سرکوب چینی استخراج بیت کوین در تایلند را تقویت می کند، سرمایه گذاران بزرگتر به دنبال راه اندازی عملیات در لائوس هستند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] در گزارشی آمده است که سرکوب استخراج بیت کوین توسط چین منجر به افزایش تعداد سرمایه گذاران تایلندی شده است که دکل های ماینینگ را خریداری کرده و در حال بهره برداری هستند. این گزارش می افزاید که بسیاری از این سرمایه گذاران در حال حاضر بین 30 تا 40 دلار در روز از

کد خبر : 152437
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
سرکوب چینی استخراج بیت کوین در تایلند را تقویت می کند، سرمایه گذاران بزرگتر به دنبال راه اندازی عملیات در لائوس هستند – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

در گزارشی آمده است که سرکوب استخراج بیت کوین توسط چین منجر به افزایش تعداد سرمایه گذاران تایلندی شده است که دکل های ماینینگ را خریداری کرده و در حال بهره برداری هستند. این گزارش می افزاید که بسیاری از این سرمایه گذاران در حال حاضر بین 30 تا 40 دلار در روز از هر دستگاه ماینینگ درآمد کسب می کنند.

سرکوب چین و تأثیر آن بر قیمت دکل های معدنی

تعداد ماینرهای بیت کوین در تایلند در سال 2021 پس از سرکوب مداوم استخراج بیت کوین توسط چین افزایش یافت که بازیگران اصلی این صنعت مجبور به ترک این صنعت شدند یا تجهیزات خود را به کشورهای دارای مقررات دوستانه تر ارسال کنند.

همانطور که در گزارش الجزیره توضیح داده شد، کاهش قیمت کوتاهی که به دنبال محدودیت‌ها به وجود آمد، این امکان را برای بسیاری از سرمایه‌گذاران کوچک‌تر فراهم کرد که تجهیزات استخراج را از معدنچیان در حال فرار مستقر در چین خریداری کنند. اگرچه قیمت ریگ های استخراج از آن زمان به بیش از 13000 دلار برای هر دستگاه جدید بازگشته است، اما گفته می شود که تقاضا برای ماشین آلات کاهش نیافته است.

این گزارش برای حمایت از این ادعا که سرمایه‌گذاران تایلندی همچنان تجهیزات ماینینگ را می‌خرند، به نقل از Pongsakorn Tongtaveenan، تاجری که Antminer SJ19 Pro را از معدنچیانی که از چین فرار می‌کنند می‌خرد و به سرمایه‌گذاران محلی می‌فروشد، نقل می‌کند. در این گزارش، Tongtaveenan افکار خود را در مورد اینکه چرا هموطنانش در سکوهای معدنی سرمایه گذاری می کنند، ارائه می دهد.

او گفت:

بیت کوین طلای دنیای دیجیتال است. اما دکل استخراج مانند سهام استخراج طلا است: با توجه به قیمت طلا به شما سود سهام پرداخت می شود. در حال حاضر حدود 100000 معدنچی تایلندی وجود دارد.

استخراج چشم سرمایه گذاران تایلندی در لائوس

بر اساس این گزارش، برخی از این ماینرها از راه اندازی ماشین آلات بین 30 تا 40 دلار درآمد دارند. برای دیگران، مانند یک علاقه‌مند بی‌نام بیت‌کوین که به استخراج‌کننده تبدیل شد، سرکوب چین نقطه عطف مهمی بود.

«لحظه ای که چین کریپتو را ممنوع کرد، ما به وجد آمدیم. معدنچی که مدعی است 30000 دلار برای شروع عملیات استخراج با انرژی خورشیدی خود استفاده کرده است، گفت: من همه چیز را در سه ماه انجام دادم.

در همین حال، بنا به گزارش‌ها، سرمایه‌گذاران بزرگتر تایلندی در حال بررسی راه‌اندازی عملیات در همسایه لائوس هستند، که اخیراً مجوز استخراج معدن را به شش شرکت داده است و هزینه برق ارزان‌تر است. با این حال، درست مانند سایر سرمایه گذاران بالقوه، سرمایه گذاران تایلندی که مایل به سرمایه گذاری در لائوس هستند، باید شرایط اولیه را که شامل خرید برق به ارزش 1 میلیون دلار از شبکه دولتی لائوس در سال و همچنین پرداخت هزینه عملیاتی زیاد است، رعایت کنند.

نظر شما در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه‌نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، مطالب زیادی نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.