سرور BTCPay به‌روزرسانی 1.10.0 را با سیستم مدیریت فروشگاه جدید و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی منتشر کرد

[ad_1] سرور BTCPay آخرین به روز رسانی اصلی خود را منتشر کرده است، نسخه 1.10.0، که دارای طیف وسیعی از پیشرفت ها و ویژگی های جدید است. یکی از موارد قابل توجه، رابط کاربری فرم ساز کشیدن و رها کردن است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی فرم های قابل تنظیم برای جمع

کد خبر : 361895
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۳۶
سرور BTCPay به‌روزرسانی 1.10.0 را با سیستم مدیریت فروشگاه جدید و ویژگی‌های حفظ حریم خصوصی منتشر کرد

[ad_1]


سرور BTCPay آخرین به روز رسانی اصلی خود را منتشر کرده است، نسخه 1.10.0، که دارای طیف وسیعی از پیشرفت ها و ویژگی های جدید است.

یکی از موارد قابل توجه، رابط کاربری فرم ساز کشیدن و رها کردن است که به کاربران اجازه می دهد به راحتی فرم های قابل تنظیم برای جمع آوری اطلاعات مشتری را در حین پرداخت طراحی کنند. بر اساس این اعلامیه، تیم برای رسیدگی به مسائل باقیمانده و ارائه بهبودهایی، از جمله سیستم مدیریت نقش فروشگاه جدید و تغییر جهت محافظت از داده‌های خصوصی، سخت تلاش کرده است.

سیستم مدیریت نقش سفارشی ارتقای قابل توجهی برای صاحبان فروشگاه با تیم است، که توانایی ایجاد نقش‌های متناسب با نیازهای خاص و اعطای دسترسی کارکنان به مجوزهای خاص در فروشگاه را ارائه می‌دهد. این نسخه همچنین شامل یک جابجایی افزایش حریم خصوصی در زیر “پنهان کردن اطلاعات حساس” است که به کاربران امکان می دهد موجودی کیف پول و مبالغ فاکتور را از چشمان کنجکاو پنهان کنند.

علاوه بر این به‌روزرسانی‌ها، این نسخه شامل بهبودهایی در فیلتر کردن فاکتور، به‌روزرسانی‌های پلاگین و بهبودهای مختلف کیفیت زندگی است. LNbank، یک افزونه ادغام شده با BTCPay Server، نسخه 1.6 را منتشر کرده است که تنظیمات جدید “Hide Sensitive Info” را در خود جای داده و نمودارهای موجودی کیف پول را اضافه می کند. افزونه Nostr نیز برای بهبود عملکرد و ثبات به روز شده است.

این به روز رسانی همچنین یک پلاگین جدید به نام پرداخت‌های ارسال خودکار را معرفی می‌کند که هدایت مجدد پرداخت‌ها را به آدرس دیگری به‌طور خودکار انجام می‌دهد و فرآیند پرداخت را ساده می‌کند. پرداخت‌های OnChain BTC در حال حاضر تنها روش پشتیبانی شده برای ارسال خودکار است.

یادداشت‌های انتشار همچنین به رفع باگ‌ها اشاره می‌کنند، مشکلاتی مانند شناسایی نشدن پرداخت‌ها توسط سرور BTCPay در هنگام استفاده از LNbank و نمایش مشکلات داشبورد زمانی که ارز پیش‌فرض ثابت است.

با این حال، به کاربران هشدار داده می شود که مراقب کلاهبردارانی باشند که از برند و نرم افزار سرور BTCPay سوء استفاده می کنند. این تیم تاکید می‌کند که آنها فقط از طریق کانال‌های رسمی ارتباط برقرار می‌کنند و کاربران را تشویق می‌کند تا هویت هرکسی را که ادعا می‌کند عضو تیم است، تایید کنند.

تیم سرور BTCPay از مشارکت کنندگان و حامیانی که نسخه 1.10.0 را ممکن کرده اند، تشکر می کند. آنها همچنین مشارکت با OpenSats را برجسته می کنند، که به افراد اجازه می دهد به پروژه سرور BTCPay کمک مالی کنند و به طور بالقوه برای کسر مالیات درخواست دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی و ویژگی‌های آن، به کاربران توصیه می‌شود از اسناد سرور BTCPay و چت انجمن بازدید کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.