سرنوشت متفاوت کیلمانگر در تیزر سریال What If

[ad_1] استودیو مارول به تازگی تیزر سریال What If را در وب سایت یوتیوب به اشتراک گذاشته که ۳۰ ثانیه زمان داشته و به سرنوشت متفاوت کیلمانگر اشاره دارد. [در صورتی که Loki را به صورت کامل تماشا نکرده‌اید، از خواندن مطلب خودداری فرمایید] سریال لوکی مدت کوتاهی قبل به انتها رسید. در قسمت آخر فصل

کد خبر : 83734
تاریخ انتشار : جمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
سرنوشت متفاوت کیلمانگر در تیزر سریال What If

[ad_1]

استودیو مارول به تازگی تیزر سریال What If را در وب سایت یوتیوب به اشتراک گذاشته که ۳۰ ثانیه زمان داشته و به سرنوشت متفاوت کیلمانگر اشاره دارد.

[در صورتی که Loki را به صورت کامل تماشا نکرده‌اید، از خواندن مطلب خودداری فرمایید] سریال لوکی مدت کوتاهی قبل به انتها رسید. در قسمت آخر فصل نخست، سیلوی کانگ را کشت تا انتقام تمام زجرهایی که طی سال‌های عمرش متحمل شده بود را گرفته باشد. این اتفاق باعث شد نظم حاکم بر جهان از بین رفته و اتفاقات غیرمنتظره‌ای در خط‌های زمانی مختلف رخ دهد؛ اتفاقاتی که در صورتی زنده بودن کانگ رخ نمی‌دادند.

سریال What If محصول جدید مارول بوده و قصد دارد نشان دهد اقدام سیلوی چه طبعاتی را برای خط‌های زمانی به همراه دارد. به بیان دیگر، این اثر به یک سوال بسیار مهم پاسخ می‌دهد: چه می‌شد اگر اتفاقات مهم فازهای اول الی سوم فرنچایز Marvel Cinematic Universe به گونه دیگری رقم می‌خوردند؟ داستان توسط آتو روایت می‌شود که با نام مستعار ناظر شناخته شده و به یک گونه فرازمینی تعلق دارد. وظیفه اصلی آن‌ها این است که روی فعالیت‌های موجودات زنده در سیارات دیگر نظارت داشته باشند. آتو هم انتخاب شد تا از منظومه شمسی به خصوص سیاره زمین محافظت کند.

مارول ساعاتی قبل تیزر سریال What If را در وب سایت یوتیوب قرار دارد. این ویدیو تنها ۳۰ ثانیه زمان داشته و در ابتدا پگی کارتر را نشان می‌دهد که به جای استیو راجرز سروم ابرسرباز را دریافت کرده و به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود. او برخلاف کاپیتان آمریکا به صورت همزمان از سپر و شمشیر برای مبارزه با دشمنان بهره می‌برد. این ویدیو در ادامه به سرنوشت متفاوت دیگر شخصیت‌های نام آشنا اشاره می‌کند که یکی از آن‌ها کیلمانگر است. در صورتی که حافظه‌تان یاری کند، او در Black Panther مقابل تی چالا ایستاد تا تاج و تخت واکاندا را تصاحب کند اما در نهایت جان خود را از دست داد. از آن‌جایی که کیلمانگر اهداف خوبی را در ذهن می‌پروراند، از قضا محبوبیتی زیادی در میان طرفداران بدست آورد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.