سرمایه گذار از صرافی کریپتو کره به دلیل تاخیر در انتقال سکه قبل از سقوط لونا شکایت کرد – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1] بنا بر گزارش ها، یک سرمایه گذار ارز دیجیتال پس از اینکه پلتفرم معاملاتی پردازش انتقال سکه لونا او را قبل از سقوط آن به تاخیر انداخت، از صرافی رمزارز کره جنوبی Upbit شکایت کرده است. صرافی کریپتو کره در حال بررسی جزئیات این شکایت است. Upbit توسط سرمایه گذار کریپتو شکایت کرد کره

کد خبر : 252468
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
سرمایه گذار از صرافی کریپتو کره به دلیل تاخیر در انتقال سکه قبل از سقوط لونا شکایت کرد – اخبار بیت کوین مبادله می کند

[ad_1]

بنا بر گزارش ها، یک سرمایه گذار ارز دیجیتال پس از اینکه پلتفرم معاملاتی پردازش انتقال سکه لونا او را قبل از سقوط آن به تاخیر انداخت، از صرافی رمزارز کره جنوبی Upbit شکایت کرده است. صرافی کریپتو کره در حال بررسی جزئیات این شکایت است.

Upbit توسط سرمایه گذار کریپتو شکایت کرد

کره جونگانگ دیلی روز دوشنبه گزارش داد که Dunamu Inc.، شرکتی که صرافی ارزهای دیجیتال کره جنوبی Upbit را اداره می کند، توسط یک سرمایه گذار رمزارز، مردی 50 ساله، شکایت کرده است.

سرمایه گذار ادعا کرد که Upbit پردازش انتقال سکه خود را از صرافی قبل از سقوط سکه به تاخیر انداخت و منجر به ضرر مالی 156 میلیون وون (112,477 دلار) شد. Upbit یکی از بزرگترین صرافی های رمزنگاری در کره جنوبی است.

شکایتی که هفته گذشته به دادگاه منطقه مرکزی سئول ارائه شد توضیح می‌دهد که سرمایه‌گذار در ۲۴ مارس تلاش کرد تا ۱۳۱۰ سکه لونا (LUNA) را از کیف پول رمزنگاری Upbit خود به کیف پولی که در Binance در اختیار دارد، منتقل کند تا سکه‌ها را با دونگ ویتنامی مبادله کند. در آن تاریخ، قیمت LUNA، که اکنون لونا کلاسیک (LUNC) نامیده می شود، حدود 92.79 دلار به ازای هر سکه بود. در اوایل ماه مه نزدیک به صفر سقوط کرد.

بایننس روز بعد به سرمایه گذار اطلاع داد که سکه هایش به دلیل مشکل در فرآیند انتقال بازگردانده شده است. با این حال، سکه ها در کیف پول Upbit او نیز ظاهر نمی شدند. پس از پرس و جو، Upbit به او گفت که سکه های او به طور تصادفی در کیف پول رمزنگاری خود Upbit سپرده شده است و بازگشت آنها توسط روش های تأیید حساب که توسط قانون تعیین شده است متوقف شده است.

در کره جنوبی، قانون گزارش و استفاده از برخی اطلاعات تراکنش های مالی اصلاح شد تا منعکس کننده قانون سفر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) باشد. این اصلاحیه در 25 مارس اجرایی شد و ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASPs) در کره جنوبی را ملزم کرد تا اطلاعات فرستنده و گیرنده تراکنش های رمزنگاری را تأیید کنند.

وکیل سرمایه گذار توضیح داد که مشتری او 27 بار از Upbit پرسیده است که سکه های لونا او چه زمانی به کیف پولش بازگردانده می شوند. هر بار، صرافی به او می‌گفت که بازگشت سکه‌ها در حال پردازش است.

دونامو به این نشریه گفت که این شرکت در حال بررسی جزئیات این شکایت است. با این حال، شرایط خدمات Upbit بیان می کند که این شرکت مسئولیتی در قبال ضرر و زیان سرمایه گذاران در نتیجه رعایت مقررات مبادله ندارد.

برچسب ها در این داستان

شکایت از Dunamu، Dunamu، Dunamu upbit، صرافی کریپتو کره، صرافی کره ای مورد شکایت، سرمایه گذار لونا، شکایت سرمایه گذار لونا، صرافی کریپتو کره جنوبی، upbit، صرافی کریپتو upbit، شکایت upbit

آیا فکر می کنید صرافی کریپتو کره باید در قبال ضرر وارد شده به سرمایه گذار در این مورد مسئول باشد؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.