سرمایه Silvergate متحمل ضرر 1 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال 2022 شد – اخبار مالی بیت کوین

Silvergate Capital Corporation، شرکت مادر بانک متمرکز بر کریپتو بانک Silvergate، ضرر 1 میلیارد دلاری را که در سه ماهه چهارم سال 2022 متحمل شد، به بحران اعتمادی که در کل اکوسیستم رمزنگاری نفوذ کرده است، نسبت داده است. به گفته مدیرعامل آلن لین، در حالی که Silvergate اقداماتی را برای کمک به خود در

کد خبر : 309087
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
سرمایه Silvergate متحمل ضرر 1 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال 2022 شد – اخبار مالی بیت کوین


Silvergate Capital Corporation، شرکت مادر بانک متمرکز بر کریپتو بانک Silvergate، ضرر 1 میلیارد دلاری را که در سه ماهه چهارم سال 2022 متحمل شد، به بحران اعتمادی که در کل اکوسیستم رمزنگاری نفوذ کرده است، نسبت داده است. به گفته مدیرعامل آلن لین، در حالی که Silvergate اقداماتی را برای کمک به خود در جهت یابی در محیط فعلی انجام داده است، این شرکت همچنان بر ارائه خدمات ارزش افزوده برای [its] مشتریان نهادی اصلی.”

بحران اعتماد

کمتر از یک ماه پس از گزارش بانک سیلورگیت از کاهش شدید سپرده‌های مشتریان، شرکت مادر این مؤسسه مالی متمرکز بر رمزارز، Silvergate Capital Corporation، در 17 ژانویه گفت که «تغییر تحولی» مشاهده شده در سه ماهه چهارم (سه ماهه چهارم) به “یک بحران اعتماد در سراسر اکوسیستم ایجاد کنید.” شرکت مادر گفت که این به نوبه خود باعث تغییر به سمت “موقعیت ریسک در سراسر پلتفرم های معاملات دارایی دیجیتال” شد.

در نتیجه این تغییر محیط، سیلورگیت گفت که گروه در سه ماهه چهارم زیان خالص 1.0 میلیارد دلاری یا 33.16 دلار ضرر به ازای هر سهم مشترک متحمل شده است. عملکرد سه ماهه چهارم با درآمد خالص 40.6 میلیون دلار یا 1.28 دلار به ازای هر سهم رقیق شده در سه ماهه سوم سال 2022 متفاوت است.

با توجه به زیان های هنگفت متحمل شده در سه ماهه چهارم، آخرین نتایج مالی Silvergate Capital نشان می دهد که در کل سال 2022، گروه متحمل زیان 948.7 میلیون دلاری یا 30.07 دلار به ازای هر سهم مشترک شده است.

همانطور که توسط Bitcoin.com News در اوایل ژانویه گزارش شد، سهام بانک سیلورگیت پس از فاش شد که مشتریان در این بانک متمرکز بر رمزارز تنها در سه ماهه چهارم بیش از 8 میلیارد دلار سپرده برداشت کرده اند، ضربه سنگینی به خود دید.

سیلورگیت همچنان متعهد به حفظ “ترازنامه بسیار مایع” است

در نتیجه، به همین دلیل و همچنین شرایط نزولی که از ماه می 2022 در بازار کریپتو حاکم بوده است، Silvergate اعلام کرد که مجبور به فروش اوراق بدهی با ضرر حدود 718 میلیون دلار شده است. علاوه بر این، این بانک اعلام کرد که برای راه حل پرداخت مبتنی بر بلاک چین که از Diem خریداری کرده است، «196 میلیون دلار هزینه کاهش ارزش دریافت خواهد کرد».

آلن لین، مدیرعامل سیلورگیت، درباره آخرین نتایج مالی گروه گفت:

«در حالی که ما در حال انجام اقدامات قاطع برای حرکت در محیط فعلی هستیم، مأموریت ما تغییر نکرده است. ما به صنعت دارایی دیجیتال اعتقاد داریم و همچنان بر ارائه خدمات ارزش افزوده برای مشتریان نهادی اصلی خود متمرکز هستیم. برای این منظور، ما متعهد به حفظ ترازنامه با نقدینگی بالا با موقعیت سرمایه قوی هستیم.»

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راه فراری را برای آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.