سرمایه گذاری Valkyrie به هجوم شرکت هایی می پیوندد که برای ETF های بیت کوین نقطه ای ثبت نام می کنند

[ad_1] در میان افزایش فعالیت‌ها در فضای ETF، سرمایه‌گذاری والکری حرکت‌های مهمی برای تثبیت حضور خود انجام داده است. یکی از شرکت‌های تابعه Valkyrie Investments Inc. مستقر در دلاور، یک پیشنهاد ETF به‌روزرسانی شده ارائه کرده است، مبادله مورد نظر را به Nasdaq تغییر می‌دهد و علامت را به $BRRR تغییر می‌دهد. این شرکت که

کد خبر : 364552
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۱
سرمایه گذاری Valkyrie به هجوم شرکت هایی می پیوندد که برای ETF های بیت کوین نقطه ای ثبت نام می کنند

[ad_1]


در میان افزایش فعالیت‌ها در فضای ETF، سرمایه‌گذاری والکری حرکت‌های مهمی برای تثبیت حضور خود انجام داده است. یکی از شرکت‌های تابعه Valkyrie Investments Inc. مستقر در دلاور، یک پیشنهاد ETF به‌روزرسانی شده ارائه کرده است، مبادله مورد نظر را به Nasdaq تغییر می‌دهد و علامت را به $BRRR تغییر می‌دهد.

این شرکت که قبلاً یک محصول ETF آتی بیت کوین را در فهرست نزدک دارد، احتمالاً از نزدیک تحولات این صنعت را با تمرکز ویژه بر سایر شرکت‌هایی که وارد بازار ETF می‌شوند، رصد کرده است. شایان ذکر است، بلک راک، بزرگترین مدیر دارایی جهان، یک برنامه نقدی ETF بیت کوین را ثبت کرد، شاید از بررسی های نظارتی اخیر برای تسهیل ورود آن به بازار استفاده کند. این حرکت بلک راک، بازیگر برجسته در امور مالی سنتی، نشان دهنده استقبال و علاقه روزافزون به بیت کوین در بین سرمایه گذاران نهادی است.

علاوه بر این، WisdomTree، یک شرکت مدیریت دارایی، نیز درخواستی را برای ETF بیت کوین ارسال کرده است. این نرم افزار نشان دهنده رقابت فزاینده بین شرکت هایی است که قصد راه اندازی صندوق های ETF بیت کوین را دارند، زیرا آنها تقاضا برای محصولات سرمایه گذاری تنظیم شده در فضا را به همراه مزیت اولین حرکت ممکن تشخیص می دهند.

علاوه بر این، Bitwise فرم 19b-4 را ثبت کرد برای تمدید پرونده ETF بیت کوین خود، در حالی که Invesco پرونده خود را تمدید کردند برای یک ETF بیت کوین نقطه ای.

از آنجایی که شرکت‌هایی مانند Valkyrie، BlackRock، Bitwise، Invesco و WisdomTree وارد رقابت برای تایید ETF می‌شوند، همه آنها به طور مساوی قصد دارند راه‌های در دسترس و تنظیم‌شده‌تری را برای سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بازار بیت‌کوین فراهم کنند. این پیشرفت‌ها بر ادامه رشد و بلوغ صنعت بیت‌کوین تأکید می‌کند، و ETF‌ها به عنوان ابزاری مهم برای سرمایه‌گذارانی که به‌دنبال قرار گرفتن در معرض بیت‌کوین به شیوه‌ای تنظیم‌شده هستند، ظاهر می‌شوند، البته به قیمت برخی از ویژگی‌های ذاتی بیت‌کوین بومی.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.