که فصل اول آن اخیرا در دسترس قرار گرفت.

The Irregulars، اقتباسی متفاوت از داستان‌های شرلوک هلمز محسوب می‌شود. در این سریال، کارآگاه مشهور برخلاف گذشته قادر به حل پرونده‌ها نیست. در چنین شرایطی، گروهی از کودکان خیابانی دور هم جمع شده و وظیفه حل پرونده‌ها و مقابله با تهدیدها را به دوش می‌گیرند. مطابق انتظار، هر یک از اعضای گروه ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. سریال‌های شرلوک هلمز معمولا داستان‌هایی واقع‌گرایانه دارند اما محصول نتفلیکس شامل المان‌های فراطبیعی می‌شود.

با توجه به گزارش اخیر وب سایت Deadline، نتفلیکس تصمیم گرفته ساخت سریال جنایی The Irregulars را لغو کند. در نتیجه، خبری از تولید فصل‌های بعدی نخواهد بود. این اتفاق در حالی رخ داده که گمانه‌زنی‌ها از تمدید سریال خبر می‌دادند. محصول تام بیدول نه تنها بازخوردهای امیدوارکننده‌ای را از سوی منتقدان دریافت کرده بود، بلکه توانسته بود در رتبه‌بندی سریال‌های در حال پخش رتبه‌های خوبی را کسب کند. طبق گزارش هفتگی شرکت Nielsen، سریال The Irregulars موفق شده بود رقم ۶۴۳ میلیون دقیقه تماشا را به ثبت رسانده و رتبه نخست را به دست بیاورد. The Falcon and the Winter Soldier هم با ثبت رقم ۶۲۸ میلیون دقیقه زمان تماشا در رتبه دوم ایستاد.

اگرچه The Irregulars موفق شد عملکرد بهتری نسبت به The Falcon and the Winter Soldier داشته باشد، نباید یک نکته مهم را فراموش کرد. در زمان تهیه رتبه‌بندی شرکت Nielsen، تمام قسمت‌های فصل اول The Irregulars منتشر شده بودند اما در آن زمان تنها ۳ عدد از قسمت‌های The Falcon and the Winter Soldier قابل‌تماشا بود. با در نظر گرفتن این مورد، می‌توان گفت محصول شرکت دراما پابلیک (Drama Republic) نتوانست انتظارات ناشر را در زمینه بازدید بر آورده کند.

نتفلیکس هم اکنون خود را برای پخش سریال‌های جدید آماده می‌کند. مشترکان سرویس در ماه جاری میلادی شاهد انتشار چند سریال تازه خواهند بود که از شاخص‌ترین‌هایشان می‌توان Love, Death & Robots ،Jupiter’s Legacy ،Master of None و Halston را نام برد. به این موارد باید فیلم‌های سینمایی The Woman in the Window و Army of the Dead را هم اضافه کرد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.