سرمایه گذار LUNA به دلیل ضربه زدن به درب Do Kwon پس از از دست دادن 2.4 میلیون دلار در Terra Crash دستگیر شد – اخبار ویژه بیت کوین

یک سرمایه گذار ارزهای دیجیتال پس از کوبیدن درب Do Kwon در پی سقوط ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) دستگیر شد. او حدود 2.4 میلیون دلار از دست داد و اکنون تحت بازجویی پلیس کره جنوبی است. او درباره از دست دادن سرمایه‌هایش گفت: «احساس می‌کردم که می‌میرم. سرمایه گذار تحت بررسی

کد خبر : 210954
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
سرمایه گذار LUNA به دلیل ضربه زدن به درب Do Kwon پس از از دست دادن 2.4 میلیون دلار در Terra Crash دستگیر شد – اخبار ویژه بیت کوین


یک سرمایه گذار ارزهای دیجیتال پس از کوبیدن درب Do Kwon در پی سقوط ارزهای دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) دستگیر شد. او حدود 2.4 میلیون دلار از دست داد و اکنون تحت بازجویی پلیس کره جنوبی است. او درباره از دست دادن سرمایه‌هایش گفت: «احساس می‌کردم که می‌میرم.

سرمایه گذار تحت بررسی به دلیل رفتن به خانه دو کوون

سقوط ارز دیجیتال terra (LUNA) و stablecoin terrausd (UST) تعداد زیادی از سرمایه گذاران را از بین برده است. یکی از سرمایه گذاران به طور خاص به دنبال پاسخ های مستقیم از Kwon Do-hyung (معروف به Do Kwon)، مدیر عامل Terraform Labs که پشت این دو ارز دیجیتال است، بود.

این سرمایه‌گذار که با نام «Chancers» شناخته می‌شود، یک شخصیت رسانه‌های اجتماعی کره‌ای است که جریان‌هایی را در مورد موضوعات مرتبط با ارزهای دیجیتال انجام می‌دهد. او حدود 3 میلیارد وون (2.4 میلیون دلار) را در فروپاشی LUNA و UST از دست داد. او به بی بی سی گفت:

احساس می کردم دارم می میرم. در مدت کوتاهی پول زیادی از دست دادم. حدود 2.4 میلیون دلار از ارز دیجیتال من از بین رفت.

او توضیح داد که از عدم ارتباط دو کوون پس از سقوط آزاد LUNA و UST عصبانی است. او سپس به جستجوی آنلاین پرداخت و آدرس خانه کوون را در سئول پیدا کرد.

چانسر گفت: “می خواستم از او در مورد برنامه هایش برای LUNA بپرسم.” من ضرر بزرگی متحمل شدم و می‌خواستم مستقیماً با او صحبت کنم.»

سرمایه گذار ناامید به سراسر شهر خود سفر کرد و در 12 مه درب کوون را زد. او این رویداد را در کانال آنلاین خود پخش کرد. در آن زمان حدود 100 نفر تماشا می کردند.

با این حال، پس از به صدا درآوردن زنگ در کانکس کوون، همسرش در را پاسخ داد و گفت شوهرش خانه نیست. او همچنین با پلیس تماس گرفت، اما Chancer ها از قبل ساختمان را ترک کردند.

سرمایه گذار روز بعد متوجه شد که پلیس به دنبال او است. او سپس خود را در صبح روز 13 می در ایستگاه پلیس سئونگ دونگ سئول تسلیم کرد.

چنسرز تاکید کرد: “من دو بار خودم را به ایستگاه پلیس تسلیم کردم.” من نمی دانستم.»

چنسرز به این خبرگزاری گفت که انتظار دارد با جریمه نقدی و سابقه کیفری روبرو شود که می تواند زندگی او را سخت کند. او نظر داد:

آن چنان سخت. من پول زیادی از دست دادم و اکنون در حال بررسی پلیس هستم. من در ابتدا به عنوان یک کارمند دولتی در کره خدمت می کردم. اما اگر من در این پرونده محکوم شوم، ممکن است نتوانم دوباره به خدمات کشوری برگردم.

او توضیح داد: «در فرهنگ کره‌ای، مشکل به خودی خود مهم نیست، بلکه این واقعیت است که باعث رسوایی شده است. من حتی مجبور شدم به عنوان یک گناهکار علنا ​​عذرخواهی کنم. فکر نمیکردم اینقدر بزرگ باشه خیلی غم انگیز است.”

دو کوون ادعا می کند که از دسامبر سال گذشته در سنگاپور بوده است. با این حال، او Terraform Labs Korea را منحل کرد و دفاتر کره ای شرکت را درست چند روز قبل از سقوط LUNA و UST تعطیل کرد.

مقامات کره جنوبی تحقیقات اضطراری را در مورد انفجار این دو سکه آغاز کرده اند. این هفته، پلیس کره از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خواست تا دارایی‌های گارد بنیاد لونا را مسدود کنند.

آیا فکر می کنید اشتباه بود که سرمایه گذار پس از از دست دادن میلیون ها دلار در تصادف LUNA و UST، درب Do Kwon را بکوبد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.