سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: دلارزدایی را دیگر نمی توان متوقف کرد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مورد تغییر فعلی به ارزهای ملی و دلارزدایی بازارهای بین المللی در حال حاضر صحبت کرده است. لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل در 25 آوریل اظهار داشت که این تغییر نمی تواند متوقف شود و آینده نهادهای بین المللی

کد خبر : 352017
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت: دلارزدایی را دیگر نمی توان متوقف کرد – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مورد تغییر فعلی به ارزهای ملی و دلارزدایی بازارهای بین المللی در حال حاضر صحبت کرده است. لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل در 25 آوریل اظهار داشت که این تغییر نمی تواند متوقف شود و آینده نهادهای بین المللی سنتی مانند صندوق بین المللی پول (IMF) نامشخص است.

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه: دلارزدایی را دیگر نمی توان متوقف کرد

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه به تغییر فعلی که بازارهای بین المللی از دلار آمریکا به نفع ارزهای ملی حذف می کنند، اشاره کرد. لاوروف در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از سخنرانی در شورای امنیت سازمان ملل که ریاست آن را برعهده داشت، اظهار داشت که این حرکت به سایر ارزها غیرقابل توقف است و احتمالاً بر مؤسسات مالی سنتی تأثیر خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری روسی تاس، لاوروف اعلام کرد:

تغییر به سمت تسویه با ارزهای ملی با دور زدن دلار، یورو و [yen]، دیگر نمی توان جلوی ارزهای دیجیتال را گرفت و آینده سیستم مالی ارزهای بین المللی از جمله صندوق بین المللی پول (IMF)، بانک جهانی، همچنان قابل مشاهده است.

این مقام روسی از نقش فعلی صندوق بین‌المللی پول در شورای امنیت سازمان ملل انتقاد کرده بود و آن را «ابزاری» اعلام کرد که آمریکا و متحدانش برای دستیابی به اهداف خود، حتی نظامی، از آن استفاده می‌کنند.

مقصر دانستن آمریکا

لاوروف در این کنفرانس مطبوعاتی مسئولیت این تغییر بازار را به دولت آمریکا سپرد که یکی از گسترده‌ترین بسته‌های تحریمی تاریخ خود را علیه فدراسیون روسیه وضع کرده و اخیراً تمدید کرده است. لاوروف در این باره توضیح داد:

آمریکایی ها روند دلارزدایی را آغاز کرده اند. در حال حاضر این روند به ویژه توسط تحلیلگران سیاسی و اقتصاددانان آمریکایی با نگرانی عمیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده اخیراً تأثیر احتمالی اعمال تحریم های ایالات متحده بر هژمونی دلار را ارزیابی کرد و تشخیص داد که این ممکن است تأثیر مخربی بر استفاده از آن داشته باشد. با این حال، یلن خاطرنشان کرد که آنها سعی کرده‌اند از این ابزارهای «بسیار مهم» به‌طور «عاقلانه» استفاده کنند.

جوزف سالیوان، مشاور سابق کاخ سفید نیز به تأثیری که انتشار ارز بلوک بریکس که در حال حاضر در حال مطالعه است، بر برتری دلار آمریکا اشاره کرده است. سالیوان که در دوران دولت ترامپ مشاور اقتصادی بود، اظهار داشت که اگرچه انتشار چنین ارزی یک شبه جایگزین دلار نمی‌شود، اما “فرسایش آهسته سلطه آن را آغاز خواهد کرد.”

نظر شما درباره رویکرد سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در مورد دلارزدایی و علل آن چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، lev radin / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.