سریال اقتباسی The Last of Us چه بخش‌هایی از داستان بازی را پوشش می‌دهد؟

[ad_1] صفحه The Last of Us Updates اخیرا ویدیویی تازه در توییتر منتشر کرده که صحنه‌هایی جدید از رویه فیلم برداری این سریال را نمایش می‌دهد. ما در این ویدیو شاهد سواری جوئل و الی بر اسب هستیم. بدون شک کسانی که با داستان این بازی آشنا هستند، با دیدن چنین صحنه‌ای، بخش‌هایی خاص از

کد خبر : 135473
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
سریال اقتباسی The Last of Us چه بخش‌هایی از داستان بازی را پوشش می‌دهد؟

[ad_1]

صفحه The Last of Us Updates اخیرا ویدیویی تازه در توییتر منتشر کرده که صحنه‌هایی جدید از رویه فیلم برداری این سریال را نمایش می‌دهد. ما در این ویدیو شاهد سواری جوئل و الی بر اسب هستیم. بدون شک کسانی که با داستان این بازی آشنا هستند، با دیدن چنین صحنه‌ای، بخش‌هایی خاص از بازی برایشان تداعی می‌شود. شما می‌توانید این ویدیو در ابتدای مطلب تماشا کنید.

با توجه به اخبار و شایعاتی که تابدین لحظه انتشار یافته‌اند، سریال اقتباسی شبکه HBO به شدت به داستان اصلی بازی وفادار بوده و قرار است مکان‌ها و خاطرات بسیاری را برای طرفداران از نو تداعی کند. برای مثال، ما شاهد تبدیل شهر آلبرتای کانادا به آستین تگزاس، محل زندگی جوئل در زمان شیوع بیماری بوده‌ایم و در سوی دیگر طرفداران از مشاهده منطقه قرنطینه شده بوستون و همینطور شهر جکسون ایالت وایومینگ، محل اقامت تامی خبر داده‌اند.

اگر بازی The Last of Us را تجربه کرده باشید، می‌دانید که جوئل در میانه داستان الی را به شهر جکسون، محل زندگی تامی که در گذشته یک Firefly بوده می‌برد و تامی برای سهولت پیشرفت آن‌ها اسبی در اختیارشان قرار داده و الی و جوئل در زمان رسیدن به دانشگاه کلورادو سوار بر اسب هستند. از همین رو ما باور داریم که بلا رمزی و پدرو پاسکال در حال فیلم برداری بخشی از داستان بازی در فصل زمستان هستند.

بازی The Last of Us بدون نشان دادن حتی یک صحنه از جکسون تا دانشگاه کلورادو کات خورده و ما از اتفاقات مسیر بی خبر هستیم، ولی اینگونه به نظر می‌رسد که سریال اقتباسی The Last of Us قرار است این جای خالی را که بسیاری از طرفداران از سال ۲۰۱۳ به دنبالش هستند را پر کند. ما گمان داریم که سریال اقتباسی The Last of Us بسیاری از فضاهای خالی داستان بازی را پر کرده و به توضیح بیشتر درباره شخصیت‌ها، نقاط کور داستان و برخی مکان‌های بازی می‌پردازد. ویدیو تازه منتشر شده این نوید را به ما می‌دهد که سریال در دست ساخت شبکه HBO قرار است همان حس و حال بازی را به ما القا کرده و بار دیگر ما را با الی و جوئل همراه کند. با این حال زمان نسبتا زیادی تا اکران این سریال باقی مانده و بدون شک ما از همه جزئیات مطلع نیستیم. نظر شما درباره این ویدیو جدید چیست؟ به نظر شما سریال اقتباسی The Last of Us می‌تواند مانند دو نسخه بازی خود محبوب دل طرفداران شود؟ منتظر نظرات شما هستیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.