سرمایه گذار دولتی سنگاپور Temasek در حال تعامل با صرافی رمزارز FTX است – اخبار بیت کوین

[ad_1] طبق گزارشی که در 9 نوامبر 2022 منتشر شد، Temasek Holdings، شرکت هلدینگ دولتی سنگاپور که متعلق به دولت سنگاپور است، ظاهراً در بحبوحه برنامه‌های بایننس برای نجات این شرکت تجاری ارز دیجیتال، با FTX درگیر است. سرمایه گذار دولتی سنگاپور مدتی است که در صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین سرمایه گذاری کرده

کد خبر : 278770
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
سرمایه گذار دولتی سنگاپور Temasek در حال تعامل با صرافی رمزارز FTX است – اخبار بیت کوین

[ad_1]

طبق گزارشی که در 9 نوامبر 2022 منتشر شد، Temasek Holdings، شرکت هلدینگ دولتی سنگاپور که متعلق به دولت سنگاپور است، ظاهراً در بحبوحه برنامه‌های بایننس برای نجات این شرکت تجاری ارز دیجیتال، با FTX درگیر است. سرمایه گذار دولتی سنگاپور مدتی است که در صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین سرمایه گذاری کرده است.

سخنگوی شرکت هلدینگ دولتی سنگاپور Temasek به سرمایه گذاری سری B و C FTX کمک کرد، سخنگوی می گوید که این شرکت با FTX درگیر است

در 9 نوامبر 2022، خبرنگار تجاری Straits Times (TST) Claire Huang گزارش داد که سخنگویی از Temasek Holdings با FTX درگیر بوده است. تماسک یک شرکت هلدینگ دولتی سنگاپور است که در سال 1974 تاسیس شد. دارایی های تحت مدیریت تماسک (AUM) تا سال 2022 حدود 403 میلیارد دلار سنگاپور تخمین زده می شود.

سخنگوی Temasek به هوانگ گفته است: “ما از تحولات بین FTX و Binance آگاه هستیم و FTX را به عنوان سهامدار خود درگیر می کنیم.” این خبر به دنبال آن است که مدیر عامل Binance Changpeng Zhao (CZ) به مردم گفت که شرکتش FTX را خریداری خواهد کرد و جزئیات آن در آینده نزدیک اعلام خواهد شد. با این حال، پس از اظهارات اولیه CZ، بایننس در 9 نوامبر فاش کرد که رسما از معامله برای خرید FTX عقب نشینی کرده است.

تمسک در چند سال گذشته در شرکت‌های مرتبط با صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین سرمایه‌گذاری کرده است. به عنوان مثال، شرکت دولتی یک دور سری C را رهبری کرد که شاهد جمع آوری 200 میلیون دلاری Immutable (Immutable X) بود. تا آنجا که به مشکل صرافی کریپتو FTX مربوط می شود، سرمایه Temasek به راندهای سری B و C FTX کمک کرد.

با استفاده از Vertex Ventures، Temasek همچنین در Binance سرمایه گذاری کرده است، گزارش خبرنگار تجاری TST در گزارش خود جزئیات را نشان می دهد. زمانی که برندهای Animoca در ماه سپتامبر ۱۱۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرد، تمسک یک دور سرمایه‌گذاری برای ناشر بازی‌های بلاک چین و شرکت Web3 Animoca Brands با Boyu Capital و GGV Capital را رهبری کرد.

برچسب ها در این داستان

برندهای Animoca، دارایی های تحت مدیریت، Binance، Binance Bail Out، Blockchain، دارایی های رمزنگاری، راه حل های رمزنگاری، ftx، FTX Exchange، دورهای تامین مالی، دولت سنگاپور، Immutable X، سری B، سری C، سرمایه گذار دولتی سنگاپور، Temasek، Temasek FT ، سرمایه گذاری تماسک اف تی ایکس، هلدینگ تمسک، سرمایه گذاری تماسک

نظر شما در مورد نظرات گزارش شده از سوی سخنگوی Temasek Holdings در مورد تعامل با FTX چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.