سرویس پست الکترونیک هوآوی PetalMail به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

هوآوی در یک سال گذشته تلاش زیادی برای راه اندازی و توسعه خدمات موبایلی خود انجام داده است و طبق آماری که به تازگی منتشر شده، این سرویس‌ها در حال حاضر 530 میلیون کاربر ماهانه دارد. سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) اقدام به انتشار برنامه‌های همانند Petal Search و Petal Maps کرده است. بد نیست بدانید

کد خبر : 39277
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
سرویس پست الکترونیک هوآوی PetalMail به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد


هوآوی در یک سال گذشته تلاش زیادی برای راه اندازی و توسعه خدمات موبایلی خود انجام داده است و طبق آماری که به تازگی منتشر شده، این سرویس‌ها در حال حاضر 530 میلیون کاربر ماهانه دارد. سرویس‌های موبایلی هوآوی (HMS) اقدام به انتشار برنامه‌های همانند Petal Search و Petal Maps کرده است. بد نیست بدانید که هوآوی در گذشته برای تعدادی از نمادهای تجاری همانند سرویس پرداخت و فروشگاه Petal هم درخواست‌هایی را ارائه کرده بود.

هم اکنون گزارش‌های منتشرشده نشان می‌دهند که هوآوی، یک گام رو به جلو برداشته و در حال جایگزین کردن سرویس جیمیل با سرویس انحصاری خود، یعنی PetalMail است. شرکت هوآوی در مرحله تست @PetalMail.com قرار دارد.

همانطور که در تصویر هم مشخص است، پس از ثبت نام و تایید شماره تلفن همراه می‌توانید وارد صفحه مربوط به PetalMail شوید. عملکرد این سامانه کاملا ساده بوده و فاقد هرگونه طراحی اضافه است.

سرویس پست الکترونیک هوآوی PetalMail به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

در اکتبر سال گذشته میلادی و در کنفرانس جهانی Mate 40، هوآوی تعدادی از برنامه‌های جدید همانند Petal Search و Petal Maps را برای کاربران خارجی خود، راه‌اندازی کرده بود. Petal Search یک موتور جستجوی جهانی بوده و از روش‌های مختلف پشتیبانی می‌کند، Petal Maps نیز یک برنامه نقشه مانند Google Maps است که عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته است.

هوآوی Petal Search

سرویس پست الکترونیک هوآوی PetalMail به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

موتور جستجوی هوآوی خدمات جستجوی خود را در قالب 20 دسته‌بندی مختلف و بیشتر از 170 کشور و منطقه در جهان ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند اطلاعات مختلف و موردنیاز خود را پیرامون برنامه‌ها، اخبار، فیلم‌ها، تصاویر، خرید، مسافرت، بلیط هواپیما، هتل‌ها، موسیقی، خدمات محلی و سایر موارد از Petal Search کسب کنند. همچنین این موتور جستجو از ۵۰ زبان پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید که Petal Search، جستجوی برنامه‌ها از منابع شخص ثالث و سپس دانلود و نصب فایل‌های APK را ساده می‌کند. در صورتی که برنامه در AppGallery در دسترس قرار نداشته باشد، کاربر به مسیر فروشگاه هدایت خواهد شد و در غیر این صورت، آن‌ها برای بارگیری و نصب به یک پلتفرم شخص ثالث همانند APKPure یا حتی کافه بازار هدایت می‌شوند. عملکرد جستجوی تصاویر Petal Search هم به کاربران اجازه می‌دهد تا تصویربرداری کنند یا از تصاویر برای جستجو استفاده کنند؛ در حقیقت کاربران می‌توانند برای جستجوی حیوانات، افراد، مناطق دیدنی، کالاها و سایر موارد از تصاویر استفاده کنند. در عین حال، قابلیت جستجوی صوتی Petal Search هم با پشتیبانی از زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، عربی و… کارایی و عملکرد بسیار خوبی دارد.

هوآوی Petal Maps

سرویس پست الکترونیک هوآوی PetalMail به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد

یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی که می‌توانید در سری هوآوی Mate 40 پیدا کنید،Petal Maps است. این سرویس در بیشتر از ۱۴۰ کشور و منطقه خارج از چین کاربرد داشته و در دسترس قرار دارد. این سرویس می‌تواند خدماتی همانند موقعیت‌ روی نقشه، ناوبری رانندگی و شرایط جاده‌ها را در زمان واقعی ارائه کند.کاربران این امکان را دارند تا هنگام رانندگی، فقط با فرمان حرکتی دست خود نمای مسیر پیمایش و رابط کاربری نقشه را تغییر دهند. همچنین کاربران می‌توانند وضعیت حرکت اتوبوس‌ها را هم در زمان واقعی از طریق Petal Maps، دنبال کنند. این قابلیت فقط در برخی از شهرها وجود دارد و به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند برنامه‌های سفر خود را مدیریت کنند. در حال حاضر Petal Maps از پخش صدای ناوبری با زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی و… پشتیبانی می‌کند.

 هوآوی را باید به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در فناوری معرفی کرد که همواره از ایده‌های جدید حمایت کرده و برای تحقق آن‌ها، تلاش کرده است.

۲۱۲۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.