سرور BTCPay افزونه WabiSabi CoinJoin را اضافه می کند و گزینه ای برای افزایش حریم خصوصی برای بازرگانان می دهد

[ad_1] بازرگانانی که از سرور BTCPay استفاده می کنند اکنون می توانند با استفاده از پروتکل هماهنگی CoinJoin کیف پول Wasabi از حریم خصوصی خود محافظت کنند. نرم افزار پردازش پرداخت بیت کوین BTCPay Server یک پلاگین CoinJoin را برای بازرگانان خود اضافه کرده است که به آنها امکان می دهد در حین مدیریت فروشگاه

کد خبر : 326342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
سرور BTCPay افزونه WabiSabi CoinJoin را اضافه می کند و گزینه ای برای افزایش حریم خصوصی برای بازرگانان می دهد

[ad_1]

بازرگانانی که از سرور BTCPay استفاده می کنند اکنون می توانند با استفاده از پروتکل هماهنگی CoinJoin کیف پول Wasabi از حریم خصوصی خود محافظت کنند.

نرم افزار پردازش پرداخت بیت کوین BTCPay Server یک پلاگین CoinJoin را برای بازرگانان خود اضافه کرده است که به آنها امکان می دهد در حین مدیریت فروشگاه های خود حریم خصوصی خود را حفظ کنند. فروشگاه‌هایی که پروتکل هماهنگی WabiSabi CoinJoin مبتنی بر کیف پول Wasabi را فعال می‌کنند، می‌توانند به طور خودکار تمام بیت‌کوینی را که دریافت می‌کنند، CoinJoin کنند.

CoinJoin زمانی است که دو یا چند نفر تراکنش های خود را در یک تراکنش ترکیب می کنند، به گونه ای که مشخص نیست پس از انجام معامله، صاحب کدام سکه است.

این افزونه توسعه یافته توسط اندرو کامیلیری، همچنین یک دسته پرداخت در ویژگی CoinJoin ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد آدرس ها را مستقیماً در یک تراکنش CoinJoin پرداخت کنند. در بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین آمده است که این امر باعث صرفه جویی در فضای بلوک و افزایش حریم خصوصی در مقایسه با پرداخت در دو مرحله می شود.

افزونه BTCPay Server همچنین دارای یک رابط انتخاب سکه است که به بازرگانان امکان می دهد سکه های خود را بر اساس امتیاز ناشناس بودن به دست آمده خرج کنند. با استفاده از پروتکل WabiSabi CoinJoin، بازرگانان می توانند به جای CoinJoin با ارزش ثابت، مقدار دلخواه CoinJoin را انجام دهند، و میزان تغییرات غیرخصوصی دریافت شده توسط کاربران را کاهش داده و امکان پرداخت در داخل CoinJoin را فراهم کنند.

مکس هیلبراند، مشارکت کننده و مدیر عامل کیف پول Wasabi در zkSNACKs گفت: “سرور BTCPay پیچیده ترین نرم افزار پردازش پرداخت تجاری برای بیت کوین است. فقط منطقی است که شامل یک افزونه CoinJoin اختیاری با پیچیده ترین ابزار افزایش حریم خصوصی برای بیت کوین باشد.” کاربران می توانند برای ارزیابی سطح حریم خصوصی کیف پول خود و جزئیات تراکنش فعلی CoinJoin که در آن شرکت می کنند، به داشبوردی دسترسی داشته باشند و با انتخاب سکه در داخل و خارج از تراکنش های CoinJoin، بینش و کنترل بیشتری کسب کنند.

همه تاجران سرور BTCPay اکنون می توانند از ویژگی جدید CoinJoin استفاده کنند. آن‌ها می‌توانند با هماهنگ‌کننده‌ای که توسط zkSNACKs ارائه می‌شود، با پرداخت هزینه، CoinJoin را انتخاب کنند، و همه ادمین‌های سرور BTCPay می‌توانند هماهنگ‌کننده‌های CoinJoin خود را با استفاده از شرایط خاص خود، که بر اساس پروتکل WabiSabi CoinJoin Wallet Wasabi ساخته شده است، بچرخانند. اگر کاربران هماهنگ کننده خود را اجرا کنند، پلاگین سرور BTCPay همچنین یک ویژگی اختیاری اشتراک درآمد را ارائه می دهد که درصدی از درآمد را به بنیاد HRF و OpenSats اهدا می کند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.